God søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Ris

God morgen fra kjøkkenet hvor det er kort vei til Nespressomaskinen. Nyhet og kaffe er kombo`n den neste timen. Middagsselskap i kveld....så vi skal vel få nok å gjøre i løpet av dagen. Ha en bra søndag du også.

Re: God søndag fra Ris

God morgen fra Beitostølen. Strålende sol i går, men akkurat nå er der mer CATIII forhold. Vel, morgens espresso og jägershot er inntatt, så snart er vi klare for frokost. Ha en fin dag

b2f3add005d5103eae18fd8db4913114.jpg

God formiddag fra Mjøndalen. Ungene var selvfølgelig oppe 0545 når det var min tur til å stå opp. Heldigvis hadde jeg forberedt meg og var i seng før klokken var 2300 i går.
Fare for en liten hvil på formiddagen når den bedre halvdelen i huset våkner.

Skikkelig drittvær i nedre deler av gamle Buskerud, så det blir vel indremisjon og litt annet forefallende arbeid som må gjøres.

Ønsker samtlige en fortryllende dag!

God morgen fra Molde fjordstuer. Her skinner sola litt foreløpig og om ikke så lenge er det SAS hjem. Gardermoen melder om litt dårligere vær.
Ha en fin søndag! :)

God morgen fra skogkanten. Leverte lånebilen på torsdag og merker i dag utfordringene med å plutselig være en enbils-familie. Da blir det lapskaus-mekking og peiskos hjemme da dragen er ute med tanksen sin.

God søndag og har en god søndag med Holmenkollen på Tven - så slipper man å stå ulovlig i kollen, hvor det regner osv.

Ha en flott Holmenkollen på TV du også.

Jan

God formiddag fra Hilton på ORD. Tydeligvis stille tider da jeg kunne booke her for USD119 per natt i går.

Nå skal man bare dusje litt og pakke sammen og komme seg til Terminal 5 der SAS skal slepe oss hjemover i PLUS. Ser ut til at Elefanten har fått seg eget sete også, men det kan vel fort forandre seg om hele kabinen blir oppgradert i siste liten. Men enn så lenge ser det bra ut.

Ha en brillefin dag

Hei hå og hallaransen ... Her er man akkurat ferdig med årets første runde med gressklipperen. Riktig så miljøfiendtlig start med sort røyk, hoste og smell i potta, så da har jeg ytet litt til fordel for den globale oppvarmingen i dag også. Tror jeg kjørte over noen koronavirusslasker også .. så det!

Morsom fotballkamp var det også - men man kan jo av og til lure på hva vitsen med VAR er, når et gult kort for filming ikke blir korrigert for et temmelig klart straffespark. velvel .. løssalgsavisene får kanskje noe annet enn koronvirus å skrive om ..

Nå leskes det tørr strupe etter å ha frest rundt og blåst støv og dødt gress rundt ..

I helsike .. hvorfor fortalte ingen meg at sommertiden begynte i dag?????

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Back