• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Skjærtorsdag

Hypern

ScanFlyer Rusty
God Skjærtorsdag

Eller den kunne vært bedre hittil for min del. Ligger våken med en mage som krangler. Da blir mobiltelefonen fort avlastning. Blåser ganske friskt i Oslo men får da i det minste frisk luft inn. Ha en mye bedre Skjærtorsdag så får dette gi seg. Jeg tar virkelig alt over en mage som krangler.

Re: God Skjærtorsdag

God Skjærtorsdag fra Lillestrøm! ☺ Oppe alt og snart settes kursen mot OSL. To flighter med LH i dag i biz. 😊 VIE via MUC. Ønsker alle en fin dag og påske!

God Skjærtorsdag fra Lillestrøm! Oppe alt og snart settes kursen mot OSL. To flighter med LH i dag i biz. VIE via MUC. Ønsker alle en fin dag og påske!
Ikke verst. God tur! Drikk nok øl.

Er så mye dårlig musikk på radioen om natta men trøster jo litt. Tror jeg bare avlyser ting jeg skulle ta fatt på så fort jeg våkna.

God morgen fra Sola!

Atter en arbeidsdag er påbegynt. kjenner at det hadde vært kjekkere å være hjemme, men slik er det nå en gang når man har valgt å jobbe skift. Men været, det skal man ikke klage på selv om gradestokken viser rett på minussiden, så er det strålende klar himmel ute i det minste!

Nuvel, ha en fin en forumister! ^_^

God morgen fra Snillfjorden!! :)

Været: Skyet og tidvis mer enn nok snø som kommer fra oven og -2 for øyeblikket. Hadde gjerne villet ha vår, men slikt er jo normalt i mars/april, dessuten meldes det sol og plussgrader alt fra i morgen så depper ikke mer enn jeg må. ;) Ellers er det lite på planen denne dagen. Noen lufteturer med nabobikkja og noe film på TV blir det nok. I lufta har EK231 passert før jeg sto opp, men ser jeg på ruten til denne så kommer EK203 etter, da blir det en A380 på meg denne dagen da disse ofte følger samme rute. :)

Nåvel, ha en topp torsdag forumister!! :D :D

Last edited:

God morgen fra Oslo nord - et sted hvor solen har stått alerede og gradene har kommet på plussiden også.

Nok en dag til disposisjon, hvis gjestene ikke dukker opp for tidlig.

Jan

God torsdag fra Sjusjøen. I dag blir det ski og påskekrim. Lettskyet og fint ☺

God morgen fra Snillfjorden!! :)

Været: Skyet og tidvis mer enn nok snø som kommer fra oven og -2 for øyeblikket. Hadde gjerne villet ha vår, men slikt er jo normalt i mars/april, dessuten meldes det sol og plussgrader alt fra i morgen så depper ikke mer enn jeg må. ;) Ellers er det lite på planen denne dagen. Noen lufteturer med nabobikkja og noe fotball på TV blir det nok. I lufta har EK231 passert før jeg sto opp, men ser jeg på ruten til denne så kommer EK203 etter, da blir det en A380 på meg denne dagen da disse ofte følger samme rute. :)

Nåvel, ha en topp torsdag forumister!! :D :D

Du har bra koll :colgate:

God morgen fra Bodø. Jobb på programmet i dag!

God morgen og ikke minst god skjærtorsdag!
Har vakt hele påska - så kan bli en del jobbing. Blir grilling i det fine påskeværet i dag.
Ønsker alle på Flyprat en fin dag :-)

God Skjærtorsdag

God morgen fra Beitostølen. Lett skyet og pent, og men arvingen parkert hos de gamle i dag bør det bli en behagelig skitur for kona og meg. Og i litt større tempo enn drassende med pulken. Ha en fin dag
fa98b3fedf9d9947708f56c2a9f1aa56.jpg

Last edited:

God morgen fra Åfjord! På besøk hos broderen og familie. Lang frokost er unnagjort og når blir det vel å aktivisere barna litt!

Ønsker alle en flott skjærtorsdag!

Mornings fra Hardanger.

Stort sett sol, men noen skyer henger igjen her og der. Fikk hentet visumet til Russland i går med to fine flighter over fjellet. For en gangs skyld godt humør på duden bak vinduet der i går :) Med fare for at det blir mer kø enn skikjøring i heisene på Voss og omegn så har det blitt avtalt fottur i dag i stedet. Det betyr ut til kysten og at fiskestangen blir med, Bømlo er oppe til vurderingen når en først har tid til å kjøre et stykke på dagstur.
Mer interessant å fiske ved havet enn her i fjorden.

Ønsker alle en fin fridag eller jobbdag :)

God formiddag fra København. Frokost og kaffe fortært, straks klar for en runde i indre by, som ender oppe i Torvehallerne :) Rimelig surt vær med vind og 5-7 grader, selv om solen titter litt fram :)
Trivelig torsdag til alle sammen :)

God grytidlig morgen fra palmeland. Våknet tidlig da jeg hadde slått av AC igår, det ble varmt og klamt i løpet av natten. Igår var det tur til Nine Mile, idag blir det Seven Mile. Høres jo ut som rene nedtellingen. ;)

Selv med kun passiv røyking må antagelig klærne jeg hadde på meg på Nine Mile vaskes/luftes og pakke godt inn for ikke å bli stoppet av nakohunder når jeg skal gjennom tollsjekk på veien hjemover. Folk dampet virkelig for harde livet der oppe i baklandet. Det var også flere som kjøpte med seg både sjokoladekake og te med tvilsomt innhold. Så en katt der oppe som så helt sløv ut, de sa de også ga dette til katter og hunder.

Ha en god en alle som foretrekker å kun fly med dertil egnede selskaper.

God formiddag fra Vierli. Her skal man visst teste alpinutstyret idag så er vel bare å få på seg fillene. Jobb i går kveld ble en veldig stille og rolig affære, tydelig mange som har reist vekk og heller ingen krangling på ølsalget

Klarte tilslutt å sove nærmere kl 7-8 og sov vel til litt før 12. Så nå er formen helt ok selv om man er trøtt i trynet. Takk noen eller gud eller hva man vil for at det gikk over. Gidder ikke å tilbringe påska under dyna til enhver tid. :)

G'moorgen fra høyfjellet nord i Georgia. Dårlig påskeføre her, annet enn for rulleski, men så er det da også vanlig hverdag .. Akkurat jagd ut guttungen - han har sin 'senior presentation' i dag, så han er fullt dresset opp. Derfor må Mor og jeg også ned til skolen etterpå og bivåne dette. Mentalt forberedt på 'Death By Powerpoint'. Kun en måned igjen av high school nå ....

Ålreit vær på morran, men det loves besøk av Tor Med Hammeren i ettermiddag.

God påske fra offshore Angola, ikke så mye som minner om påske om bord siden man jobber, det er 35 grader i lufta og lite påskegodt verken i fast eller flytende form om bord. Sol er det vertfall nok av :cool:

Ha ei fortreffelig påske alle sammen! :)

G'ettermiddag fra Forus. Siste innspurt her nå før jeg og tar fri en ukes tid. Ligger vel an til noen episoder med "et eller annet" på Netflix tror jeg.

God dag fra LIS

Her har man hatt en tur inn til sentrum allerede, men ble så pass varmt (26 grader) at det ble tur innendørs igjen etter noen få timer. Og varmere skal det nok bli også. Var oppe i 29 grader på flyplassen i går, så det er enda litt å gå på.

Hjemreise i morgen, og OLCI for første flight foretatt, BN34 ble jeg avstraffet med, men ser ut som jeg fikk kapret det siste vindussetet ved nødutgang.

Ha en fin dag forumister :)

Back