God siste dag i Januar og helg, fra Angkor Wat

Futura

ScanFlyer Gold
Det er blitt fredag og for (de fleste av)dere som er i jobb, helg. I går tok vi å kulan ved bassenget, så tok bestilte vi en tuktuk til Landmine museet. Det vi fikk var en 110kubikk motorsykkel med tilhenger. Tilhengeren av av semitrailer type, med et festepunkt rett bak førerens rygg. Det gikk i 35-40 km/t og det er 37km museet. Tok en evighet føltes det som. Vi var litt over 1 time på museet. De hadde en del om organisasjoner som driver med landmine rydding, en av 8 omtalte, var norsk folkehjelp. Så dro vi på Nasjonalmuseet, som ligger inne i sentrum. Der var det mye om Ankor Wat. Da vi kom tilbake til hotellet var det akkurat blitt mørkt, så vi droppet bading, men tok en Pinacolada. Den var av de bedre vi har fått og vi har aldri fått så mye annanas på glasset. Deretter gikk vi til sentrum, fant en restaurant, spiste grei mat og gikk hjem og kulan på rommet. Nå pakker vi ut av rommet og skal stelle bagasjen i resepsjonen før vi tar en ny moped med tilhenger til selve Angkor Wat og tilbringer dagen der inntil det er på tide å dra til hotellet og hente bagasjen, så til bussterminalen for flybuss i 1 time til flyplassen. Det er Kambodsja Airlines eller hva det nå heter, som skal ta oss til passkontroll køene i Saigon. Når vi omsider kommer ut av imigration, har vi forhåndsbetalt en Grab bil, til Vung Tau, der jeg regner med å være fremme ved 02.tiden. Vi skal være 4 netter i Vung Tau, så det blir "ferien" Der skal vi slappe av, før det bærer videre til Myanmar.
Ha en god dag, enten du er her eller der.

God fredag morgen fra Ris. Kaffe, aviser og forum før en liten tur på toppen av Oslo. Ut av byen rett etter lunsj for en helg med venner i tre generasjoner på Vegglifjell. Best fredag:-)

God morgen fra L1. I dag kommer litt TV-tider for serie a samt trekning av CL, så da blir d muligens å bestille en tur til Italia. Ellers lite flyrelatert som skjer for tiden.

God bedring og god helg!

God morgon från Berlin. Idag är det äntligen fredag. Ska bli skönt med helg. Blir jobb under dagen och dags att lämna tillbaka nycklar till mitt förra boende. Ha det fint!

Mornings fra Asker. Stigende form, men men dropper dra til fjells. Blir vel litt sånn delvis hjemmekontor gjennom dagen. Men nok tid til litt forskning på sommerferien. Ha en fin dag.

God morgen fra kontoeret. Ble en heseblesende time i studioet i dag og regner med det legger grunnlaget for ut med 35 andre foreldre i vkeld på middag og brennevin.

Ble ferdig med en del booking i går og korte lille februar inneholder (så langt) ganske mange "første" for undertegnede:

- KLM non-schengen lounge AMS
- Sky Team lounge DXB
- "Nye" SAS kontrakt lounge CDG
- Sky Team Lounge JFK
- Virgin Lounge TPA
- Virgin Lounge LHR
- "Nye" SAS kontrakts lounge LHR (Hva nå det er)
- Airbus 330 900NEO
- Air France 777
- 737 900ER
- Delta First Class
- Virgin Upper Class Suites

Deilig å være nerd...

God fredda fra hjemmekontoret, her er Teams-maratonen i gang med møte 2 av 7… Ingen soft landing på uka. Ingen store planer i helgen, men tapas-råvarer er innkjøpt for dagens middag. Gressenkemann på lørdag, så får kanskje finne på noe sprell[emoji846]

God formiddag fra Forus,
Morgenmøter ferdig her i prosjektet. Et par korte tekniske møter gjenstår før utskei tidlig på ettermiddagen.
I kveld årsmøte i partilokallaget.
Ha en fin dag.

God solrik formiddag fra Forus. I natt var det frost, og i morges var det glatt. Og i innboksen har det i det siste dukket opp navn jeg kjenner igjen fra min tid i luftfarten.

I kantina var det burger og brownie, og sistnevnte passer godt sammen med kaffe. Og snart er det helg.:drink

Hmf.. Den på LHR er gnaske kjip.. Men ryktene sier i det minste at den er pusset opp..

Det er vel årsaken til at SAS har benyttet en annen lounge, ja. LH-kantina har vært stengt pga. oppussing.

Ellers god dag fra gjemmekontoret. Arbeidsmengden føles akkurat passe, og jeg satset på å logge av akkurat på tid. Hvis ikke rekker jeg ikke et bord som er bestilt på Peppes klokken 17. Etter pizzaen blir det å høre på Are Kalvø som skal prate om at bønder lengter hjem. Fint lite planer for resten av helga.

Ha en god en :)

Hmf.. Den på LHR er gnaske kjip.. Men ryktene sier i det minste at den er pusset opp..

Har vært der to ganger denne uken og det er fortsatt klassisk LH design. Synes business delen er fin og luftig og har alltid hatt god plass. Senatordelen har vært stappfull begge ganger jeg har vært der, og plaget av sterke sollys som gjør den litt varm og klam. Men kan hende jeg bare har hatt utur. Uansett har jeg kost meg stort i businessdelen. Gjerne i bar-bordene rundt kaffe og kakedivisjonen utenfor toalettene.

God formiddag fra Lillestrøm. Greit sliten etter 1,5 uke med nær kontinuerlig reise+presentasjoner/events/middager. Toppet det med å feire skikkelig med Storsmurfen når jeg kom hjem i går kveld, først nå skal jeg karre meg til hjemmekontoret. :)

Ha en best fredag!

Har vært der to ganger denne uken og det er fortsatt klassisk LH design. Synes business delen er fin og luftig og har alltid hatt god plass. Senatordelen har vært stappfull begge ganger jeg har vært der, og plaget av sterke sollys som gjør den litt varm og klam. Men kan hende jeg bare har hatt utur. Uansett har jeg kost meg stort i businessdelen. Gjerne i bar-bordene rundt kaffe og kakedivisjonen utenfor toalettene.

God formiddag fra Lillestrøm. Greit sliten etter 1,5 uke med nær kontinuerlig reise+presentasjoner/events/middager. Toppet det med å feire skikkelig med Storsmurfen når jeg kom hjem i går kveld, først nå skal jeg karre meg til hjemmekontoret. :)

Ha en best fredag!

Jeg har kun vaert i LH loungen foer den ble pusset opp og den ligner jo paa loungene de har i Tyskland. Plaza Premium, hvor jeg var nylig, er hakket bedre etter min mening, men begge er ok.

G’morrgen .. Siste innsats for arbeidsgiver denne uka. Og denne måneden, faktisk! Det. er ikke verst. Slike dager er det bare 12 av i året!

Triste nyheter om Marianne Faithfull i går, så da ble det Broken English på ørene under vovseturen i morges ..

God formiddag fra Elvebyen. Snart helg, og har tatt bilen i dag, så man slipper å belage seg på BaneNor/Vy sitt dagshumør for å kunne ta helg

Back