God søndag folkens.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
God søndag folkens.

Her er dagens drittvær fra Oslo nord.

1510700_10151945194756260_1669871281_n.jpg

Hadde håpet på litt sol og litt spotting i dag.

Jan

Re: God søndag folkens.

God søndag fra Trondheim.
Her er gutta oppe mens mor sover. Tenker vi tar turen ut etter at kaffekoppen er tømt.
Ha en strålende søndag :) :) :)

God søndag fra Philadelphia. Det blir nok ikke like varmt som igså da vi såvidt passerte 20 grader, men det blir i alle fall oppholdsvær.

Blir spennende å se hvordan det går med returen til Norge idag. Da jeg skulle sjekke inn online fikk jeg feilmeldingen at flighten allerede hadde gått og at jeg skulle ringe suport. De lurte veldig på hvor jeg var om om jeg hadde tatt alle flightene mine. Sa jeg hadde tatt alle flightene og etter mye venting sa hun hun hadde fikset noe, men innsjekking var fortsatt ikke mulig. Fikk så beskjed om å sjekke inn på websiten til Amtrak og der fant jeg ikke noe som passet.

Tror nok jeg kjøper fly og tog separat neste gang.

God formiddag fra Tananger,
Rimelig fint vær i øyeblikket, dog kan det bli noe rufsete utpå dagen.
Nå blir det søndagstur før familien samles på ettermiddagen med stort og smått.
Ha en fin søndag.

Mornings. Nattens utflukt til Marbella ble av det litt fuktige slaget, noe som merkes i skallen i dag. Egg og bacon er dog foreskrevet som behandling. Planen senere er en tur til Gibraltar, bare for å ha vært der. Ha en fin dag

God formiddag fra Nittedal

Her fikk man slumret godt på morningen. Hjalp litt når jeg lurte poden til å se litt barnetv i senga. Egg og bacon er inntatt for frokost.
Har fått gjort unna litt jobb før turen snart settes mot kontoret for å plukke opp litt dokumenter som skal avleveres på Gardermoen. Samtidig skal fruen hentes. Er bare litt misunnelig, hun har vært en tur i Malmø hvor de bl.a tilbragte dagen i går med segway kjøring i byen....

Ha en flott søndag

S

Fikk så beskjed om å sjekke inn på websiten til Amtrak og der fant jeg ikke noe som passet.

Om det er EWR du skal til så kan du jo i verste fall få dem til å slette hele tog-delen. Billetter med toget koster null og niks, og kan kjøpes opp til avgang. Free seating og greier.

God morgen fra Lillestrøm. Lang dag/kveld/natt ute med venner i går, men er allikevel forbausende kvikk i dag. Det er nesten så jeg har lyst til å foreta meg noe, men jeg skal forsøke å unngå det.

Ha en fin dag, alle sammen.

Go søndag fra Pattaya. Fremdeles varmt her og yr melder opptil 39gr neste uke. Music festival her i helgen så nok å ta seg til. Nedtelling til formel 1 neste uke. Ha en fortsatt fin søndag med eller uten hangover.;) :drink

God vintermorgen fra Chicago, -6 og snødrev...greit å føle vinter igjen :drunk:
E170 til EWR og 38 hjem... Til vår :)

God vintermorgen fra Chicago, -6 og snødrev...greit å føle vinter igjen :drunk:
E170 til EWR og 38 hjem... Til vår :)
Var innom der for 2 uker siden. Fikk skikkelig "The day after tomorrow"-vibber:
attachment.php

Skal vi på samme fly idag?

Attachments

• chicago-2014-03.jpg
    chicago-2014-03.jpg
    44.8 KB · Views: 472

God søndag.. Venter på at telefonen skal lades noen prosent før jeg ringer USAirways og bestiller morro.

Last edited:

Morn fra Dublin, straks ut på nye eventyr og blir sikkert no øl og annen drikke i kveld også :p

Her vestpå, litt sør for Chicagosibirsk, er sommeren over og vi har fått en dugelig høstdag. Derfor holdes hviledagen hellig og gjenstående utearbeid er satt på vent.

Morn frå Trondheim. Her er det roleg dag etter #4 av årleg innflyttingsfest... Tradisjonen tru sette eg fram det eg hadde av "godsaker" frå barskapet, og det minka like lite som dei forrige åra. Det er ikkje det same å by på fri bar no, slik som det var då ein var student. Egg og bacon her også. Begynner å sjå fram til Andøyatur om ei veke og påskeferien til ABZ om to! Ha ein fin ein i sola!

God søndag kveld fra SIN. Nettopp installert meg på hotellet etter ankomst i kveld.
Ulempen med å ankomme Changi AP er at alle andre destinasjoner ofte blir nedturer etter dette; vi hadde touch down med SQ fra FRA litt før rutetid, det var ingen kø gjennom immigrasjon og etter en kort svipp innom Arrival Tax free (for noe brunt) var bagasjen min på vei inn på båndet (hadde riktignok Biz Class og Priority tag).. Så var det 3-4 minutter taxi kø og ankom så hotellet downtown Singapore under 40 minutter etter touch down...

God ettermiddag fra Oslo. Det ble en søndag i aktivitetens tegn, har vært ute og spilt løkkefotball med en kameratgjeng og om et par timer venter bowling med noen andre venner. Men jeg synes det er greit å bruke kroppen til noe istedet for å daffe.

God formiddag fra Jersey City.

I kveld går turen tilbake til OSL med UA38 og den ser ut til å være fullt opp med forummedlemmer;)

God søndag. Jobbesøndag fra sofa. Innimellom har jeg fått avklart litt ferie og reiseting, så det er mulig at neste uke står i bookingens tegn. Så spennende er det ikke, men når man synes at Varna er den ideelle sommerbyen for meg, og Ilina og Slavena venter med halvlitere på Cubo, så er det ikke så mye å lure på - starter der og flyr enten hjem fra Sofia, Skopje eller Korfu.... Og så blir det whiskytur til Skottland, tradisjonen tro. Med ønske om trygg reise og god-resten-av-dagen!

Back