• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God soendag fra Bridgetown

imm

ScanFlyer Crusty
Ja, det var jaggu saa vidt jeg kom meg til Bridgetown I dag ogsaa. For BA og mye annet ble forsinket ut fra OSL I morgen. Rullebanen var stengt I Ganske lang tid, og lang koe for de icing. Vi gikk nesten to timer forsinket ut fra OSL. Men rakk videreforbindelsen til BGI - Bridgetown Barbados saa vidt. Turen gikk forresten med en 777-200 som er en maskin jeg liker veldig godt.

God soendag alle sammen.

God natt!
Crew som går ut på dutytid er aldri gøy og siden jeg nå har sitti på ræva i 12 timer for å få ned NAX1263 er det på tide å hoppe i loppekassa før siste kveldsvakten på en stund venter.

Ha en velsignet Søndag.

Høres ut som Thomas er den eneste som ikke går ut på duty-tid :D

God morgen, våket tidlg og like greit det så får man gjort itt i dag også. Nå en god frokost og søndagsavis.

Trodde det var morgen, men fortsatt natt ute i Oslo.

Leter fortsatt etter tilbud til nye destinasjoner. Julekalenderen til OSL sier i dagens luke "Panama City fra 5810,- t/r inkl. skatter" som er et godt tilbud. Det riktige skal antagelig være 8510,-. Har lett systematisk gjennom deres flighter helt frem til august og det er ingen til under 8500,-.

Og illustrajonsfotoet er ikke fra Panama City i Florida hvor sikkert endel skuffede reisende ender opp.

Morgen fra Egersund

Merker at det er rart å stå opp så tidlig på en søndag, men har i hvert fall fått i seg litt frokost. Snart setter man seg i bilen og setter kursen mot østlandet.
Dagens endestopp er Balder Allé.

Håper veiene er gode på vei bortover.

Ha en fin dag forumister :)

God ettermiddag fra Kuala Lumpur. Fin flytur med TK over, inkludert oppgradering til C på IST-KUL takket være overbooking i M :D . Første gang EBG har gitt oppgradering til C-klasse.

Resten av dagen blir det avslapping i varmen, dagens thunderstorm er vel ikke så alt for langt unna.

Mornings. Merker kroppen ikke er helt i vater....merkelig det der så fin i farta jeg var i går. Inntill videre skal jeg ikke gjøre så mye annet enn å ligge i sofaen og se på ski på TV.

God morgen fra Stavanger.

I dag er det operasjon juletre på gang. Er redd det kan bli en vanskelig operasjon siden unge lovende Sirpjalle SKAL ha furu i år og ikke de jålete "danske" edlgranene. :drunk:

Ha en fin en forumister :)

God formiddag. Pløyer meg gjennom tåkehavet med flybussen på tur til OSL. Satser på at alt et i rute ettersom jeg er mer enn trøtt etter tre dager med festligheter i hovedstaden.

Ha en flott søndag

God formiddag fra Bergen. Straks tid for å komme seg mot BGO, og årets siste Narvik tur, med en innlagt Tromsø tur midt i. Har retur fredag, men det kan fort bli torsdag om alt går som planlagt. Kjenner to uker julefri skal bli helt greit!

God lunsj fra sk 4723 på vei til txl.
Vi er bare 5 i pluss på 9 rader så det er brillefint.
Har raida tralla,så skål!
Nå blir det et par hyggelige dager i det berlinske!

God stemmeløs søndag fra Skaun!

Landet nettopp med OV`s morgenfly fra Tallinn til TRD etter noen dager i den Estiske hovedstaden.

Dessverre er stemmen borte og hostekulene kommer jevnlig, så nå blir det senga frem til i morgen!

Hadde flaks med Trippel-poengluken i dag, har nemlig et møte i Atlantic City 18 Jan, så da fikk jeg booket flighten over den 17 og hjem 19 Jan! :) Passerer da også 100K grunnpoeng, så håper på EBD etterhvert når det engang kommer da... (hint :)) Har opptjeningsperiode ut Mai, så er godt foran skjema til Par der ja.. hehe.

God bedring verden rundt, nyt adventsdagen!

Kim

God dag fra Gamle Oslo. I fin form igjen etter noen utskeielser i BERLIN. Har fått pakka ut det meste av marsipan, salami, andebryster, tokaij, portvin, et par et par flasker myrvann og lebkuchen. Nå skal en ribbe prøvesmakes etter kvart. God søndag!

Gudd mååårning! Sitter her med kaffe og fotballkamp og har så smått gått løs på siste arbeidsdag før jeg kan ta helg ..

Ble kun 7 dollar i gevinst fredag, men ingen fikk den store potten, så her blir det reinvestering for å få ny sjanse tirsdag ... 650 mill venter på ny eier ...

God kveld fra Tåkemoen

Fant ut at det var glatt på Sentralområdet da jeg skulle fylle drivstoff etter ankomst :p

Når går turen straks til Neskollen hvor det bor en forumist :p

Ha en fin kveld forumister :)

God morgen fra gamlelandet! Ja, det var nå jeg sto opp.

Første natt i egen seng på flere uker.. ikke noe som slår det.

Gøy å hente posten i går ihvertfall!

Meg: Skal hente et par rekommanderte brev fra utlandet som har kommet siste uken. Tror det ligger noen her til meg. 15st kanskje? Kan vente til køen er borte.
Posten: Ja akkurat. Det er ikke du som er Even tilfeldigvis?
Meg: Even ja
Posten: Trenger ikke sporingsnummer, du har egen pose her nå. Tror vi forsetter med det (Etter å ha fortalt at det er 70st til på vei og har mottatt 50-60st siste 1.5mnd)

lNrqh0m.jpg

Ha en fin kveld forumister!

God morgen fra Hyatt Regency San Francisco Airport.

Blir noen timer til med jobb herfra før jeg drar over til SFO og tar SK 936 retning hjemmover... :)

God morgen fra gamlelandet! Ja, det var nå jeg sto opp.

Første natt i egen seng på flere uker.. ikke noe som slår det.

Gøy å hente posten i går ihvertfall!

Meg: Skal hente et par rekommanderte brev fra utlandet som har kommet siste uken. Tror det ligger noen her til meg. 15st kanskje? Kan vente til køen er borte.
Posten: Ja akkurat. Det er ikke du som er Even tilfeldigvis?
Meg: Even ja
Posten: Trenger ikke sporingsnummer, du har egen pose her nå. Tror vi forsetter med det (Etter å ha fortalt at det er 70st til på vei og har mottatt 50-60st siste 1.5mnd)

lNrqh0m.jpg

Ha en fin kveld forumister!

Hyggelig at mine kollegaer har orden i systemet ;)

Back