God søndag fra Dasman-loungen på KWI

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God søndag fra Dasman-loungen på KWI

God søndag. Turkish kan virkelig dette med lounger. God plass og mange valg for servering, ikke minst i Istanbul. Har som vanlig prioritetsgruppe A fra Istanbul, men fra Kuwait er jeg faktisk helt nede i B. Livet er virkelig hardt.

Ha en god en alle som har det like hardt i livet.

Re: God søndag fra Dasman-loungen på KWI

God tidleg søndags morgen fra Ålesund, skal avgårde til Førde Lufthavn og Fjordane Flyklubb for å fly Socata TB-10 Tobago (LN-TBL) idag - bursdagsgave fra hyggelige kollegaer på "Seven Pacific"... :)

IMG_0456-1038x576.jpg

God morgen fra Sandaker. Solen skinner, frokosten er inntatt og arvingen shower ved enden av bordet. En liten tur ut for og hilse på et nytt familiemedlem hos noen venner, eller skal jeg forsøke gjøre minst mulig. Dog litt usikker på om kona er enig i den planen :p

God morgen fra Groruddalen - her skinner sola og på tide med en god frokost. Blir nok en ny tur i dag til OSL sine sanddyner - kommer ann på om de benytter 01 eller 19 retninger fior landinger.

Ha flott dag i sola.

Jan

God morgen fra en rolig og stille gård i Snillfjord! :)

Med rollen som hundepasser i natt så medfører det også en tidlig morgen, aka oppe før 06.30. I grunn går det bra når vi har slikt et fantastisk vær å nyte. Her inntas frokosten mens det skribles for full guffe på pc'en. Både AY6, SU103 og 6B881 har unnagjort sine passeringer, og med UN453 og SQ 62 på vei så tror jeg dette kan bli en bra dag. Minuset med alle disse fly-passeringene er at reiselysten økes til stadighet, kanskje på tide å forlate Trøndelag og se noe annet? ;) Ellers blir dagen sikkert brukt til bilvask som ble droppet i går, litt fotball med bekjentskaper før det i tradisjonen tro blir fotball på TV denne søndagen.

Med dette været så er det bare å oppfordre alle forumister til å ta seg en tur ut i go'været, ha en topp dag!! :D :D

Last edited:

Morn frå St. Olav hospital, 5. etasje for lokalkjende. Har vore her sidan fredag, og er nettopp ferdig med første frukost saman med ein ny liten kommande flypassasjerer! Som someone nemde for eit par dagar sia er dei kommande permvekene (om eit års tid) bra greier. Men oppkøyringa til dette er tidvis langt nede på bucket list. No er alt bra og sola skin, ha ein toppers dag!

Solskinn? Det er dyvått utenfor turkish-loungen i Istanbul. Men bra lounge, det skal de ha. Prøver å komme meg over degraderings-sjokket tidligere idag. At de ikke hadde prioritert boarding gjorde det litt lettere.

Og ut kommer jeg meg vel ikke før jeg kommer til Gardermoen i ettermiddag.

God formiddag fra Oslo, her har det seg slik at man var på fest i går og det merkes, men det overlever man jo. Tross alt er det der fullstendig frivillig seigpining på en søndag. Får vel kanskje spasere litt, det bruker å være deilig og det gjør jo ingenting at sola skinner i Oslo.

God tidleg søndags morgen fra Ålesund, skal avgårde til Førde Lufthavn og Fjordane Flyklubb for å fly Socata TB-10 Tobago (LN-TBL) idag - bursdagsgave fra hyggelige kollegaer på "Seven Pacific"... :)

IMG_0456-1038x576.jpg

Wooah... Hvor er like-knappen. Så bra fett ut.

God morgen fra OSL-loungen og venting på EK160 til Dubai. Er rimelig god følelse å våkne til SMS om at "limousinen deres er utenfor". Kjapp dusj og ut og avgårde. That's the way we do it.

Næææh... Får finne meg litt Kordånnjø og sjokoladepudding

Ha en fin dag.

Wooah... Hvor er like-knappen. Så bra fett ut.

God morgen fra OSL-loungen og venting på EK160 til Dubai. Er rimelig god følelse å våkne til SMS om at "limousinen deres er utenfor". Kjapp dusj og ut og avgårde. That's the way we do it.

Næææh... Får finne meg litt Kordånnjø og sjokoladepudding

Ha en fin dag.

Sååå ikke misunnelig på deg at du venter på EK160. Er vel pga limouen de priser seg over Qatar i biznisseklassen.

God ettermiddag fra gullstua på OSL hvor jeg, Scanflyer og Dagobert er på vei til VNO. Rolig søndag på Galemoen, og edelbaren har ikke åpnet enda... Skulle ikke den ha åpnet kl. 13 eller er det egne regler på søndager?

God morgen fra SF. Wow, den Tobagoen er nydelig... Husker jeg leide en slik på åttitallet for å fly til GEN og FBU på kaffetur fra Kjelller...:cool:

Back