• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Ris

God morgen fra favorittstuen. Brenner på peisen og kaffekopp nr 2 er på vei inn i kroppen. Tur til Kolbotn og opphavet står på programmet før det blir en rolig kveld her hjemme. Ha en bra søndag der du er.

Re: God søndag fra Ris

God morgen fra Hvalstad. Litt påfyll av snø har kommet i natt, dog ikke like mye som håpet og meldt. Men vi får vel ut å måke litt for det. Siste dag av jul og ferie her i huset, så i dag skal juletreet ut. Så får vi se hva slags luftetur vi ender opp med i dag. Ha en fin dag

God morgen fra havet ved Svinøy.

Seilas til feltet og dårlig værmeldinger.
Sånn blir dagen i dag.

Ellers er det stille planlegging av kommende fritur.
Valget er mellom Colombia, Mexico eller Bangkok. Så får vi se hva som skjer.

FQTV

God morgen fra Grønland. Her blir det en rolig dag med kaffe, marsipan og bøker. Ser heller ikke ut til å være noe vintersport på skjermen i dag. Er gressenkemann i dag, noe som er fint av og til. Eneste ulempen er at jeg må sørge for dagens middag, men det løses enkelt ved å fikse et tapasbord. Har fortsatt litt skinke og manchego igjen fra Spaniaturen og en flaske Rioja på lur. Og juletreet? Det skal ikke ut før 13. dag jul[emoji6] Ha en finfin søndag!

God morgen fra Stavanger. Til frokost ble det rester fra middagen i går kveld. Nå tittes det på en dokumentar på TV’n. Har ikke de store planer for dagen.
Ha en fin fin søndag :)

Hei fra et nedsnødd 0778. Borte bra men hjemme best under svak tvil. Rart å smake ti dager på vårt forrige liv igjen og mye kontraster. Alle testet negativt på OSL og hjemturen gikk knirkefritt, endte strek i regningen var lavere kvote så det ble bare seks flasker Faustino 1 og to flakser skumpa.

Nå er det aking og taco som fyller opp dagen.

God formiddag er det vel nå, fra Lillestrøm. Sløv deilig siste morgen før hverdagen braker løs igjen i morgen. Nykvernet kaffe i koppen smaker alltid godt!

Semmern foreslår en flyprat dag på Kjeller til våren! Det hadde vært utrolig kult! Håper det blir noe av og at mange møter opp!

Lage en egen påmeldingstråd etterhvert for å lodde interesse?

God dag fra Tallinn. Her har ting gått litt over stokk og stein så man ikke rakk flyet hjem. Men ok heldigvis har Air Baltic et alternativ i kveld da så jeg slipper å ta i bruk Bongos Tryllereiser. Sen utsjekk er fiksa free of charge så det var ikke no problem. Ja det er sure ekstra penger, men sånn er det. Men på den annen side så får jeg prøvde Airbus 220 for første gang da. Det er vel aldri så galt at det ikke er godt for noe?

Og her klinka man til og kjøpte businessbillett. Antagelig helt unødvendig enda mer ekstra bruk av penger. Men har lest at Air Baltic faktisk har decent businesservice så blir jo gøy å prøve det også for første gang. Sist gang jeg tok Air Baltic var i 2010 OSL-RIX-IST. Man skal være litt gal av og til.

G’morgen .. Gikk i hele går og trodde det var søndag, så det ble litt nedtur å finne ut at det ikke var tilfelle. Så både pass av svigerbeist og arbeidssøndag gjenstår. Blæh….

23 grader da jeg la meg i går kveld. 18 nå og i kveld skal det sludde. Så det var vel slutt på høsten. Det pissregner ute, men de forventede stormkastene uteble.

Velvel .. bikkjene har fått sitt, men lufteturen ble rekordkort. De liker ikke regn de heller.

God formiddag fra Kongsberg. Formen er dessverre nokså skral i dag også. Det er nok bare litt omgangssyke og ikke noe som er knyttet mot sykdomsbildet ellers. Men det passer forferdelig dårlig å ligge rett ut i dag siden ungene har 18 års dag i dag som skal feires. Jeg får bare prøve å gjøre det beste ut av og delta i den grad det lar seg gjøre. Ungene synes det er stor stas å fylle 18 siden de kan kjøpe seg øl og vin. Oppkjøring blir det også på begge i løpet av januar. Det var ikke billig. Jeg har punget ut med tilsammen 60 000 kroner.

Arg. Da gikk som fryktet. Jeg ble lagt inn på Kongsberg sykehus. Uten den bakenforliggende diagnosen hadde ikke dette vært noe å bry seg om i det hele tatt, men Riksen var krystallklar på at det var bare å pelle seg ned på sykehuset og få tatt nødvendig prøver. Det er nok ganske sikkert ikke noe alvorlig, men det må som sagt sjekkes.

Det var liksom ikke slik jeg ønsket å feire 18 års dagen til ungene mine. Skulle veldig gjerne vært hjemme og deltatt og ikke i en seng på akutt mottaket.

Back