God Søndag fra Riksen

Hypern

ScanFlyer Rusty
God Søndag fra Riksen

Heldigvis er jeg her på jobb og ikke innlagt . Her er jeg fastvakt og det går rimelig greit. Virker som det ellers er en rolig natt på avdelinga . Har ikke hørt så mange klokker som går, som er egentlig mye av det man gjør på natta. Men ja over halvveis og bra er det. Ser jo også ut som at dagslyset kommer snart og. Ha en fin dag

Sent fra min SM-S911B via Tapatalk

Re: God Søndag fra Riksen

God morgen fra Giovanzzo. Ut på morgentur med espressso og cornetto som premie på piazza`n etterpå. Togtur til Bari i formiddag og så blir det sikkert bading i ettermiddag. Middag hjemme hos en italiensk/norsk familie her i kveld. Njuta!

Mornings fra Asker. Familiebursdag for eldstemann står på programmet, så må bake litt innen gjestene dukker opp. Ellers har jeg nettopp testet ut Norwegians ordning for å bestille transport fra flyplassen når vi lander i Split om snaue to uker. Gikk raskt å bestille, så satser på transporten går like enkelt, og ekstra Rewards poeng får jeg også.

Good morning from the not quite so United Kingdom.
Her har man i en ukes tid prøvd verdens mest langsomme måte å transportere seg på: Kanalbåt. Artig ferieform som frister til gjentagelse. Meget bra standard på båten, dobbeltsenger, kjøkken og to bad. Snittfart på 2-3 km/t og mye mimosa og G&T.

I dag skal den totalt motsatte ytterligheten i transport besøkes, Comcorde på Brooklands museum. Jeg regnet ut at en ukes tur i kanalbåt tar 78 sekunder med Concorde.

Mulig det blir en runde i Formel 1 simulator også. Hjem i kveld med Bloody Awful. Ønsker alle en rask eller langsom dag.

God morgen fra tennis-hallen.. Første kamp begynte 0900 med junior.. Snart pause hvor man skal frese opp og få stelt i stand egg, bacon og mimosa før det blir mer tennis, langtur i marka og da endelig ande-middag med banden est 1800.

Vært så flink tennis-pappa nå så belønnet meg selv og bestilte opp fire hakk fra BMW X5 til Cadillac Escalade på Sixt ATL. Orker ikke den oppgraderings-diskusjonen kjenner jeg denne gangen. Escalade er øverste klasse så spennende å se om man da kanskje man får en av de de har stående med sløyfe på som ikke står på listen.

Morn fra Tønsberg. Gutta ruler heimen mens mor purker videre. Skal bli sommerlig etterhvert så må nok ut i dag også

Søøøøndag ….

Fikk gjort mye i går så satser på at hviledagen blir holdt hellig i dag. Hvis da ikke yppersteprestinnen har andre ideer.

25 grader og 90% luftfuktighet .. Blir nok en avkortet morgentur for pelsdotten i dag .. Skal bli 35 og over de nærmeste dagene …. På tide å be Jokkes morgenbønn ….

‘Her kommer vinter’n .. her kommer den kalde fine tida …’.

God dag fra havet.

Altfor tidlig våken etter nattevakt. Lurer på om det var flybilletten til ATL i november som jeg kjøpte i morges som fikk meg til å sove dårlig.

Min jakt på LTG er begynt for fult så det ble booket 2 netter over there for å begynne opptjeningsperioden med milagerun. Særdeles lite økonomisk bærekraftig løsning men her skal det gåes hardt ut. Booket Pro billett som da er refunderbar for langtidsplanlegging er mini-krise i livet mitt. Eg dauer nesten av tanken på å planlegge og kjøpe billetter 5 mnd frem i tid. Hjelp…..

FQTV

God kveld fra Majorstuen. Våknet opp som nygift og det var på tide etter et 19 år langt forhold. Herlig gårsdag med de nærmeste, god mat og vin. Søndagen ble rolig.

God kveld fra Majorstuen. Våknet opp som nygift og det var på tide etter et 19 år langt forhold. Herlig gårsdag med de nærmeste, god mat og vin. Søndagen ble rolig.

Gratulerer!!!!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Back