Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Om du ikke har vært der kan du jo ta en tur opp på Mokollen rett bak byen, men er litt usikker på hvordan man kommer opp dit fra by-siden. Alternativt opp i Midtåsen og boligen til Anders JahreGod formiddag fra Sandefjord. Skal sent innta det som skal være fylkets beste hotellfrokost. Fikk igår med meg det som var å se her så er usikker på om hvor jeg skal sløve for det toges nordover igjen. Enda en tur i bassenget?
Ha en god en alle som ikke må gjennom sikkehetskontroll i løpet av dagen.
Har vært der og flere steder. Oslo nå snart.Om du ikke har vært der kan du jo ta en tur opp på Mokollen rett bak byen, men er litt usikker på hvordan man kommer opp dit fra by-siden. Alternativt opp i Midtåsen og boligen til Anders Jahre
Ehhh.. pulled pork med en iskremkule og en sammenrullet papirserviett, begge dekket av bernaise-saus?G’morgen. Sitter og venter på frokost og så blir det WW2-museum, som skal være i toppklasse. Vurderte en av stedets signatur frokostdrinker, men kanskje litt i tidligste laget.
![]()
Kom deg heller til Cartagena.... og øyene sørover.Riktig GOD SØNDAG her fra Medellín!
Kom deg heller til Cartagena.... og øyene sørover.
Jeg husker fortsatt da jeg oppdaget at 35+ ble omtalt som "rulatorsegmentet".Joda...Cartagena står oppført på min liste, men rekker dessverre ikke dit denne gangen. Har kun 14 dager fri fra jobb og for oss litt "opp i årene"(bikket førrr)...er det viktig å legg inn tid til hvile i reiseprogrammet. Greit å slippe flyplass-security i hvertfall én dag på reisen;-)
Ehhh.. pulled pork med en iskremkule og en sammenrullet papirserviett, begge dekket av bernaise-saus?
Det ligner en variant af eggs Benedict....
Det er HELT korrekt. Med laks til venstre og gris til høyre. Utrolig godt!
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.