God lørdag fra Asker

Someone

Moderator
Staff member
Medlem
God lørdag fra Asker

God morgen fra Asker. Siden gamlefar en like gammel som C130 nå, så blir det etterhvert å komme oss opp til et forumsmedlem kommende arbeidsplass for en real feiring. Skjorten er strøket, slipset plukket ut og talen en finpusset....må bare få printet den ut, da det ser uproft ut å stå lese fra en mobil. Kanskje jeg også klarer få glemt inn en løpetur i Marka mellom lunsj, bading og middag? Ha en fin dag

Re: God lørdag fra Asker

Mornings fra havet.

Dagvakt, vind, litt bølger og biff til kvelden.
Slik blir dagen i dag. Innimellom blir det å se på alternative hjemreiser til uken nå som SAS svikter igjen

FQTV

God lørdag fra Rondane. Litt tåke henger ned fra toppene ser jeg men ellers greit turvær. Jeg må nok jobbe og i dag er det delt skift. Oppvask etter frokosten og middagen. Nevnte jeg forøvrig at jeg hater det der så intenst? Det er like hjernedødt som å se på maling tørke. Joda det er jo sånn industrioppvaskmaskin men fortsatt tar det jo tid når det er mye. Uansett ferdig med den dutyen for en stund etter i kveld, i morra er det resepsjonen i følge vaktplanen.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Last edited:

God lørdag fra vaffelpausen langs E6. Første dag med ytterjakke…selv om det er sol og blå himmel. Blir bobler til lunsj med utsikt til Mjøsa i formiddag. Best lørdag ønskes!

God dag fra Blaafarveværket! Tid for en vaffel på vei til fjells med yngstemann. Ganske fint vær i Sandefjord før avreise, men her er det overskyet og fare for regn. Gress skal klippes og kanskje det er noe bær som er klare til å bli plukket også.

God morgen fra Knausen. Mimosaen satt perfekt og det ble egg og bacon til syv pax (det der sove over-greiene..)

Det ble plenty med edle druer i går da det ble litt forandring i jobb og man skal får en nydelig overlappingsperiode.

Nå er det langtur baki krattet her om 10 og Mexican fiesta i kveld.

Last edited:

G’morgen, ja .. 61 farenheiter på utsiden .. snus til 16 i celsiusser. ;) Mao perfekt vovsevær.

Fruen hadde bursdag i går .. faktisk 61 .. så det ble feiret med en utsøkt lokal sjokoladekake. I dag skal hun bespises på restaurant før vi skal på Abbeville Opera House og se et Pink Floyd tributtband. Når ikke Floyd selv turnerer, får man nøye seg med det nestbeste. Man ser ikke Mozart på veien lenger heller, ikke sant?

Men før det er visst programmet velfylt ….

God efta fra Lillestrøm. Her skal gammer'n straks til å lage saus. Til sauslaging passer det veldig bra med øl.

Øl og meningsløse vitenskapsprogram på TV i bakgrunnen, mens Storsmurfen og Elefanten gaper og bærer seg fra hvert sitt tom.

Det er lørdag i casaen. Kjøttkakelørdag.

Ha en best lørdag kveld

Back