God påskemandag fra Kansai

RJon

ScanFlyer Dusty
Medlem
God påskemandag fra Kansai

God morgen fra Pan Am/concorde kafeen i observasjonsbygget til KIX. Fikk meg mat ved "peke på ha jeg ville ha metoden", men å ta cola fra dispenseren var fy-fy uten å fylle oppi is først.

Hadde en fin tur over natta med KL i C, sov som en stein.
Venter på å få sjekke inn med Jetstar som skal ta meg opp til Narita hvor jeg skal hente leiebil og kjøre litt nordøstover for å posisjonere meg for Hyakuri i morgen.

Det store målet i dag er å holde seg våken til i kveld.

Ha en finfin 2. Påskedag folkens! :-)

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

Re: God påskemandag fra Kansai

God morgen fra DUS. Her fikk man seg en overraskelse ved innsjekk, da Condors A320 var byttet ut med Privelege Style B767. Har tilfeldigvis biz-sete på flighten, noe som betyr lieflat (?!) på min flyvning til spanien i dag.

God flynerdete dag til alle andre som også får litt hjertebank av B767 intra europa :D

Glad frimandag fra Ris. Klar for en rolig morgen hjemme før det blir en treningsøkt i formiddag. Middagsgjester i kveld og så er vel påsken 2018 historie. Ha en bra mandag du også.

Mornings fra Sandaker. Hjem på E16 i går gikk sånn passe greit, men sparte nok noen minutter ved å aktivt bruke Google som sendte oss via noen småveier ved Hønefoss. i en bursdag senere i dag, selv om jeg egentlig kunne tenke meg være hjemme, men det hadde det nok blitt lagt ned veto mot fra konas side. I mens får Nespressomaskinen dundre i vei. Ha en fin dag

God morgen fra Snillfjord. :)

Sola skinner og enn så lenge er det flott vær. Her er frokosten levert og inntatt, så skal ymse plikter fullføres. Utpå formiddagen setter man kurs for Valset ferjeleie hvor lillesøster skal hentes hjem etter påsketur hos det faderlige opphavet, like ved OLA.

Når man utpå dagen kommer hjem igjen skal det diskes opp med et siste skikkelig påskemåltid på denne kanten før påsken definitivt er over.
Den kommende uken byr på kun to arbeidsdager( i morgen og torsdag ), så det blir i det minste en soft start etter ferien.

En fortreffelig siste påskedag ønskes. :)

God formiddag fra Oslo - glad jeg ikke skal stå å stampe i kø på E16 eller noe sånt. Prosjekt flytting har begynt å ta form på ordentlig - i går fraktet man vel 90% av sakene til sammen. Begynner å bli veldig glissent her nå. Får vel fortsette litt til i dag, men tror jeg tar en tur ut først i det fine været.

God dag fra Gamle Oslo. Tilbake etter noen dager på Ytre Møre, med aldeles utmerket vær og god mat. Grei transport med kanadisk flymateriell i går kveld. Knappe 4,5 time fra sofa til sofa er det mest effektive det lar seg gjøre. Når man også er heldig å få dele taxi med tre andre fra hurtigbåtkai til flyplass er man fornøyd med å ha spart 250 kroner på det.

I dag blir det planlagt innvielse av balkongen og ikke minst: 2. påskedag er tradisjonen tro den dagen hovedferien spikres. En sommer uten en tur til Varna føles feil, så da blir det først en drøy uke der, og så blir vel returen sånn ca Praha-Brno-Wien. Dette til orientering.

God annen påskedag!

God formiddag. Vi er i god feriemodus og hadde lett klart noen flere fridager, men i morgen er det nok tilbake til hverdagen. Her begynt å sondere etter flybilletter til ferien. Nettsidene til KLM vil absolutt ha oss til å reise med Joon, og å bytte fly i Paris. Det har ikke vi lyst til, så da blir det nok TAP i stedet.:)

God ettermiddag fra gullstua på Osl.
Morsomt nok er destinasjonen der hvor trådstarter er, KIX.
Skal bare litt innom LHR og HND på veien, med irsk versjon av SAS og forhåpentligvis ekte japansk versjon av ANA fremme på rad 1.
Gleder meg

God morgen fra Lillestrøm. Fin tur hjem med Brussels Airlines i går. De har kuttet rimelig bra i serveringen de også, siden jeg og Tommy777 kåret dem til "helt der oppe" blant Europeisk short haul C for 3-4 år siden. Men helt ok var det.

Nå er vi slitne og lei av mat og alkohol og skal starte et terror-regime på begge deler frem til i midten av Mai. :)

Ha en fin en

God påskemandag fra Stavanger. Her var en tidlig oppe i dag og hadde en hel skokk på frokost. Nå er sofaen inntatt. Hadde tenkt å starte opp med litt våronn i hagen, men her er jo fortsatt frost i bakken, så det utgår. Får ta en spasert tur isteden.
Ha en fin fin dag:)

God morgen fra Lillestrøm. Fin tur hjem med Brussels Airlines i går. De har kuttet rimelig bra i serveringen de også, siden jeg og Tommy777 kåret dem til "helt der oppe" blant Europeisk short haul C for 3-4 år siden. Men helt ok var det.
Og i samme tidsperiode har aksjekursen steget med over 10EUR ;)

Hei og hå og tuddelidu fra bondelandet i SC. Nå er trucken fylt med greier som Svigermor vil ta vare på, så da gjenstår det bare å finne plass til det hjemme. Helt klart en utfordring. Mye rart i skapene - fant til og med et par skytevåpen hun hadde glemt hun hadde ..

Sol og fint. Kaffe er inntatt og straks ruller vi avgårde.

God 2.påskedag fra SAA-loungen på Cape Town Int Airport. Nå starter hjemreisen (via JNB og LHR) straks, etter 12 herlige dager i South-Africa. Først en drøy uke i Greater Kruger Area, deretter tre døgn i Cape Town. Vi er mette på både opplevelser, mat og vin, men skulle likevel gjerne hatt enda flere dager i dette fantastiske landet [emoji1221][emoji1221]

Sent from my iPhone using Tapatalk

God ettermiddag fra Lillestrøm. Fin tur hjem med OS i C i går. Dog synes jeg det er rart at bagasjehylla over setet mitt var stappfull ved boarding, virket som crew bagasje. Forventer plass oppe til min lille sekk når jeg sitter 1A i biz. Ellers en fin flytur og jeg fikk hilst på et forummedlem også. :)
Ha en fin dag! :)

God ettermiddag fra Oslo

Bare 9 timers jobb igjen i kveld så er påskelønna unnagjort, 31 timer ekstra på helligdagene hjelper godt så neste ferietur også kan nytes i biz.

Håper trafikken på E6 ikke blir verre enn i går.

God morgen fra San Fransisco. Klar for hjemreise i morgen og setenartet ser ut som vi er sikret SQ777Business, hver vår treseter i Economy Plus :lol: til LHR. 772ER.

Merkelig UA opplyser i bookingen at Jet Time opererer for SK til OSL!?

God morgen fra avdeling vest kysten, en kald morgen med frost på bilen, mye snøvær i området I-90 er stengt i begge retninger. Men det skal bli en skikkelig vår dag. Har stort sett fri denne uken, før ny spennende jobb starter 09 april. Vurderte en liten tur til Palm Desert for å hjelpe min svoger og nevø - og fant en artig routing (som det faktisk gikk an å kjøpe) SEA - BWI - ONT til USD 176.00 inkl avgifter, 17 timer en liten snarvei.

Back