God søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Ris

God morgen fra et stille hjem på Ris. Nespresso og gullvafler til nyhetene. Et gjerde skal males før vi finner nye stier å gå på i marka. Ha en bra søndag der du er.

Re: God søndag fra Ris

Mornings fra Hvalstad. En espresso i morgensolen, før resten av husets medlemmer skal serveres frokost. En utflukt er planlagt for å få bandittene til å løpt fra seg, jeg trenger selv en løpetur, også får jeg se om jeg kommer i gang med et lite prosjekt i hagen, eller om jeg tar det 1 mai. Uansett, grillen skal fyres opp, og denne gangen har jeg nok gass. Ha en fin dag

0b346338defd448e1587a4bcbe5cb999.jpg

God søndagsmorgen, her går episode nr 2 av BONANZA denne morgen. Frokost og den berømte EVERGOOD er i kroppen allerede.

Sola skinner, det blir nok en ny flott dag, før regnet kommer i morgen.
Ha en flott dag.

Jan

Nydelig søndag i friluftsreservatet her ved Oslofjorden. Årsregnskap gjort ferdig(!) etterfulgt av sykkeltur og fjordbad. Nå en ørliten ryddings i papirer og suvenirer fra flyturer, bla. denne fine her fra 2012.
En aldeles strålende dag ønskes alle.

Attachments

• IMG_1144.jpg
    IMG_1144.jpg
    119.1 KB · Views: 243

God dag fra Lillestrøm. Har sittet og jobbet litt og sett litt "meg-tv". Straks bærer det ut på verandaen. Er litt reker igjen fra i går.

Og så skal man delta på et webinar på en Russisk service til uken. Russisk system der man kan dele filer trigget meg til å re-installere en gammel Macbook til fabrikkinnstillinger og slette filer. Så det står liksom også og foregår i bakgrunnen. Blir neppe på jobbnettverket heller dette. Mulig jeg er for paranoid...

Anyway, ha en fjong dag

Hei hjemmefra. I går var vi fryktelig tekniske og fikk sett på Televisjonsapparatet igjen OG klarte å leie film på Blockbuster (har ikke TV kabel) Da ble det La La Land for nte gang for edrulige 29 kroner.. BLir aldri lei den filmen og kone ar ikker på at jeg er småklar for Gosling.

Syklet en tur ned til Huk og opp igjen på morgenkvisten og merker at det er ca 20 år siden Birken og de greiene der var lett.

Nå ligger en to kilos benfri ankkekotelett og fodgjør seg i ovnen mens en kompis kommer opp for noen øl i hagen.

Søndager ass..

Trallalla.. oppe før gåsa og som vanlig på en søndag morgen, et lite geriljaangrep på super’n ved åpningstid. Godt med kjøtt, kylling, melk .. til og med dasspapir! Redneck-gamlingene har imidlertid ikke skjønt dette med enveiskjøring og smitteutstyr ... Men god plass til alle, så noen sjanser vel litt på det ...

Ser ut til å bli en fin dag, så da tror jeg at sprøyter litt ... eddik, badesalt og oppvasksåpe er oppskriften. Billig og effektivt.

Men først en kaffekopp til ...

Ikke allverdens aktivitet på OSL denne søndags ettermiddagen og kveld.

Attachments

• IMG_1147.jpg
    IMG_1147.jpg
    186.3 KB · Views: 113
  • IMG_1146.jpg
    IMG_1146.jpg
    82.4 KB · Views: 113
Back