H Hickok ScanFlyer Mile High Club Medlem 21 Mar 2022 #22 Re: God søndag fra Napoli Nei nei, det der må da være Syden. Er ikke det fotballaget til Syden, da?
B B747-8 ScanFlyer Crusty Medlem 21 Mar 2022 #23 Re: God søndag fra Napoli Martin said: I fremtiden, og til verdens største land: Utlandet. Click to expand... Så dette betyr: Til neste år (ikke høsten i år), og til verdens største utland betyr at du reiser til et større land en Island og du flyr via CPH. Jeg kan jo kontakte Elefanten, for jeg regner med at du har kjøpt reisen fra Bongos Tryllereiser.
Re: God søndag fra Napoli Martin said: I fremtiden, og til verdens største land: Utlandet. Click to expand... Så dette betyr: Til neste år (ikke høsten i år), og til verdens største utland betyr at du reiser til et større land en Island og du flyr via CPH. Jeg kan jo kontakte Elefanten, for jeg regner med at du har kjøpt reisen fra Bongos Tryllereiser.
Martin Moderator Medlem 21 Mar 2022 #24 Re: God søndag fra Napoli B747-8 said: Så dette betyr: Til neste år (ikke høsten i år), og til verdens største utland betyr at du reiser til et større land en Island og du flyr via CPH. Jeg kan jo kontakte Elefanten, for jeg regner med at du har kjøpt reisen fra Bongos Tryllereiser. Click to expand... I fremtiden kan være fem minutter fra nå, ut utlandet betyr bare at jeg ikke skal fly innenriks. Å booke hos Bongos kunne ikke falt meg inn.
Re: God søndag fra Napoli B747-8 said: Så dette betyr: Til neste år (ikke høsten i år), og til verdens største utland betyr at du reiser til et større land en Island og du flyr via CPH. Jeg kan jo kontakte Elefanten, for jeg regner med at du har kjøpt reisen fra Bongos Tryllereiser. Click to expand... I fremtiden kan være fem minutter fra nå, ut utlandet betyr bare at jeg ikke skal fly innenriks. Å booke hos Bongos kunne ikke falt meg inn.
Fnate ScanFlyer Ununoctium Medlem 21 Mar 2022 #25 Re: God søndag fra Napoli Martin said: I fremtiden kan være fem minutter fra nå, ut utlandet betyr bare at jeg ikke skal fly innenriks. Å booke hos Bongos kunne ikke falt meg inn. Click to expand... Maaaaaaaaaaaaaaakan!!!!
Re: God søndag fra Napoli Martin said: I fremtiden kan være fem minutter fra nå, ut utlandet betyr bare at jeg ikke skal fly innenriks. Å booke hos Bongos kunne ikke falt meg inn. Click to expand... Maaaaaaaaaaaaaaakan!!!!