God Onsdagsmorgen

God kveld fra Taipei.

Her har man gjort unna siste rest av shopping før man stikker til Seoul imorgen. Lunsjen ble inntatt i en A380 (vedlagt bilde) :lol:

Ha en fin onsdag!

Attachments

• ImageUploadedByTapatalk1303299970.069817.jpg
    ImageUploadedByTapatalk1303299970.069817.jpg
    31.1 KB · Views: 123
På Rauland har man gjennomført nok en skitur i t-skjorta, selv om skiene måtte av at par ganger for å krysse bar mark og bekker, noen litt større enn andre.

God ettermiddag fra Tønsberg! Gode temperaturer og solskinn, selvom det blåser en smule. Resten av dagens skal gå med til litt spising, avslappning og pakking til morgendagens tur til Charleroi. Ønsker alle en fortsatt god dag :)

God ettermiddag fra sol og vårvær i Brønnøysund.
En grei tur med WF712 og LN-WIU opp fra Værnes.Her var det grått og vått idag.Men litt nord for Namsos begynte været på Helgelandskysten å klarne opp. Passerte Torghatten i fin ettermiddgas sol. Det legges opp til en liten byvandring i byen der min mormor er født og oppvokst i finværet.
Deretter skal jeg for første gang på lenge "late" meg på hotellerirommet før utreise til rigg i morgen formiddag.
Ha en fortsatt fin dag Forumister.

Attachments

• DSCN1882.jpg
    DSCN1882.jpg
    41.9 KB · Views: 92
  • DSCN1886.jpg
    DSCN1886.jpg
    74.1 KB · Views: 90
  • DSCN1890.jpg
    DSCN1890.jpg
    53.8 KB · Views: 89
  • DSCN1902.jpg
    DSCN1902.jpg
    50.8 KB · Views: 88
  • DSCN1905.jpg
    DSCN1905.jpg
    42.8 KB · Views: 16
  • DSCN1911.jpg
    DSCN1911.jpg
    59.6 KB · Views: 16
God tidlig kveld fra "Rombu", KSATs nye storhytte på Lenangsøyra i Lyngen. Hit er familien ankommet i ettermiddag for å feire Påska. Sol og stille ute nå, men venter vekslende vær fremover.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk

God aften fra Krsand!
Her har man hatt fri fra jobben i dag, og dagen har vært brukt på hytta i skjærgården da det var masse som skulle skrubbes, skrapes, pusses og males! Så det blir samme opplegg i morgen! Men nå er jeg nettopp kommet hjem, fått puttet noen ostesmørbrød i ovnen, og tror jeg har fortjent en pils eller 3 og en liten en kanskje!

Fortsatt god aften, godtfolk!

BF:cool2

Tåke på Nærsnes?! er det jeg sier - flyplassen ligger der den bør ligge, Romerike bader i sol og temperaturen stiger sakte men sikkert, passing 13.6 :colgate:

Jeg bor akkurat i det øverste skiktet. Åsene bak meg lå badet i sol som seg hør og bør en hovedflyplass!:old

Skjerpings gutt, en liten tåkedott noen ganger i året slår ikke pansertåken på Gardermoen.

"My sentiments, precisely!" som det heter i diverse bøker om Jeeves på ekte nynorsk. Skjerpings Thomas!

God aften fra Gamle Oslo. Her har man jobbet sine pålagte fem timer i dag, delvis fra sofaen. En gigantisk svineribbe innkjøpt før jul her smakt på, med vanlig tilbehør og akevitt til. Den største delen av den ligger i cola, ingefær, hvitløk og chili, og skal bli til enda bedre mat i morgen. Som også er jobbedag.

God påske!

Back