• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Oslo

Hypern

ScanFlyer Rusty
God søndag fra Oslo

Ingen har tatt ansvaret for å starte tråden kl 08:25 en søndagsmorgen. Uansett her er dagens søndagstråd. :) Jetlagen sitter fortsatt i og man legger merke til at man har sovet dårlig. Hjelper dog at inntaket med alkohol i går kveld ikke var overdrevet så man kommer seg nok igjennom dagen uten store problemer. Båttur med en kamerat senere i dag på Oslofjorden. Det blir kos i finværet. Ha en fin sommersøndag.

Re: God søndag fra Oslo

God søndag fra Portsmouth. Skal idag ta et siste oppsamlingsheat på det jeg ikke klarte få med meg før stengetid igår. Her uti provinsen stenger jo ting tidlig... og åpner ikke før 10. Sjekket heldigvis enda en gang toget tilbake til Woking og de har nå plutselig lagt inn togbytte ved verdensmetropolen Eastleigh. Bra jeg oppdaget det for ellers ville jeg kanskje kommet for sent til å bli sluppet gjennom sikkerhetssjekken på terminal 5.

Ha en god en alle som vet at de bør sjekke en ekstra gang.

God morgen fra Clarion hotellet på Flesland! Her skinner sola som i går og om noen timer tar SAS oss til OSL igjen.
Ønsker alle en fin søndag! :)

God morgen fra Kristiansand. Etter dagstur til Svalbard Fredag/Lørdag så gikk jeg rett i koma når jeg kom hjem. Det resulterte i at jeg sto opp kl 7 idag, noe som er uhørt for meg. Tenker jeg tar en tur i skogen, evt finner meg et vann det går an å bade i. Senere blir det selvfølgelig Game of Thrones.

Ha en fin dag folkens!

Morn fra studentbyen. Virker som om man har klart å pådra seg en forkjølelse, som jo er fint i eksamenstiden og sommer... Heldigvis ikke store ugreiene for øyeblikket så skal nok gå

God söndag från Göteborg!
Skönt med temperaturfall till "bara" 20 grader. Planen idag är att försöka få undan en del av flyttlådorna som står här- Råkade beställa ny bil igår också och det är en del som skall ordnas även om den kommer först i september. Ha en strålande söndag forumister!

God morgen fra Vesterøya og Sandefjord. Sommer og sol også i dag. Får vel etterhvert komme oss til Tjøme hvor arvingen er parkert. Hjem til Oslo i kveld

God søndag fra Portsmouth. Skal idag ta et siste oppsamlingsheat på det jeg ikke klarte få med meg før stengetid igår. Her uti provinsen stenger jo ting tidlig... og åpner ikke før 10. Sjekket heldigvis enda en gang toget tilbake til Woking og de har nå plutselig lagt inn togbytte ved verdensmetropolen Eastleigh. Bra jeg oppdaget det for ellers ville jeg kanskje kommet for sent til å bli sluppet gjennom sikkerhetssjekken på terminal 5.

Ha en god en alle som vet at de bør sjekke en ekstra gang.

Bra du slipper buss for tog - det er ikke helt uhørt i helgene på UK sitt jernbanenett. En del ganger sender de også tog via andre linjer så turen tar lengre tid. Den eneste gode grunnen til at jeg opprettholder BA sølv er alltid fasttrack på LHR terminal 5... Rett og slett galskap å prøve uten...

Greetings fra Tananger

Her er man oppe tidligere enn normalt fordi man skal avgårde for å se på en som skal få hodet vått noen ganger. Først få i seg en matbit før det blir å stå under noe fallende vann.
Dressen henger klar, så det er bare å hive den på og håpe at det ikke blir for varmt i solen i dag :drunk:

Ha en fin søndag forumister :)

Good morgen fra Stavanger. Her skinner solen og vi er klare for atter en strålende dag :)
Først litt frokost og mer kaffe utomhus. Deretter benker en seg ned i solsteiken. Så er en då privilegert at på eftan skal det males rekkverk...
Ha en kanonbra dag :)

God morgen fra Lillestrøm. Oppvaskmaskinen durer, vaskemaskinen durer, Nespressomaskinen durer og rompa durer. Da er alt som det skal.

Får pakke litt til morgendagens Boston tur, og så blir det vel å sykle opp til opphavet og håpe de har kokt litt søndagsgrevling til meg.

Ha en fjong dag

God NYC morgen. Hjem i dag etter 3 fine dager med UA 38. Ha en flott dag.

God NYC morgen. Hjem i dag etter 3 fine dager med UA 38. Ha en flott dag.

3 fine dager med UA38? Det var da voldsomt ;)

"Drep ham, ikke vent til jeg kommer"
"Hun er fin langt fra men langt fra fin"

'Help Uncle Jack off a horse'
'Help uncle jack off a horse'.

Tegnsetting og store bokstaver kan gi varierende betydninger ... ;)

G'morgen fra regnværet et par timer flytid sør for NYC .. Siden jeg jobber i dag, tar jeg det imidlertid ikke så tungt. Trenger imidlertid noen dagers tørt vær da jeg har en del hageavfall som trenger å bli brent.

Den eneste gode grunnen til at jeg opprettholder BA sølv er alltid fasttrack på LHR terminal 5... Rett og slett galskap å prøve uten...
Da er jeg gjennom fast track der. Etter å ha lært om kanselering om man ikke er registrert i tide i sikkerhetskontroll så fikk jeg scennet boardingkortet i alle postene jeg fikk forbi.... bare sånn for sikkerhets skyld. :D

Etter å ha sprunget rundt flere timer i solen har jeg tatt meg en dusj og hukommelsen min skulle ha det til at det var her hos BA de hadde den gode dusjsåpen fra Thann, men fra "Elemis Spa" kunne jeg vel ikke forvente noe annet enn produkter fra Elemis. Forståelig at de så rart på meg da jeg spurte. Jaja, sånn er det når man blir gammel og blander sammen loungene. :old

Back