God søndag den 17 mai

Hypern

ScanFlyer Rusty
God søndag den 17 mai

Da var det 2 minutter over midnatt og det er på tide å ønske alle her inne en riktig god 17 mai enten den tilbringes på jobb, hjemme, i lag med familie, venner eller på annet vis. I år er det ikke noen barnetog å se men blir vel en god feiring likevel kjenner jeg nordmenn rett. :) Selv så blir dagen som vanlig litt til som man går men får vel kanskje få meg litt søvn snart i det minste.

Re: God søndag den 17 mai

Fortsatt 16/5 her. Vært skikkkelig redneck i dag og brukt truck’en til å dra løs en busk vi er blitt lei av. I steden blir det tomatplanter.

17. blir vel mer av det samme. Bevilger meg kanskje litt is, men svigerbeistet, som har mistet det meste av filtre, proklamerte før i dag at jeg begynner å bli feit, så kanskje ikke.....

Fint vær i dag, og mye folk ute. Folk er lei av corona-stengingene og viser det. Og når tallene bare går nedover er det kanskje ikke så rart ...

Velvel, kos dere med pølser, is og vintervær. Her skal det vannes nå som solen er i ferd med å gå ned ...

Gratulerer med dagen:-) I dag blir det både krones-is og kokosbolle sammen med den første kaffekoppen. Som de siste årene så blir det også i år alternativt 17. mai tog - oss to som går tur i marka. Ha en fin dag alle sammen.

Gratulerer med dagen fra Warszawa. Hurra

Sent from my iPhone using Tapatalk

God 17. mai fra Oslo! Må opp å stryke skjorta, og så settes kursen mot Carl Berner for brunch med tapas og bobler[emoji3] Ha en strålende feiring[emoji1189]

Gratulerer med dagen i dag som festdag og alle må kose seg selv om det blir litt ande-ledes grunnet disse Korona tider.

Hipp Hurra.

Jan

Gratulerer med dagen! Flagget på balkongen vaier i vinden, og var klart til å settes ut kl 07:59. Nå er det bare å lade opp til en felles avsynging av nasjonalsangen kl 13:)

God søndag den 17 mai

Gratulerer med dagen fra Hvalstad. Balkongflagget som strengt tatt er litt mer tilpasset den gamle leiligheten på Sandaker enn en villa på Hvalstad er oppe. Burde neste bli oppgradert snart. Uansett, snart skal 4 stykker kles i bunad, før det blir 17. Mai lunsj, i stedet for den vanlige frokosten, hos de gamle. Eneste forskjell er vel egentlig tidspunktet. Ha en fin dag

Gratulerer med dagen og god morgen fra... !?
Nja, det får bli en liten 17. mai-quiz. Her er utsikten fra rommet. Kan røpe at det er tatt fra et Choice-hotell.

5eac319f57b821ea9f836f8dc0fafda4.jpg

Jeg kan love at det ikke er Nice eller andre steder på den franske riviera, som, tradisjonen tro, var på kalenderen på denne tiden av året.
Rommet er helt fint, med snortespeil og det hele. Litt merkelig da, at de bare har lagt fram kaffe og te :D

93a50810880cac5f5f1fc71a6cae1c21.jpg

Så; Hvor er Bergern?
Søt 17. ønskes[emoji1189]

God morgen fra Bergen og gratulerer med dagen. Her har nysnøen lagt seg fint på de syv fjellene i løpet av natten, og jeg har fått en god anledning til å fyre i ovnen med den siste vedsekken fra i vinter, siden det uansett blir en hjemmesitterdag.

God 17 mai morgen fra Radisson Blu på OSL. Overnattet her for en litt annen opplevelse. Ingen flytur dog ennå. Rart, ikke hørt et fly så langt. Straks hjemover og besøke de gamle utendørs med god avstand. Ønsker alle en riktig fin feiring av nasjonaldagen vår! 🇸🇯

Gratulerer med dagen og god morgen fra... !?
Nja, det får bli en liten 17. mai-quiz. Her er utsikten fra rommet. Kan røpe at det er tatt fra et Choice-hotell.

5eac319f57b821ea9f836f8dc0fafda4.jpg

Jeg kan love at det ikke er Nice eller andre steder på den franske riviera, som, tradisjonen tro, var på kalenderen på denne tiden av året.
Rommet er helt fint, med snortespeil og det hele. Litt merkelig da, at de bare har lagt fram kaffe og te :D

93a50810880cac5f5f1fc71a6cae1c21.jpg

Så; Hvor er Bergern?
Søt 17. ønskes[emoji1189]

Gjøvik... Quality Hotel Strand....eller Strandhotellet på lokalspråket

Gratulerer med dagen fra Knausen. Første champagnefrokosten er inntatt og vi manner oss opp til lang-frokost-lunsj-middag hos noen gode venner litt lengre ned i krattet. Her er det som vanlig fire bunader og en Zegna - der er jeg litt sær.

Rart med en slik Covid-17ende uten barnetog osv. men er i slike situasjoner hvor man ser hvor hel ved folk flest er.

og en Zegna - der er jeg litt sær.

Bra valg av dress. Det ble mitt valg også etter å ha sett en kollega få et vinglass i fanget under middag. Han reiste seg og ristet i tøyet og så var vinen borte. Det var Zegna life og jeg var solgt. Løp til Zegna'en i Vegas morgenen etter og var klar som en strikk til de ringte og sa at skredderen deres hadde fått infarkt mens han holdt på. Så da ble det hos Ferner når jeg kom hjem. Det eneste kjipe er at det er så glatte stoffer at den jevnlig faller fra hverandre.

Digresjon over... God 17 mai ønskes alle. Straks klare for familiefest nr 1 av 2.

Ha en fin en

Gratulerer til alle med ddagen !

I Trondheim med skiftende vær - regnbyger og 6 grader.

Ble allikevel skuffet over den lokalt reklamerte 17.Mai sett fra helikoppter.
Den på forhånd reklamerte "ruten", bare til en viss gard overholdt.
Regnbyger gjør selvsagt at forandringer må gjøres.
Å bruke store deler av sendingen på golfbaner og landbrukslaand på Byneset er allikevle skuffende.

Kunne skrevet mye merer om seansen, men "rating 25".

God 17. ! :nor
Bra dag med champagnebrunch på Vestlandet (av den typen der andre må ta ansvar for å passe tiden og få en til flyplassen i tide), nydelig tur over fjellet, og fin avrunding av dagen i hovedstaden.

Og trivelig å hørre russen gaule Abba og Postgirobygget utenfor et sted nå. :cool:

Attachments

• IMG_1544.jpg
    IMG_1544.jpg
    93.6 KB · Views: 92
  • IMG_1555.jpg
    IMG_1555.jpg
    98.8 KB · Views: 91
Back