• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Poznan

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God søndag fra Poznan

En riktig god morgen fra en pen liten by. Skal prøve Ryanair igjen idag, men er veldig betenkt med at de skal ha blitt "kundevennlige". Frykter det verste. På turen ned skvatt jeg til et sløvt øyeblikk hvor jeg så ut av vinduet og trodde jeg satt på feil fly.
attachment.php

Ha en god en alle som skal hjem idag.

Attachments

• ian.jpg
    ian.jpg
    26.9 KB · Views: 767
Re: God søndag fra Poznan

God morgen...

En bedre frokost er inntatt på
Scandic Oslo City.
så da kan vel dagens gjøremål begynne.

hurvert :)

Mornings fra Beijing!
Hilton leverer og lunsjen er drukket.
Ha en vaskeekte dag!

Mornings fra Sandaker. Merker på skallen at jeg var på fest i går, også for gjester tar er bryllup på. Heldigvis viste junior hensyn og sov til halv ni. Ha en fin dag

God morgen fra Oslo nord etter en ankomst fra PMI - med DY1737 i går, noe forsinket- med (tror) at LN-NHA er nyeste 737-800 som Norwegian har fått. Dette flyet har ikke skiboks ( Internett) enda.

Ha en god dag i regnetværet.

Jan

Var antatelig lur som kom meg tidlig til loungen. Det var unntakstilstand i trafikken grunnet maraton. Ser ut til at jeg har utviklet en ekstra sans for å føle denslags.

God søndag ja!

Her har man rømt heimen ettersom kjerringa skulle ha besøk av noen venninner og lage noe etnisk mat som lukter hui og helvete. Så jeg skal ikke sette mine bein hjemme igjen før det har stått på gjennomtrekk i noen timer der og kjøkkenet er fullt nedvasket. Mulig jeg må ty til brennevinet om det ikke lukter greit.

Er det rart jeg drikker!??

Morn fra studentbyen, morsomt på oktoberfest igår merker jeg. Påfølgende er planene for dagen ganske begrenset og går ut på å fikle med Chromecasten jeg kjøpte her om dagen. Genial liten duppeditt som funker utmerket.

God dag fra Gran Canaria.
Nyter 30 grader, tilnærmet vindstille og god tilgang på øl!

God formiddag fra Westin Malta

Kjenner storpartyet i går enda ja, ligger ved bassenget og sløver, alle gjester er på charterflyet til OSL!

Madcon, Kristian Valen, Maria Arredondo, Martin Halla og John Arne Riise på scenen skapte bra liv!

Hjem tirsdag, Oslo og Las Vegas neste uke.

Ciao!

Morn fra California. Ferien går mot slutten her. Siste fulle dagen er så vidt i gang. I morgen bærer det avgårde mot SFO og hjemreise. Gruer meg allerede til jetlag'en.

Rainy day in Georgia ... Det plasker ned og buldrer og braker på alle kanter. Tydelig at vi trenger vask.

Ergo blir det en sløvedag med TV og Kindle ... Ikke feil det.

Oktoberfest ja - da er vi nok flere. AU, AU, AU. Attpåtil har jeg ubrukte og nå verdiløse bonger. Faen heller. Men greit med litersglass med øl da. :drink har ihvertfall ikke gjort stort i dag.

Back