God søndag fra Uppsala!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God søndag fra Uppsala!

God morgen!
Her sov man godt på Elite hotellet rett ved stasjonen. Grei runde i byen i går med nærmere 15000 skritt. Vi fikk heldigvis frokost tid klokken 7, så vi rekker å gå en tur før utsjekk også. I ettermiddag bærer det til Stockholm sentrum en tur. Hjem i morgen, med akkurat kjøpt ledig midtsete mellom oss i SAS Plus i NEO'en. :)
Ha en spenstig søndag!

Re: God søndag fra Uppsala!

God morgen fra Flytoget. Skal noen dager til Nice, må forsøke å drøye sommeren litt[emoji3] Avreise med DY kl 8:20. Returen er med SAS som har kansellert returflighten til Oslo. Blir i steder litt tidligere hjemreise via CPH. Men har ikke vært der på er par år, så det gjør ingen ting. Ha en finfin søndag!

God søndag fra BGO. SK268 og CRJ venter for hjemturen. En av få ikke-grønne avganger på avgangstavlen. Ha en fin dag

195260216011817806fbee7a61dadd75.jpg

God formiddag fra Vikersund. Skal hente eldstemann som kommer fra Hønefoss etter å vært hos svigers en natt. Benyttet anledningen til å ta 1078 raske opp Vikersundbakken, så nå er slagget fra gårsdagens utskeielser ute av systemet.
5e75a91f1f69d7e222b260174c79458c.jpg

God søndag fra Uppsala!

Jaja, da varre søndagsmorgen igjen. Noen timer med jobb, så kan jeg endelig ta helg.

Kaffen smaker usedvanlig godt i dag, og på radioen synges det om hvite pøbler på dop. Henviser muligens til meg og kaffekoppen. ;)

Fruens Gamecocks fikk grisebank av Georgia Bulldogs i går kveld, så litt dårlig stemning. College football engasjerer mer enn det meste.

Carry on ....

God dag fra OSL Er på vei til Tromsø på jobb, så da blir det kamp i kveld. Var tydeligvis på samme fly som Simeone, men der var det svært mange andre også på en tilsynelatende smikk full CRJ.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

God søndag fra Lillestrøm. Har vært ute og gått en solid tur og nå planlegges middag. Må si at gårsdagens forsøk på Amerikansk Burrito ble bedre en jeg hadde turt håpe på.

ff94fb3ba0d9a0c30ab734929e0caefa.jpg

Så får vi se hva vi gjør i dag. Ha en fin en.

Back