God søndag fra Oslo

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Oslo

God morgen ønskes fra Ris selv om MNA åpnet opp til triste nyheter (igjen) fra England. Her står det biltur på programmet i dag...med innlagt bollestopp på Bolleland. Ha en fin søndag der du er.

Re: God søndag fra Oslo

God morgen fra Lillestrøm. Triste nyheter fra England ja. Fryktelige handlinger! Her er det ingen flyturer på gang før neste helg igjen, dog står det en tur til OSL på programmet i ettermiddag. Da kommer min kone hjem etter 10 dager i utlandet. Så litt indretjeneste må til her hjemme snart.
Ha en fin dag! :)

God morgen fra Oslo nord/Øst - frokosten er inntatt og kaffen nytes foran TV - er klar for 2 repriser av BONANZA fra 09:00 til kl 11:00. Ingen flyturer før førstkommende fredag - langdag i Europa.

Ha fortsatt god Pinse til dere alle som gidder å bruke et par minutter på forumet :)

Jan

Mornings fra Sandaker. Her har noen begynt mase om frokost. Ennå ikke kikket ut vinduet, men det høres ut som det regner nå. Da blir det fort innedag. Ha en fin dag

God morgen fra Torshavn. Like greit å isolere seg når det er mye terror. Skal etterhvert hente ut en leiebil så får vi se hvor jeg gidder å kjøre. Lett regn i lufta men men det er vanlig vær her. Ble faktisk møtt av sol på Vagar i går.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Greetings fra bøljan blå

Her er det litt fuktighet i luften, men det var strålende sol i går. Satser på at det forbedrer seg i løpet av dagen og holder seg pent frem til hjemreise.

Kjedelig å høre om det som har skjedd i går kveld, men det er bare å fortsette som normalt, ikke noe annet å gjøre uansett.

Begynner å nærme seg flyshow på SVG (på lørdag og søndag), og de som har lyst til å bli med på en gettogether på lørdagskvelden så kan de sjekke tråden lenger oppe her i hovedforumet. Må sende liste til restaurant på onsdag, så hvis flere ønsker å bli med så hadde det vært fint med tilbakemelding så fort som mulig.

Ha en fin søndag forumister :)

God formiddag fra Gøteborg. Neste post på programmet er et besøk på Volvo-museet utenfor byen her. Så blir det vel litt mer shopping, før kursen settes mot et småbruk i Aremark. Ha en fortsatt god pinse[emoji3]

Sent from my iPad using Tapatalk

Bolleland? Håper ikke du er i Danmark, EB .....

Hei og hå fra Amerika Sørøst. Første kaffekopp og 'walkie' er unnagjort, og snart er det frokost. Tor og hans hammer herjer sør for oss, og ventes her etterhvert.

Tre episoder igjen av House of Cards. Regner med at de blir sett i dag.

God morgen fra Torshavn. Like greit å isolere seg når det er mye terror. Skal etterhvert hente ut en leiebil så får vi se hvor jeg gidder å kjøre. Lett regn i lufta men men det er vanlig vær her. Ble faktisk møtt av sol på Vagar i går.
Kjør til Vestmanna og ta båten ut til fuglefjellet. Det er endel severdigheter på veien dit, blandt annet ruiner etter en vikinggård.

God søndag fra Quebec City. Skal ta en siste oppsamlingsrunde rundt i byen idag før det er taxi til flyplassen. Her er det katastrofalt dårlig med transport til flyplassen. Det er 2 busser i 7-tiden om morgenen... og that's it.

Ha en god en alle som har lokaltransport under kontroll.

Ble satt på en tidligere flight fra Quebec... greit da flighten jeg skulle tatt så langt er 1 timer forsinket... til en transit på ca. 1 time. De hadde visst holdt på å rope meg opp over høyttalerne en stund da jeg kom til loungen, men jeg hadde ikke hørt noen navn jeg gjenkjente.

Back