God søndag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
God søndag fra Oslo

God søndag fra Oslo. Var ikke helt i form i går kveld så la meg tidlig med det resultat at jeg nå er våken før 06 på en søndag. Heldigvis kurerte søvnen gruff. Værmeldingen for fiskebankene har man hørt på. Greit å høre sjøgang for ulike områder. Ha en fin søndag folkens!

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Re: God søndag fra Oslo

God morgen fra Groruddalen, solen skinner og vi er klar for en flott dag ute utterhvert, men først et par episoder med BONANZA på TV2 fra kl 08:15.

Ha en god søndag videre.

Jan

God morgen fra Oslo Øst. Dagens første Nespresso er unnagjort. Fruen er i matsank-modus for tiden. I går var v i Drøbak og plukket mais. I dag er det trusler om sopptur i marka... Kan fort bli en konflikt med dagen formel1-løp fra Spa. Men først får man ta seg en tur ned i garasjen og jobbe litt på hobbyprosjektet[emoji6] Ha en strålende søndag!
1c415bbea96ac1980aee95f975366b6b.jpg

Glad søndag fra Ris. Ferdig med gullvafler og Nespresso. Har sjekket litt rundt alternative datoer og eventuelt reisemål om julens Italiareise ikke lar seg gjennomføre ihht retningslinjene vi må følge. Billettene er betalt for over et år siden...så nå koster planlegging, endringer og forhåpentligvis flyvninger null, niks, nada...
Nå skal kofferten pakkes...det kommer en SAAB til OSL i ettermiddag som skal ta meg til RRS:-)

God søndag fra Oslo

Mornings fra Tjøme. Solen skinner og er i gang med formiddagens oppgave med å få arvingene til å løpe litt fra seg. Hjem via Bærum for en barnebursdag før vi ender opp i Asker i kveld, med planer om en løpetur. Ha en fin dag

God søndag fra det sørlandske!

Her kom sola igjen og det er en riktig så flott dag. I byen er det streetfood festival, så jeg tror det blir søndagsmiddag der. Blir spennende å se hva det bys på.

En fin søndag ønskes!

Grompf.

Våknet internettløs. Litt feilsøking pekte entydig til ruteren, ettersom vi har to linjer ut av modemet, og den andre funket. Mistenker at det var en firmwareoppdatering i natt som gikk skeis. Uansett, etter to timer med nytteløs kamp, gjorde jeg en factory reset. Også da ville den krangle, men på andre forsøk gikk det. Netgear ville ikke vedkjenne seg qr-koden på enheten heller, så mulig det lå noe i gjenkjenningen ... Men nå funker det ihvertfall og husets innbyggere har igjen falt til ro. IP-TV er skjøre greier ...

Nå har jeg fortjent en kaffekopp....

Våknet internettløs.

Det gjorde jeg også de ca. 16 første årene av livet mitt. Overlevde visst :p

God søndag. "Legge seg nedpå litt" ble visst noen timers søvn. Også jeg som skulle være effektiv i dag. Jaja.

Ha en god en :)

Back