God søndag fra Asker

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
God søndag fra Asker

God morgen fra Asker. Såvidt kommet litt snø i natt, men ikke noe som må måkes. Starter dagen hjemme før det etter lunsj blir å brette opp ermene og delta på arrangere hockeycup, da eldstemann spiller og vi har hjemmebane. Ha en fin dag.

Re: God søndag fra Asker

Glad tenåringssøndag….sovet til 09:21 har vel ikke skjedd siden slutten av 80-tallet. Her sner det greit nå…men må vel komme oss ut til Snarøen for å hente hjem den ene italieneren. Peis, kaffe og marsipan er først post på programmet.

Sånn passe god formiddag fra Grønland. Lei av å være snørrete og ha vondt i halsen, holdt på en uke nå… Var tidlig oppe i dag for å se F1 fra Las Vegas. Nå blir det brunch med eggs benedict etterfulgt av kaffe med Gullbrød. Snøbygene har nå heldigvis blitt til regn. Ha en bedre søndag[emoji1784]

G’morgen, ja .. Etter gårsdagens utskeielse i hagen, står dagen i julens tegn. Boksene må hentes fra lager og så får vi se om noe vi har kan brukes foran huset. Vi må finne plass til juletreet også .. Hmm …. alltid vrient med nytt hus.

Hei fra vinter-hvite Knausen. Uggen etter et herlig julebord med fruSud i går. Nå er det rehab før det er på med tusen og fest hos Svigers. Da skal jeg være så lur og kjøre opp.

God dagen fra Beograd - gårsdagens pub til pub runde satt sine spor i formen gitt. Så ble jeg selvsagt offer for taximafia. Dvs en taxitur ble jekket opp til norske priser tilbake til hotellet. Ok jeg gidder ikke å gjøre meg høy og mørk for 250 NOK men altså sykt irriterende hvor mye de fikler med meteret. Pink Taxi som jeg prøvde å bestille først hadde ikke biler tilgjengelig. Så praiet en taxi som så ut som var fra et vanlig selskap. Jaja. Det er iallefall halvmaraton som pågår her så en del busser og sånn har omkjøring. Ble ikke helt klok på det selv med Google Translate på Beograds svar på Ruter sine nettsider. I Oslo pleier de å legge inn avvik i Google Maps/Ruter appen slik at du får treff på en reise som faktisk lar seg gjennomføre ved slike arrangement - men det er ikke gjort her. Serbere flest er ganske hyggelige og greie bortsett fra skruppelløse taxisjåfører da. Vet iallefall hva jeg skal gjøre på vei til flyplassen i morgen - får resepsjonen til å ringe en eller at jeg bestiller Pink Taxi selv.

God formiddag fra Lommedalen. Her sner det bra. Planen for dagen er ikke annet en å putte ved i peis og ovn og å slappe av, se reisevideoer på youtube og lese hotell anmeldelser på hotels.com og reflektere over gårsdagen. For oss Stabæk supportere var det jo en fin dag. brann tapte og Bodø-Glimt vant. For første gang i historien har nest dårligste lag fra Toppserien tapt for et lag fra 1 div kvinner i kvalikken, da Grand Bodø, som nå blir Bodø-Glimt slo Åsane. Dermed går bergen fra 3 til 1 lag i toppserien neste år. Jeg dro rett fra OSL til Lillestrøm for å få med meg cupfinalen jenter 19 mellom LSK Kvinne Fotball Klubb og Stabæk. Kampen startet noe etter LSK-Sandefjord så vi hørte lyden fra Åråsen da vi gikk til LSK hallen. Mens den ene klubben etter den andre går i Stabæks fotspor og tar opp et lokalt damelag i sin Eliteserie klubb, gjorde LSK det motsatte, de sa nei til å integrere LSKKFK i LSK. De har dermed gjort det motsatte av alle andre. Stabæk slo LSKKFK 0-2 i en ganske jevnspilt kamp, som muligens er LSKKFK sin aller siste kamp, da jeg er redd den enten legges ned eller går konk innen neste sesong starter, noe som gjør at Arna Bjørnar som kom sist, eller Åsane som tapte kvalik kampene ikke rykker ned like vel.
Ellers var flyturen fra Tromsø i går, en lidelse. Nytt, rent, fresht fly, med proffe folk på jobb. Crewet var på 8. Jeg tror det var 1 på opplæring både i cocpit og i cabin. Flyet var nesten helt fullt, minst 80% var utlendinger. jeg observerte bare 1 ledig sete fra min plass på 25c. Jeg hadde boarding gruppe 5 og med billigbilett måtte bagasjen være på gulvet foran meg. Etter som jeg var siste pax ombord og det var ledig plass over meg, puttet jeg både jakke og min lille sekk der. Men noe så trangt og jævelig har jeg ikke opplevd siden vi fløy Wizzair fra Stetin til Torp for 10 år siden. Med mine 175cm og ikke spesielt lange bein bestod det akkurat håndflate testen, jeg hadde 2-3 cm klaring til setet foran. Sitte puten er også ganske kort noe som ikke gir støtte til 30% av låret. Jeg skjønner nå at jeg må slanke meg. Jeg fikk ikke ned bordet, det butter i magen. Nå var dette 12 selskapet jeg fløy med i år. 7 selskap i A320 og 4 i 737, jeg har ikke vært i nærheten av å ikke få ned bordet før og jeg har ikke gått opp så mye på de 10,5 mnd siden min forrige flight. Med Air Asia satt jeg også på ca rad 25 og det var ikke så trangt. Forrige gang jeg bestilte en SAS billett var 22 juli 2011 kl 15. 25 min senere hørte jeg et drønn gjennom det åpne vinduet hjemme på Majorstuen, der jeg da bodde. Den turen til Ålesund for å se Stabæk spille ble aldri noe av. Jeg tror det blir lenge til jeg velger SAS igjen for dette var ubehagelig.

God søndag fra Chile. Jammen sol i dag også. Straks en tur på treningssenteret og så blir det litt pusling i hagen. Han en fin dag.

God søndag fra Asker

God søndag fra Istanbul flyplass. Jeg er på vei tilbake til Warszawa etter en jobbtur til A
Kasakhstan.

Venter på min tur til å ta en dusj!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God dag fra Kongsberg. Jeg er fremdeles innlagt, men får permisjon til å være hjemme etter at antibiotak om formiddagen er inntatt og alle prøver er tatt. Godt å være hjemme og sove i egen seng. I dag brøt hele Dips sammen slik at hverken journaler eller noe annet var tilgjengelig. Det var bra kaotisk der inne i formiddag.

Fotballmessig ble det en skikkelig blålørdag i går med Brann tap og nedrykk for Åsane fra Toppserien. Eneste trøst er at nå er LSK endelig rykket ned og heller ikke teori kan berge dem. Jeg tror vi bare forbigår gårsdagen i stillhet.

Hallo fra Tønsberg. Fem minutter etter jeg var ferdig med å mekke piggdekk på elsykkelen lød det pang fra garasjen, så nå har jeg like mange brukbare vintersykler som før jeg begynte. Siden jeg allikevel må på sportsbutikken for å kjøpe ny slange så kan de få lov til å fikse greia og så tenker jeg... #kontorarbeider #tastaturfingre

Hallo fra Lillestrøm også. Heftig indretjenestedag i dag, men også sykt deilig å ha gjort ferdig.

Så da venter husets røde og litt TV.

Ha en best best søndag

Back