God soendag i Norge

Re: God soendag I Norge

Ha en god søndag! Er klar for ei pub runde i Nashville,det har ikke frysi på her heller!!

God morgen godtfolk! Sitter her og hører på Billy Joel og prøver å finne på hvor jeg skal reise i januar/februar... Er litt rådløs for øyeblikket...

Last edited:

God Morgen fra Arna. Tidlig oppe, fikk ikkje sove lenger så da er det bare til å stå opp. Dog skal det nevnes at guttungen og madammen sover som noe steiner enda. Regner like hardt i dag også, men i dag har vi bestemt at vi skal ut uansett vær, det er bare å kle seg godt. :D

Grynt fra Tananger...

Her klarer man heller ikke å sove lenger... men jeg skal nok klare en liten økt igjen litt senere... Håper i hvert fall det :8:

Ellers? Nei, ikke så mye, TR som må skrives, mage som må bli mett, leilighet som trenger å bli ryddet... JEG har ikke lyst til å gjøre en skjit... :p

Ha en fin dag forumister, uansett om man sitter hjemme eller er ute og reiser :)

Val i Sverige idag, det blir en spännande match!

Annars skall det läsas bok och gå på middag hos en god vän. Ha en flott dag forumister!

God morgen fra Bergen. Her har det regnet noe enormt de siste dagene, men nå er det i ferd med å klarne opp. Det ligger med andre ord an til en riktig så fin ramme rundt kveldens fotballkamp mot RBK. For egen del er det ingenting på planen før dette. Litt trist at det bare er en uke med fri igjen før det atter blir å sette kursen østover for en ny jobbperiode, men før det blir det en liten helgetur til det sørlige Tyskland for å besøke noen store telt de selger øl og kyllinger i. Det er viktig at Scanair er representert på helg nr.2 også (Someone er der nede denne helgen). Hvem tar sisteøkten under helg nr.3?

Riktig god morgen fra Asker. Her skal jeg prate litt på Sjøvettkonferansen, blandt annet om motivasjon for frivillig arbeid. Etter å ha brukt hele gårkvelden på å steke kjøttdeig til tacoservering på ei volleyballturnerning, kan jeg saktens lure litt på hvor motivasjonen kommer fra.

Gute morgen aus Frankfurt! Sitter her og venter på fly til Galemoen. Deretter blir det å komme seg på et tog retning Lysaker og Fornebu Arena. Må ha med meg en hjemmekamp i år også!

Turen over gikk greit. LH leverte som vanlig. Fikk meg et par timers søvn på skråbenken, men dette med å sove på fly har jeg aldri fått tak på.

Mornings.......her i Bayern harman såvidt våknet til liv, glad for at jeg ikke skal kjøre med det første for å si det sånn ;) Ettermiddags flyet til Lufthansa hjem til Oslo er det eneste jeg må rekke idag, eller blir det å komme til hektene som står på programmet. Kanskje en øl eller to også?

God morgen fra de dype skoger i Telemark..
Straks klart til avreise til Oslo, slik man rekker dagens viktigste begivenhet..Regner nemlig med at L'pool slår laget fra Manchester med de rød draktene :)

Håper alle forumrister får en fin dag, uansett hvordan og hvor dagen tilbringes :)

God morgen fra et grått Trøndelag - regnet er visst snart over oss. En perfekt dag til å sitte inne og finpusse på foredraget jeg skal holde på Tjøme på torsdag.
Ha en flott dag :fly

Gute morgen aus Frankfurt! Sitter her og venter på fly til Galemoen. Deretter blir det å komme seg på et tog retning Lysaker og Fornebu Arena. Må ha med meg en hjemmekamp i år også!

Turen over gikk greit. LH leverte som vanlig. Fikk meg et par timers søvn på skråbenken, men dette med å sove på fly har jeg aldri fått tak på.

håper på en tripreport :colgate:

God formiddag fra Nærsnes. Sovemorgen ble det idag, men nå skal jeg snart stappe lunsjen i trynet, så får vi se hva dagen bringer. Kanskje jeg tar turen til gymsalen på FBU i ettermiddag. Har ikke sett de "blaa" på hjemmekamp siden jeg flyttet ut i "bush'en".
Og "The Red Devils" moser "leberknödeln" i dag!:old
Ha en fin dag.

God morgen - ble en laaaaaang brullupsfest i går der alt gikk knirkefritt og de som skulle forgiftes ble det. Passe mengder i glasset i går også så her er morgenen ikke alt for seig.

Deretter blir det å komme seg på et tog retning Lysaker og Fornebu Arena. Må ha med meg en hjemmekamp i år også!

Buss for tog, mener du :D, med mindre de har fått ryddet opp etter nattens anleggsarbeider

Ellers? Nei, ikke så mye, TR som må skrives, mage som må bli mett, leilighet som trenger å bli ryddet... JEG har ikke lyst til å gjøre en skjit... :p

Hehehe, du vet - vil du ikke skrive TR så kan du jo korte ned / forenkle den i forhold til det du egentlig ser for deg? Det er ikke obligatorisk nynorskstil du skal skrive, det er noe du skal ha lyst å skrive. Det er jo frivillig arbeid liksom :lol:

...hilsen hun som har vært ferdig med sin (mye større) del av TR'en i 2-3 uker og synes BSSW legger litt for mye i det når han tydeligvis ikke har så lyst å skrive den. Bedre å få den ut da, så slipper du "plages" med det i hverdagen ;) :p

Etter to aktive dager til fjells skal jeg bare slappe av i dag. Hadde en forresten en merkelig drøm i natt, hvor jeg var i Harstad og så på fly av en eller annen grunn. (Så ut til at de tok av fra sentrum, haha). Uansett så kom det plutselig en hel rad med fly som tok av samtidig, bakerst LN-FAW. Alle sleit med turbulens av en eller annen grunn, og plutselig ble FAW'en satt skikkelig ut av denne turbulensen. De klarte å gjenvinne kontrollen, men vaste veldig nært hustakene.... Til slutt nødlandet de på fotballbanen til Heggen (den som nå har blitt dekket av en stor stygg plasthall) og fikk vingene knekt av. Ingen skade på personell. I alle dager liksom, hvor kom DET fra? :lol:

God søndag fra Hollingen!

Gjør meg klar for enda en dag med nesa godt plantet i skolebøkene.

Ha en fin dag forumister! :)

.... Til slutt nødlandet de på fotballbanen til Heggen (den som nå har blitt dekket av en stor stygg plasthall) og fikk vingene knekt av. Ingen skade på personell. I alle dager liksom, hvor kom DET fra? :lol:

Du må slutte å røyke sokkene/strømpene dine!:old

Mornings fra Gamle Oslo. Restene av bacalaoen går til middag i dag. Sannelig spiste ikke 10 for 20...Og så drakk de opp mer av maltwhiskylageret enn jeg trodde. Talisker 18 er også tømt...

Back