God søndag fra 2953

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra 2953

God morgen. I løpet av frokosten har sikten her gått fra CATIII til CATII. Men nå må noen ut å luftes før de river ned hytta og jeg lengter ennå mer til barnehagen åpner i morgen [emoji14] Ikke umulig det blir en vaffelekspedisjon ned til sentrum, da det frister mer enn fjelltur i dag. Hjem til 1395 i kveld

Re: God søndag fra 2953

Morn fra havet hvor solen skinner.

Ny posisjon, nærmere land gir kortere flytid så begynner å glede meg til hjemreisen ut i uken.
Trøblete knee kan gi tidligere hjemreise.

Ellers er det hardt å være våken før andakten.

Ha en trivelig søndag

FQTV

G'morgen, ja .... fuktig dag her i midten, men sikten er ok. Mye vann kan dog muligens gi litt vektbegrensninger. Mulig jeg må legge igjen noe på 'hytta' når jeg går på jobb .. ;)

Blir restemat i dag. Har fortsatt både elgbiff og reker liggende i kjøleskapet. Mulig man satser på surf'n'turf til middag?

God morgen fra Rhodos flyplass. Jeg hadde gruet meg i flere dager til kaos innsjekk og sikkerhetskontroll. Men vi stod opp tidlig. Bestilte frokost og Prosecco. Så tok vi taxi og kom til flyplassen 3 timer før avgang og det var ingen foran oss noen plass. Så alt tok circa 7 minutter.

Boarding om en drøy time. Ha en fin en.

Forøvrig har de en og annen mygg her også. Storsmurfen er myggmagnet, som nå har klokket inn 19 store stikk på bena. God stemning. :)

Last edited:

Go søndag fra det som er 0181 Oslo, for den oppmerksomme sjel så er dette postnummeret rundt Youngstorget. Skal sette opp noe kassesystemer for oktoberfesten som begynner til uka her og jeg er litt tidlig ute så slår ihjel tiden på Starbucks. Jeg var jo i området for under 12 timer siden på bytur. Det er rart å tenke på hvor forskjellig stemning det er på 12 timer. Ble ikke så fryktelig mange øl i går noe som er like greit når man skal bruke dagen etterpå til noe halvveis fornuftig.

Ha en strålende søndag!

Hei fra et høstlig 0778 - rart å våkne i egen seng igjen.

Turen hjem gikk på skinner i går og servicen var nesten EK. Pleier å føle at "operated by SAS Ireland" er negativt - men et svært proft engelsk crew stod på tå hev for en rimelig glad gjeng. Kapteinen var (ganske godt voksen fin-Britte) så morsom i velkomsttalen at det ble applaus i flyet (Sjelden vare på denne Oslo 7 ekspressen). Maten i pluss er fremdeles eksepsjonelt pyton, men vinene OK.

Nå er det bare å får sand ut av alle koffertene og true arvingene en tur ut i marka.

God dag fra Lillestrøm.
Deilig sløv morgen herfra. Kun bestilt en tur til Wien om 6 uker, OS Biz ned direkte og LH Biz tilbake via FRA.
Julemarkedene er visstnok åpne allerede i november og det blir stas med Austrian og Lufthansa i business igjen. :)
Ellers tror jeg flymessig sett de kuleste flyturene mine i år var Tiger Moth og Cornell med åpen cockpit, skal litt til å slå dem.
Ha en staselig søndag! :)

God ettermiddag fra Tananger,

Her over i sørvest er det fint høstvær som skal nytes vest ute på fjorden med båten. Det er ikke så mange fine dager igjen som gir anledning til sikker ferd til holmene vest av Tananger. Første del av helgedagen gikk med til interntjenester i heimen , men nå over til det maritime livet.
Ha en fortsatt fin søndag.

Back