God søndag fra Ris…

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Ris…

….eller postnummeret som Boeing ikke liker 0-777.

Kaffe, firkløver med appelsin og havsalt sammen med nyheter er selskapet på denne morgenkvisten. Vask av hus står på programmet denne formiddagen. Ha en bra søndag med eller uten sjokolade til kaffen.

Re: God søndag fra Ris…

En riktig god søndag ønskes alle fra Kongsberg Sykehus.

Her er vi som vanlig i gang med første dose med antibiotika. Formen kjennes ellers bra ut heldigvis. Jeg hoper jeg skal få tatt meg en liten spasertur utenfor sykehuset i dag. Ellers blir vel dagen omtrent som i går med å se på sport på fjernsynet. Det er jo rikelig sv det i dag også.

God morgen fra Larvik og Farris bad. Her sov man godt og straks ned til frokost og kaffe, antagelig uten sjokolade som EB. ;)

God bedring til SK384, håper du får deg en liten tur ut i dag.

Her i Larvik får man se hva dagen bringer, det blir i hvertfall en tur ut. Hjemover blir i morgen.
Ha en strøken søndag!

Mornings fra Asker. En kort tur i bakken med barna er planlagt, før svigers skal avlegges en visit. Og jeg skulle gjerne ha få tatt meg en skitur i dag også. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås. Vurderte løst en skitur her også helt til jeg fant ut at jeg ikke har ski her, de står i Sandefjord av alle ting. Eller, har ski, men de egner seg bedre på kladdeføre enn blåswix-føre som det er nå

God morgen fra Lommedalen. Litt groggy i halsen, så her går det i solbergtoddy til deilig grovbrød med gravlaks med sennepssaus på. Snart skal snøfreseren draes gjennom stuen og ut på terrasen, så den kan bli blåst rein for snø. Neste blir å børstes snø av noen biler så mildværet som er meldt til uken får gjort dem helt snøfrie. Så skal det ryddes i garasjen før kvelden avsluttes med bursdagsselskap hos min bror.
I går bekreftet jeg timen for 3dje dose sent på kvelden til Onsdag. Litt rart da det enda ikke har gått 20 uker siden jeg fikk andre dose. Det mangler bare 41 timer 15min. Men jeg trodde de var helt nasi på det med 20 uker.
Så håper jeg SK384 får mat på sykehuset. Han får glede seg med at han ikke ligger på Bærum sykehus, der serveres middag klokken 15 og kommer du ikke tilbake til avdelingen fra behandling, før det, så får man 3 brødskiver med geitost. Ikke mye å skryte av når man ikke har kunnet spise på 26 timer. (og ikke liker geitost)

God morgen fra skoganten. I dag kom Oda på døren for forste gang, og de imponerte. Jeg har ligget litt unna dem kun fordi jeg er så blåst at jeg "må" ha Trumf poeng. En 2.2 kilos svinenakke fra Strøm Larsen lå i pakken og den gir gourmet-middag i kveld og nydelig restemat i morgen.

Fremdeles null luktesans som errare greier, men man sparer mye på vinkvaliteten også kan Dragen lage maten :D

G’morgen, ja …. Her er alt ved det gamle, i et postnummer som kun Airbus kan elske. 300-40. ;)

Bikkjene er luftet og snart er alle klare for frokost. Dagen skal brukes til gjennomgang av investeringer. Ser ut som at et visst skifte av strategi er nødvendig, med mindre man skal benytte seg av den republikanske favorittløsningen. En kule gjennom hue….

God morgen fra skoganten. I dag kom Oda på døren for forste gang, og de imponerte. Jeg har ligget litt unna dem kun fordi jeg er så blåst at jeg "må" ha Trumf poeng. En 2.2 kilos svinenakke fra Strøm Larsen lå i pakken og den gir gourmet-middag i kveld og nydelig restemat i morgen.

Fremdeles null luktesans som errare greier, men man sparer mye på vinkvaliteten også kan Dragen lage maten :D

Og der klokket de to siste inn med Covid 19 så alle fem er Haram.. egentlig litt greit så man ikke havner i en lang isolasjon/karantene-karusell og man har lov til en tur ut av huset for en offisiell test på den siste.

God dagen fra Oslo - jævla vondt i armen etter boosterdosen i går, men kan se ut som jeg slipper unna med færre bivirkninger enn etter dose 2. Var litt uggen i natt og er vel fremdeles litt uggen. Uansett fremdeles langt unna det jeg fikk etter dose 2... herreminhatt - da var det manflu den ene dagen, kvalme den andre dagen og skikkelig skallebank den tredje dagen før det gav seg. Men får kanskje gå en tur i frisk luft, dagens skiturplaner utgikk iallefall, det hadde uansett blitt smertefullt for venstre arm.

Så håper jeg SK384 får mat på sykehuset. Han får glede seg med at han ikke ligger på Bærum sykehus, der serveres middag klokken 15 og kommer du ikke tilbake til avdelingen fra behandling, før det, så får man 3 brødskiver med geitost. Ikke mye å skryte av når man ikke har kunnet spise på 26 timer. (og ikke liker geitost)
Hahaha, minner om opplegget her. Men de er heldig i Bærum som får middag 1500. Her serveres den 1330. Men de varmer den i mikroovnene om en vil ha den senere. Helt håpløst med så tidlig middag. Etter det er det kun et par skiver til kvelds.

Hahaha, minner om opplegget her. Men de er heldig i Bærum som får middag 1500. Her serveres den 1330. Men de varmer den i mikroovnene om en vil ha den senere. Helt håpløst med så tidlig middag. Etter det er det kun et par skiver til kvelds.

Middag kl 13.30??? Det er jo helt uhørt. Makan

God ettermiddag fra Lillestrøm. Har fått unnagjort 15.000 skritt i strålende vær og levert DN Lørdag til opphavet, så de har noe å lese på.

Et egg lurer i gryta og så er det middag kl 20. Nemlig

Ha en stilig dag

Bedre søndag fra fergekaia i Seattle - har levert bil på service og hentet en ganske stor oppgradering hos Avis - en splitter ny Surburban - ikke dårlig for USD 42 pr.dag
En strålende dag, solen varmer noe som trengs etter rekordregn - flere veier og parker er stengt på øya pga flom + rekord flo. Har ikke opplevd dette de nå 25 årene jeg har bodd her.
Sender varme tanker til SK384 og håper du snart er bedre og kan komme deg ut noen turer. Vi tar en tur for deg i dag !
Der kom det en Air Canada A319 inn for landing på Boeing Field - litt mye snodig

Der kom det en Air Canada A319 inn for landing på Boeing Field - litt mye snodig

Air Canada Jetz … Sikkert en sportscharter.

Mye vann litt lenger nord også .. BBJ’en måtte nesten ha flottører i Birch Bay..

Sender varme tanker til SK384 og håper du snart er bedre og kan komme deg ut noen turer. Vi tar en tur for deg i dag !

Tusen tall DC-8-63. Formen er mye bedre og jeg fikk faktisk gått meg en tur på ca 1 km i nærområde til sykehuset i dag. I dag slo de til ned fyrstekake til ettermiddagskaffen. Den var utrolig god og det betyr de har servert her denne uken.

Back