God søndag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Sandaker

God morgen fra Sandaker. Begynte med en Dharkan i den lille koppen og barne-TV ruller å går i bakgrunnen. Et par små ærend, blant annet se på et hus, før både de gamle og svigers kommer på middag. Ha en fin dag

Re: God søndag fra Sandaker

Glad morgen fra Ris. Kaffe i kopp og kropp her også. Ingen store planer for dagen - men skla vel få fyllt på med nok skritt i dag også. Ha en topp søndag der du er:-)

God morgen fra Hamburg! Straks ned til frokost også blir det å fly tilbake på Plusness class etterpå.
Litt forsinket tur i går. Snø på Kastrup førte til en time i ATR'en i blant annet avisningskø før vi kunne ta av. Så det tok to timer til Hamburg. Vi klager ikke, vinter er vinter!
Ha en fin søndag alle sammen! :)

God morgen fra ørlite rett vest!
Kald og fin vinterdag frister til noe mer enn en tur på Joker'n. Varme kalsonger og bjørne... ehhh... den tjukke luen, er funnet frem. Men først; Sild, litt pilsner og en dram for å hedre helgen :)
Frisk søndag ønskes!

God formiddag fra Grønland. Litt rufsete etter gårsdagens årsfest med jobben. Men var jo en hyggelig kveld, så får man heller ut i godværet og gå seg frisk... Får et vennepar innom på besøk i ettermiddag så da blir det vel også litt kjøkkentjeneste. Ha en finfin søndag[emoji3]

God strålende morgen fra Stavanger. Sol fra skyfri himmel og 4 blå grader. Vi starter dagen i slapp stil men senere blir det bowling med eldstejenta.
Ha en fin fin søndag :)

God morgen fra Torshov. Egg og bacon er i kroppen. Nå litt indretjeneste før det blir middagsgjester av flere aldre i ettermiddag.

God søndag fra Tenerife. Skal parkere Mia i solseng og deretter ut på fottur med opphavet.

Ha en fin en

God søndag fra Oslo. Tur til Sør-Øst Asia planlegges for sommeren. 4 nye land på listen, samt et par nye selskaper og flytyper. Det gledes :)

Litt regnsesong har vel aldri skadet noen?

God formiddag - fått i meg litt lunsj og en del drikke. Måtte ut en tur for så sjekke sporene etter Someone i dag tidlig. De var der, og man måtte holde tempoet oppe for å ikke fryse fast.

Ha en stråååålende dag, med eller uten rim i barten.

G’morgen! Fyr i peisen og sterk Peets gjør morgenen god. Ute er det null og pøsregn. Det rapporteres om is og glatt i nabokommunen, men her er det bare vann. Heldigvis. Ligger noen heftige tordenbyger over grensen til Alabama og Tennessee, men ser ut som at de passerer vest for oss.

Nå blir det egg & bacon med heimebakt brød. Deretter blir det å gå løs på siste økt av helgevakta.

God dag fra ankerplass utenfor San Andres, Tenerife. I motsetning til hvor Fnate er, er det det dårlig med feriestemning her ombord, selv på en søndag må pliktene gjøres.

Ha en finfin søndag folkens! :)

God søndag fra det Sørlandske!
Heldigvis var man snill gutt i går, så formen i dag er helt fint.
Nettopp kommet meg på kontoret. Den nye laptoppen jeg fikk på fredag ville ikke snakke med systemene på jobb hjemmefra, så da ble gjemmekontor til vanlig kontor. Ute skinner sola, men det er kaldt, så da er det i det minste en unnskyldning for å holde seg innendørs. Selv om det er jobb.

Jaja. Masse som skal gjøres ferdig før jeg kan stikke til London i morgen. Med nattflyet....

God søndag ønskes!

God søndag fra flytoget... på vei til BRU. Den lokale tog-appen varslet om arbeid på linjen så jeg dro tidligere enn nødvendig fra Gent. Etter gråvær tidligere er det nå strålende sol. Grønt er det også så det er nesten vårfølelse her. Satser på full vår for neste europatur. Fikk kjøpt med den lokale spesialiteten cuberdon, men det holder neppe som middag. Husker ikke hvordan loungen i BRU var på matfronten.

Ha en god en alle som forventer en skikkelig middag idag.

. Husker ikke hvordan loungen i BRU var på matfronten.

The Loft loungen på BRU er faktisk en av de bedre! Hadde bra utvalg av mat der da jeg var der sist, til tross for at det var stappfullt.

The Loft loungen på BRU er faktisk en av de bedre! Hadde bra utvalg av mat der da jeg var der sist, til tross for at det var stappfullt.
Blander sammen loungene på BRU, MUC, VIE og ZRH, men når jeg først kommer inn så husker jeg dem godt. The loft er grei, men vegetar-quiche er ikke akkurat et fullverdig måltid. Måtte også prøve 24 kontakter før jeg fant en med strøm, men sitteplass får man jo. Og så ser man jo fly utenfor om man klarer skaffe seg vindussete med siden av den tomme "Hon Circle"-sonen.
attachment.php

Attachments

• tintin.jpg
    tintin.jpg
    121.9 KB · Views: 332

Aiai, kø ved matserveringen i loungen. Skikkelige kjøttboiller med brun saus. Trekker tilbake alt negativt jeg har sagt om The Loft.

Er det forresten greit å nyte medbrakt i loungen? Fant ikke noe fornuftig å drikke så jeg nyter litt medbrakt.

Er det forresten greit å nyte medbrakt i loungen? Fant ikke noe fornuftig å drikke så jeg nyter litt medbrakt.

Hadde du bare vært voksen nok til å drikke øl, ville du gledet deg over det fine utvalget de har i øl i den loungen! :p

God søndag fra Stena Saga. Litt spontant at jeg er her men når man får en voucher kastet etter seg hvor selve turen koster 0 kroner måtte jeg jo prøve. Har hele 11 timer i Frederikshavn i morgen. Noe sier meg det er for mye tid der men men finner vel på noe. Det er uansett den eneste danskebåten fra Oslo jeg ikke har prøvd. Her virker det som om fokuset er mer på fest enn både Color Line og DFDS. Pluss for gratis WiFi ombord. Både på Color Line og DFDS må det betales for

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Back