God søndag fra Napoli

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Napoli

God morgen fra toppetasjen over Piazza Bellini. Nå skal koffertene pakkes før frokost og så blir det en liten tur rundt i nærområdet før transport ut til flyplassen og Lufthansa CityLine og Lufthansa tar oss hjem til Oslo. En langhelg i Italia burde kommet på blå resept:-) Ha en bra søndag du også.

Re: God søndag fra Napoli

God morgen. Solen skinner også i Asker. Med både gjester på vaffelbesøk etterfulgt av en barnebursdag i ettermiddag, spørs det om det ikke må trimmes litt i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Larvik! [emoji274]
Her skinner sola som i går og kaffen smaker godt. I går var det en fin tur til Nevlunghavn og i dag planlegges det en tur ut i sola igjen. Årets første sommerfugl ble også sett i går.
Ønsker alle en fin søndag. 20220319_114239.jpg20220319_111200.jpg20220319_103108.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Kongsberg sykehus.

Jeg sov godt i natt heldigvis. Enerom hjelper helt klart på. Det er meldt strålende vær her i dag så jeg skal prøve å få tatt meg en tur ut mellom slagene. Jeg var ute og gikk litt i går og det var herlig og fin avveksling fra å sitte/ligge på rommet.

Morn fra Kolsås, hvor jeg var førstemann opp i dag??? Attpåtil så sent at det var lyst ute, rene luksusen.
Et par timer barnefri i formiddag så da tror jeg føret er såpass at det blir årets første tur på to hjul, av typen med pedalkraft.

Hei fra Kollen. Sjefen er på jobb og junior har omgangssyke.. da blir det solveggen og historieblader i dag også.

Fikk booket litt i går kved på stigende promille. Blir en langweekend til LAX og LAS om seks uker. Sete 1A på en A350 er valgt hvis da bilaget holder disse maskinene i gang.

Gakk gakk på menyen i kveld.

God morgen Lillestrøm. Dagens store utfordring er at jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg skal ha kokt egg eller egg og bacon. Nå har jeg sittet og knuget i over en time.

Det er et hardt liv. Ha en fjong dag

God søndag fra Oslo. Forkjølelsen av type non corona sitter fortsatt i. Ingen planer i dag uansett, men kanskje jeg går ut en tur i finværet? Jo også har jeg sjekka inn da på tirsdagens DY avgang til Budapest. Fikk vindussete i det setelotteriet man deltar i når man kjøper absolutt billigste billett hos dem så det får være greit. Ha en fjong søndag.

God morgen Lillestrøm. Dagens store utfordring er at jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg skal ha kokt egg eller egg og bacon. Nå har jeg sittet og knuget i over en time.

Hva ble det? #spentno

G’morgen. Sitter på terrassen og småfryser og venter på at svigerbeistet skal hive seg på alarmen.

Ser ut til å bli en fin og solfylt dag. Bikkjemat må kokes, gress må klippes og kanskje blir det en runde med ugressmiddel også ….

Hva ble det? #spentno

G’morgen. Sitter på terrassen og småfryser og venter på at svigerbeistet skal hive seg på alarmen.

Ser ut til å bli en fin og solfylt dag. Bikkjemat må kokes, gress må klippes og kanskje blir det en runde med ugressmiddel også ….
Det ble egg kokt i 7 minutter og 19 sekunder.

Sent fra min SM-F711B via Tapatalk

God søndag. Her har man gjort ting man ikke har gjort på flere år: booket flybillett samt booket tur utenlands. Håper jeg husker hvordan man flyr.

76c1fe45ef1499099e26e04f1454471c.jpg

God søndag. Her har man gjort ting man ikke har gjort på flere år: booket flybillett samt booket tur utenlands. Håper jeg husker hvordan man flyr.

76c1fe45ef1499099e26e04f1454471c.jpg

Gratulerer Martin! :)
Da er det bare å vente i spenning til du forteller når du skal reise og til hvilket land.

SYDpolen er ikke i SYDen??

Makan,,,

Last edited:
Back