God søndag fra Lillestrøm

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God søndag fra Lillestrøm

God morgen fra Lillestrøm. Straks retter vi snuten mot OSL for en liten miniferie som starter med LOT ned til WAW før vi drar videre derfra. :)

Ha en best søndag

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

Re: God søndag fra Lillestrøm

Herlig søndag fra Ris. Først kaffe, lakris og peis før vi gyver løs på å male et tak… Mens malingen tørker rekker vi en kunstutstilling i sentrum før strøk nr 2 males rett før middag. Noen kaller det hviledag.

God morgen

God søndag fra Kongsberg. stråelde vær her på morgenkvsiten med sol og -2 grader. Skal prøve meg på en tur på fjellet når solen varmer litt mer. Ellers blir det VIF-Brann på fjernsynet i kveld og kanskje litt formel 1 også

Ønsker alle en fin dag.

Last edited:

God morgen fra fbu. Dette er den lange holde seg i aktivitetforåikkesovne dagen. Prøve litt styrke nå også rekker vi kanskje å få på presenningen på båten før det blir kø innover fra Asker.

Lammestek til middag.

God formiddag fra Grønland. Ser ut til at dagen min ikke blir så ulik den til SK384… Men fotballen blir nok «live», og så holder vi nok ikke med samme lag[emoji6] Nå er frokost, kaffe & vaffel fortært. Så da får man fyre opp bilen og komme seg ut idet fine høstværet[emoji3508]

God morgen fra AGP. Exit-huset og konge-bilen er levert og vi rakk en siste frokost på terrassen. Nå er det rad 1 og 2 hjemover til tradisjonen som er eneste gangen det spises Grandiosa på Knausen. Ferien endte opp på en klar 10/10.

IMG_9456.jpeg

Mornings fra Asker. Solen skinner, kaffe i koppen og hviles litt ut før bøllene blir levert på døres. Satser på formen kommer seg nok til en løpetur etterpå. Ha en fin dag

Hoi fra Asker. Etter hvert blir det å bevege seg mot et godt eksempel på elendig byutvikling for å se Brann mot VIF sammen med 1500-2000 andre bergensere på Helsfyr/Intility. Klart å bruke noen poeng har man også gjort i dag.

God bedring

G’morgen .. Hjemreise fra Syden for oss også. 5-6 timer i bilen venter. Fotball får bli på bilradioen, men dekningen er ikke like god langs hele ruta. Vi kjører ‘rundt’ Atlanta, så da blir det en del grissgrente strok.

Ingen tok Powerball’en i går heller. Så da er potten på $1.6 milliard…. En anselig slump penger. Så vi prøver igjen.

Men nå frokost.

God ettermidda fra Warszawa. Jeg er litt smaasyk, men jeg vaeret er vakkert og en tur er unnagjort.

God søndag fra nord i Groruddalen, mest indretjeneste her i dag, men ser frem til fotballkamp

Idag kan OSL feire sin 25 års dag, og i den alneding legger jeg ved et bilde som var den mest overraskende ankomsten på åpningsdagen:
European Aircharter med One-Elever 500 G-AZMF ankom bane 01R en gagn etter kl 12 den dagen, sikkert chartret av noen.

[MG]European Aircharter One-Eleven 500 G-AZMF at ENGM/OSL 08-10-1998 by Ole Johan Beck, on Flickr[/IMG]

Det sto en annen rød en fra samme selskap på fjernpark to dager seinere.

Ahhh ... kanari til lunch smakte veldig godt ... :D

Bare en liten time til så er vi hjemme.

Det er nokså ille å sitte her og se hva som foregår i Israel. Forstår at Israel ikke er en søt liten spurv, men dette er skikkelig forferdelig. :(

Back