God søndag fra Lillestrøm!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God søndag fra Lillestrøm!

Morn ja!
Her i 2000 drikkes det morgenkaffe og straks går turen til Lillestrøm stasjon. Ikke for business klass tur med OS til Wien som planlagt, men det blir togtur til Gøteborg i stedet. Kjedelig Østerrike stenger for turister en periode, men sånn er det og forhåpentligvis hjelper det på smitten. Det blir jo greit med en tur til Sverige noen dager også! :)
Ellers denne coronaen tar fortsatt tid ennå, dessverre. Så lenge sykehuskapasiteten utfordres, her og i utlandet, må visse restriksjoner komme og gå.
Vel, god søndag ønskes herfra! :)

Re: God søndag fra Lillestrøm!

God søndag fra 6968 området.

Tidlig til sengs på en lørdag gir tidlig opp søndag. Uvant.
Himmelen er endelig blitt skyfri og regntøyet kan få en fridag. Men ut på tur skal eg/vi.

Hardt liv [emoji851]Fortsatt god helg.

FQTV

God morgen. Ser ut som det blir en klar og fin høstdag her i Asker. En sjokoladekake på pyntes, også er vi klar for bursdagsselskap for yngstemann. Men en relativt tung kakediett i dag, spørs det om det ikke må løpes litt i kveld. Ha en fin dag

God eftan fra en relativt øde Strand på Kho Larn. Har akkurat fått sjekket inn på hotellet og vi er straks klar for en runde på stranden. Var bedre vannkvalitet her enn fryktet tatt årstiden i betraktning.
Ha en bra mandag :)

bff4af909745edfe6c9c18821dc85e79.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra 1364. Postnummeret endret, men samme stedsnavn som en forgangen flyplass. Sjefen tar ansvar for håndballkamper med storesøster i dag så da blir det joggetur med nr 2. også ønske om å trene fotball så da får vi spille litt av det også.

Fant for øvrig et norskt selskap som kan fikse Marriott stars og Lumnios samt Virtuoso priser. De måtte ta ting videre på mail med hotellene så spent på hva som dukker opp i morgen. Hadde egentlig landet på Beverly Hills, men nå er det plutselig varslet varme i Santa Monica.

God formiddag fra 5073. Har brukt morgentimene til å skrive brev med fyllepenn og fint papir til noen brevvenner som bor over havene. Brevene blir postet i morgen og går med postflyet til Oslo. Men - så blir de kjørt med bil fra Oslo til Frankfurt. Det sies at Posten Norge AS ikke har råd til flyfrakt på den strekningen akkurat nå. Hva som skjer fra Frankfurt, vet jeg ikke. Skjønt, framsendingstiden til USA er nå så lang, at båt er et alternativ. Ja, ja - sånn er det for oss som insisterer på analoge aktiviteter, inne i mellom.

God "morgen" igjen fra 2003. Som vanlig ligger Storsmurfen og purker brunch mens jeg ser på TV og drikker kaffe.

Får straks hive meg en runde i dusjen og komme meg ut og gå en tur opp til 2010 så Pellefanten også kan få solgt litt aviser. Lenge siden sist nå.

Ha en fjong daf

God formiddag fra 5073. Har brukt morgentimene til å skrive brev med fyllepenn og fint papir til noen brevvenner som bor over havene. Brevene blir postet i morgen og går med postflyet til Oslo. Men - så blir de kjørt med bil fra Oslo til Frankfurt. Det sies at Posten Norge AS ikke har råd til flyfrakt på den strekningen akkurat nå. Hva som skjer fra Frankfurt, vet jeg ikke. Skjønt, framsendingstiden til USA er nå så lang, at båt er et alternativ. Ja, ja - sånn er det for oss som insisterer på analoge aktiviteter, inne i mellom.

Siste sending jeg fikk fra Norge tok 14 dager. 2-3 uker er normalen.

G’morgen fra tronstolen i 30040. Bikkjene er foret og frokosten står i ovnen. Spenstige forhold rundt nærflyplassen i går etter pistoldramaet. Guttungen hadde kun håndbagasje og kunne avhentes på Internasjonalen. Det viste seg å være ytterst taktisk lurt, da trafikkaoset rundt hovedterminalen var gedigent.

Fint vær, blir nok litt raking og brenning etterhvert som jeg kommer igang. Men nå står stuss-spyling på programmet.

Så tøffer man inn til Trollhättan. Nesten tomt tog og behagelig reise mot Gøteborg. Kaffe er drukket, litt niste spist og en tur med SAS tur retur BGO er booket til onsdag. Siste feriedagen er onsdag, så kona går til frisøren og jeg flyr til Bergen. Ca samme prisen, er det ikke? ;)

Back