God søndag fra Astna

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem
God søndag fra Astna

Har sjekket inn, tatt en dusj og godkjent utsikten fra rommet:
attachment.php

Så er det snart frokost og etter det skal man ut og titte litt på byen før man sjekker ut spa-avdelingen og sløve litt.

Ha en god en alle som har tenkt å ta denne dagen i bedagelig tempo.

Attachments

• astana.jpg
    astana.jpg
    72.4 KB · Views: 829
Re: God søndag fra Astna

God morgen fra Sandaker. Solen skinner nå i morgentimene. På tross av at jeg var fornuftig og kom meg i seng rett over kl22, merker jeg det var greit med en espresso for og starte dagen. Mormor/oldemor kommer på middagsbesøk, eller lite planer. Ha en fin dag

God morgen fra BA761 og nok en Fnate-spesial.

For 6 timer satt vi og drakk vin... nå er vi på dagstur til London, etter innfallsmetoden.

Ha en fin dag

God morgen fra Oslo Nord - dagen startet med en luftetur med hunden - flott vær å starte dagen med - sola skinner og trærne blomstrer. Bedre kan vi ikke ha den en søndag.

Ha en flott 1.pinsedag videre.

Jan

God dag fra Almaty. Ikke like fin utsikt fra hotellrommet her som i førsteposten fra hovedstaden, men jeg kan i det minste se fjellene herfra. Fjellene som jeg sjekket ut i går:

da382a7735fdc68543a545f0d46f124a.jpg

Morn frå Horten. Sol - men kaldt her. Grei plass å tilbringe elliptisk helg. Ein og anna stille og fredleg lang og slank WF Dash over husa her innimellom. Det er berre fint.

God søndag fra en lesesal i Oslo. Atter en dag med master. SUKK nå vil JEG VIRKELIG DREPE OPPGAVEN. Vanligvis skulle jeg ha reist et sted med så mange helligdager og ser at det er flere som tilbringer helga i mer eksotiske deler av verden. I pinsa i fjor var jo jeg i Iran. :)

God morgen fra Warszawa.

Her har man paabegynt uke nr 2 med helgips (nesten) etter at kneskaala ikke ville holde seg paa plass forrige helg under en konsert. Besok nummer 2 paa sykehus her nede.

2 uker til, saa faar en se om de lose beinbitene har satt seg paa plass saa man kan faa litt bevegelsesfrihet igjen.

Ha en straalende sondag alle sammen!

God søndag fra bassengkanten på Juneirah Creekside Hotel i Dubai. Etter en morgentur til soukene i gamlebyen og en liten båttur over creeken måtte undertegnede kaste inn håndkleet i varmen. Det blir avkjøling i bassenget med noen kalde Heineken ispedd resten av ettermiddagen tror jeg. Mulig jeg våger meg ut på eventyr i kveld. :-)

Greetings fra BGO

Her har man for ikke lenge siden stått opp da en la seg sent i natt, etter å ha feiret Mr. and Mrs. Speedbird.

Så var det å hjelpe med opprydningen i lokalene i dag. Håper ikke det tar for lang tid :p

Ha en fin søndag forumister, og husk, det er søndag i morgen også ;)

God ettermiddag fra Kiev ! Stor stas her i går, og Putin ble så sint at han nok stenge strømmen til leiligheten min. Kom meg heldigvis inn, opp 8 etasjer i stummende mørke - heldigvis gjorde iPhone susen som lommelykt. Litt redusert i dag, pga fire dager med sene kvelder i ett strekk. Men skal vel få sovet litt nå og så komme meg ut igjen. Bedre middag i går, og derpå følgende nattklubbesøk. Mye rart å se ! God søndag !

G'moorgen! Siste innspurt på arbeidshelgen. 10 PL-kamper på 10 kanaler her - får zoome inn på en match som har betydning. Eventuelt Leicester-Chelsea. Coices choices. Men først mer kaffe.

Ha en bedre søndag dere med færre kanalvalg enn meg.

God ettermiddag fra heimen. Det datt inn noe jobbing i mailboksen, det var IKKE i planen. Ellers så var det surt og kaldt tidligere i dag. Mulig det blir rødvin her i kveld også, men den blir uten BA761-hangover.

God morgen fra BA761 og nok en Fnate-spesial.

For 6 timer satt vi og drakk vin... nå er vi på dagstur til London, etter innfallsmetoden.

Ha en fin dag

Jeg maa drikke det du drikker...etter innfallsmetoden befant vi oss paa Maura foer klokken 07:30 i dag.....fars sitt COOP Medlemskort ga ikke helt den store Lounge Opplevelsen....det aapnet i grunn ikkenoe (møkkakort)....mye bra kommer fra Maura, men kanskje aldri paa en søndag morgen....saa slukøret la vi i vei mot Lunner og skuffelsen var stor naar flystripa som var integrert i veien mellom Lunner og Maura er lagt ned.....

Turen opp paa Siri Kjerka fra Vestfossen var derimot svaert bra, 12 km, 135 etasjer (500 meter høyde stigning) ingen utfordring for vaar 79 aar gamle far....Good times....

Svelvik fergen var skuffenede...ikke noe ølsalg ombord.....de har mye aa laere av Washington State Ferries (and they run by the Frickin' Government !!).

Naa har jeg aapnet en Løkka IPA...saa etter Fante Metoden bør jeg vaakne i Napoli (med en Grandiosa) slik at jeg kan samle de napolianske Troppene til slag mot Orkla for aa faa fjerne Rød Paprika og ikke minst det feilaktige navnet Pizza paa Grandiosa......

Jeg maa drikke det du drikker...etter innfallsmetoden befant vi oss paa Maura foer klokken 07:30 i dag.....fars sitt COOP Medlemskort ga ikke helt den store Lounge Opplevelsen....det aapnet i grunn ikkenoe (møkkakort)....mye bra kommer fra Maura, men kanskje aldri paa en søndag morgen....saa slukøret la vi i vei mot Lunner og skuffelsen var stor naar flystripa som var integrert i veien mellom Lunner og Maura er lagt ned.....

Turen opp paa Siri Kjerka fra Vestfossen var derimot svaert bra, 12 km, 135 etasjer (500 meter høyde stigning) ingen utfordring for vaar 79 aar gamle far....Good times....

Svelvik fergen var skuffenede...ikke noe ølsalg ombord.....de har mye aa laere av Washington State Ferries (and they run by the Frickin' Government !!).

Naa har jeg aapnet en Løkka IPA...saa etter Fante Metoden bør jeg vaakne i Napoli (med en Grandiosa) slik at jeg kan samle de napolianske Troppene til slag mot Orkla for aa faa fjerne Rød Paprika og ikke minst det feilaktige navnet Pizza paa Grandiosa......

Det burde ikke være så vanskelig... jeg drikker jo nesten hva som helst. :)

Når vekkeklokken ringte etter 3 timer i dag tidlig var jeg greit maroder, men etter å ha fotografert et solskinnstryne (som var skikkelig happy med å være på tur) i London noen timer senere føltes det mer enn verd det.

Knalltur var det. Skrittmåleren målte i underkant av 30.000 skritt, vi spiste Fish&chips, shoppet, drakk litt øl og fikk helt utrolig bra service begge veier av et BA crew som gikk above & beyond for å få schnuppa til å føle seg bra.

Bra dag, og det er en sykt trøtt Andy som skal legge seg. I morra er det 11:50 avgang til AMS og jobb :-|

Bra dag, og det er en sykt trøtt Andy som skal legge seg. I morra er det 11:50 avgang til AMS og jobb :-|

Hmm...trøtt, Amsterdam, jobb...synes jeg har hørt det der før. Ikke forsov deg!

Back