• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag folkens

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
God søndag folkens

God søndag fra Lillestrøm. Altfor tidlig oppe, for å rekke BA761 til London. Så videre med ex-US til Philly.

Fytti katta hvor jeg gleder meg til normale uker etter at denne turen er over. Åååååh, det blir så innmari digg.

Ha en fin en

God søndag folkens

God morgen. Her begynte vi også tidlig, selv om vi ikke skal rekke noe som helst. En klunk tran og en espresso for og kickstarte dagen, dog to forsøk trengtes på sistnevnte da jeg var såpass i ørska at jeg glemte sette en kopp i maskiner. Ja ja. Lunsj hos brodern, så da blir det en tur til gamle trakter på Bislet. Ha en fin dag

Last edited:
Re: God søndag folkens

Hallo fra en plass over Mongolia, ARN-bound etter 50 fantastiske timer i HKG! Perfect temperatur hele helgen, god mat, flotte opplevelser og lite søvn [emoji12]

Mon tro hvorfor Kina nekter WiFi over sitt område? Redd at noen skal få tilgang til det ekte internettet kanskje? Jaja, ETA om 7 timer. Bør kanskje sove litt...

God morgen fra Drammen? Rekrutten (3 år) hadde sin første natt i "voksenseng" i natt. Gikk flott å sovne, men var våken 1 time tidligere enn normalt i dag. Nå ser rekrutten på noe spennende på NRK Super, mens far er i halvkoma i godstolen. Svigers kommer på middag i dag, så da blir det å diske opp med lammelår i dag.

Ha en flott dag!

Fy flate... 12 rader business på BA761 til London idag.

God morgen fra Malaga. Ikkenoe mer spennende på planen i dag enn hotellfrokost og bedagelig tur nordover. Igår kveld byttet jeg ut basseng og tyrkisk bad på hotellet med en tur på Primark. Ja, jeg synes at det er morsomt å av og til se et skikkelig "Donald-salg" med damer på randen av slåsskamp som står og river i de samme tøyfillene til utrolig lave lave priser.

Har enda ikke sjekket, men regner med at såpass mange reiser på gutteturer ned hit at de må ha lounge tilgjengelig på flyplassen.

Ha en god en alle som er på vei hjemover fra helgens oppdaglsesferd.

God lørdagskveld fra San Francisco. Her er nervene i høyspenn til flytur hjem i morgen. Flyskrekk suger! Men før hjemreise blir det en natt søvn og litt shopping. Fikk også mail fra SAS om fri oppgradering til Plus :)

Fikk også mail fra SAS om fri oppgradering til Plus :)
Når begynte SAS å sende ut melding om slikt på forhånd? Har flere ganger søkt om oppgradering for poeng på forhånd, men har alltid fått avslag. Når jeg har kommet på flyplassen har jeg imidlertid ofte fått gratis oppgradering, men aldri har jeg fått beskjed om dette før jeg er på flyplassen.

Når begynte SAS å sende ut melding om slikt på forhånd? Har flere ganger søkt om oppgradering for poeng på forhånd, men har alltid fått avslag. Når jeg har kommet på flyplassen har jeg imidlertid ofte fått gratis oppgradering, men aldri har jeg fått beskjed om dette før jeg er på flyplassen.

Vet ikke, første gangen vi flyr sas som diamant. Fikk avslag på oppgradering med poeng hit, og avslag på OT hjem. Men i kveld kom mailen fra SAS om at som gode kunder ble vi oppgradert. Klager ikke;)

Fy flate... 12 rader business på BA761 til London idag.

Det har vel vært ganske heftig størrelse på businesskabinen fra OSL (spesielt i helgene) siden den feilprisingen på sen sommer/tidlig høst. Noe tilsvarende på min OSL-LHR 26. desember.

Hei - denne morgen i Oslo nord var det hvitt på plenen - det er rim og da er temperaturen rundt null denne morgen.

Ingen flyvninger før førstkommende fredag - 5 enkelt turer på en dag - jeg flyr til Sverige

Ha en god dag i heimen.

Jan

God morgen fra sete 23B - rett før vi nå passerer den kjente byen Nizhenvartovsk.. Inboubd ARN etter et par gode dager i Hongkong. Fått et par tre timer på øyet og en matbit nå og er klar for neste film. Det er to ledige seter i pluss, Petter380 :-)

God morgen fra Snillfjord! :)

Godt å ligge litt ekstra i dag, men nå er man oppe og klar for dagens små hendelser. Ikke at det er mye på planen egentlig, skal rydde litt i 2 etg og se en viss fotballkamp i kveld. Frykter det verste, men håper det beste, men Norge og play-off er ikke akkurat ord som klinger godt i en november måned. Nå vel, før alt dette...frokost og oppdateringer på Paris-terroren.

Ha en flott søndag forumister! :)

God dag fra Gamle Oslo. Snart på tide med frokost - aldri en søndag uten egg fra Ek og bitter marmelade fra de britisk øyer. Får gjøre litt indretjeneste i dag, elles ikke mye. Har nå mistet troen på norsk deltakelse i EM, men litt spennende er jo det fortsatt, heldigvis. Ha en fin-fin søndag - snart jul!

God søndag fra Stavanger. Ute skinner solen og alt er fint. Gårsdagen var rimelig heftig med IKEA besøk og påfølgende henting og transport av materiell. Heldigvis tre uker til sulamitten skal monteres. Rundt midnatt kom datter på 18 hjem, med på slep hadde hun med en stupfulle sovende venninne som ikke turde å reise hjem i den formen. Her tar vi slikt med knusende ro.
Ellers er nå frokost unnagjort og en nyter en kaffe fremfor TV'n. Senere blir d plikt besøk hos svigers samt må en ut i garasjen å få lagt om til vinterdekk på en av bilene.
Ha en snaisen søndag :)

Det har vel vært ganske heftig størrelse på businesskabinen fra OSL (spesielt i helgene) siden den feilprisingen på sen sommer/tidlig høst. Noe tilsvarende på min OSL-LHR 26. desember.

Hehe den feilprisinga var jo i sommer da. Jeg sikra meg jo en av dem som ble honorert også. :stir

God søndag fra et solfylt Oslo. Litt trøtt i trynet da man ble sittende lenge og vel med en fransk vin i går kveld. Men det får gå. Sen frokost unnagjort uansett og får vel kanskje ta turen ut i finværet.

God kveld fra Guangzhou flyplass.

Her er jeg ganske så sliten etter 2 hektiske dager. Planen var egentlig å holde meg litt for meg selv disse dagene, men det endte istedet opp med å dra på Canton Tower og middag med ei bekjent av min brors svigerfamilie her nede. Skal videre til Krabi med FD416 avgang 0200. Sparer meg forsåvidt en natt på hotell, men fy flate for en slitsom avgang. Synd alternativene var så dyre.

Merker det sliter på psyken å være uten Facebook, gmail og NRK. Sensuren har virkelig blitt strammet inn her i det siste og de fleste VPNtjenester er blokkert.

Ha en fin søndag folkens

det endte istedet opp med å dra på Canton Tower
Hvor mye tid må man sette av for dette og er det verdt å ta "bullet train" på toppen? Og hvilket område er det best utsikt til tårnet?

Vil ikke så så mye tid i byen så det må gå effektivt der. :cool:

Glad søndag ..! Dagens pliktløvblåsing er overstått. Så før ESPN begynner oppladningen til Ungarn-Norge benytter jeg anledningen mens kone og barn er ute av huset til å blåse øregangene mine rene. :up:

12239472_10153080169711036_1671822069146564005_n.jpg

Glad søndag ..! Dagens pliktløvblåsing er overstått. Så før ESPN begynner oppladningen til Ungarn-Norge benytter jeg anledningen mens kone og barn er ute av huset til å blåse øregangene mine rene. :up:

12239472_10153080169711036_1671822069146564005_n.jpg

Fint lite popanlegg du har der Mow

Back