God Onsdagsmorgen

LCH78

www.lch78.net
Medlem
Ellers.. strengt tatt så er det likefør jeg koser puta etter en laaaaaaaaang dag på jobb.. Siste flyet var parkert i hangaren kl 02:56 (2 timer og 12minutter forsinket)

Attachments

• lnwie.jpg
    lnwie.jpg
    166.2 KB · Views: 175
Snart bingetid i Alpharetta. Den haapefulle sover trygt, lykkelig i sin egen seng, og jeg er iferd med aa avslutte kveldens Grisham-session.

Natten og morgenen skal bringe drittvaer, selv om det vaerst ser ut til aa passere soer for oss. Men regn skal vi visst faa, og det behoeves.

Onsdag blir en lang dag, men jeg har alvorlige planer om aa faa med meg Brann-Everton paa den lokale pub'en etter jobb.

Da var det morgen her. Alt for få timer søvn og alt for mye å gjøre. Det eneste trygge er at det er nå 4 timer og 30 minutter til jeg tar av for Oslo, og en seng på flyplasshotellet. Der skal det soves til utpå ettermiddagen, før det blir noen ærend i byen i kveld.

-A

Tett,tett tåke på GEN. Trafikken går heldigvis som normalt så langt med de begrensninger som det er i slikt vær. KE kommer inn fra VIE utpå dagen og hente sin tilmålte "kvote" med fersk laks (mmmmmmmm)

Det kommer til å være tåke på ENGM i morgen også, spesielt da rundt 17-19-tiden. Jeg skal ut og fly, så sånn er det bare det blir. ;)

-A

g'onsdag i gamlelandet!
En liten tur over kjølen i går for å snakke med noe glade SAS'ere i "Apeburet" (blant annet en "bekjent" av Trippelseven).

På vei tilbake fra ARN opplevde jeg noe nytt - etter at vi hadde "boaring completed" (ikke veldig mange på SK499 i går) og jeg trodde vi skulle komme oss avgårde FØR tiden, kom Captain Speaking på p/a'n og forklarte at vi måtte skifte to av dekkene på MD80'n. Jeg vil tippe de oppdaget noe på walk-around ettersom beskjeden kom etter at alle var ombord. Uansett, STS ble tilkalt og den neste timen satt vi i MD80'n mens det ble skiftet begge dekk på høyre understell. Folk fikk bruke mobiler, og et par pax valgte å gå av (bl.a. en som skulle fly ARN-OSL-CPH som da ble flyttet til en direktemaskin), og (service!) c/a'ene kom og delte ut mat og drikke til alle pax - også vi uvaskede som satt bak på Economy. Kjempeservice! To runder med drikker - også vin - ble det mens vi satt der på bakken, og mitt mobilbatteri gikk tomt. Vi kom oss til slutt avgårde - ca halvannen time for sent - og vel oppe i luften sovnet jeg og så helt til vi brøt det lave skydekket over OSL og landet på 19R. (de nye dekkene holdt!)

I dag blir det litt jobbing, og ike minst rydding av pulten, og en liten tur ut for å snakke med noen om fremtiden. Skål, forumister!

Last edited:
God morgen fra Stavanger. Rimelig greit vær i dag og, ingenting stort som skal skje i dag. Satser på en rolig dag, snart på tide med kaffe.

Ha en flott dag folkens :)

Ahhh! Onsdag - og i dag skal visstnok eg på stadion og sjå at Brann slår Everton....! (Eg skal vertfall på stadion...)

Bergen er igjen eit offer for regn-makta, og det drysser små fine regndråper i dag. Kor er sola me er lovt?

Vel ha ein fortreffelig dag alle saman! :)

Trevlig 3 timmar på ZRH igår. Flög ner med AY och kom upp med KF.
Kort möte med SR Technics och så tillbaka hem. God 11 timmar arbetsdag med 3 timmar jobb och 6 timmar flygande.

Dagen i dag kan bli småkaotisk i nord, sterk nordvest, mange fly landet feil sted igår, noen har landet "feil" sted idag..

God morgen fra Oslo. Idag er det tid for et nytt jobbintervju, før det blir DY914 tilbake til CPH ikveld....og med dagens tåke så lukter det forsinkelser. Ha en fin dag.

Ellers har jeg lagt merke til at på mine 4 siste DY flighter (alle mellom OSL og CPH) så har det vært 4 stykker i kabinen, mot det jeg normalt trodde var 3.

Itillegg så jeg dobbeltgjengeren til OJB på kastrup i går. Var helt lik og så først forskjell fra 2 meter og da jeg hørte han var amerikaner

Last edited:
God morgen fra Sør!

EB kom visst med det gode været, for i dag er det faktisk ikke så værst her nede.

Mulig jeg får med meg Showet til EB i ettermiddag. Så får vi se hvordan forumets inventar gjør seg som artist.

Ellers planlegger jeg å ta toppgevinsten i Viking Lotto i kveld. Trenger litt penger nå, lissom.

Fortsatt fin onsdag!

BF:cool2

God dag fra Lilletorget. En del tåke er her i dag. Ellers intet spesielt på agendaen i kveld, ei heller middag med Manuela eller det barneombudet.

God ettermiddag fra Bartebyen

Dagen begynte med køståing , pga. en trailer som hadde kilt seg fast ved IKEA, men kan man snarveier går det kjappere heldigvis....

Rolige dager for tida, det er deilig. Skal en snartur til Oslo i helga, blir vel lite spotting tenker jeg...

Litt ruskete vær i trøndelag i dag, men det retter seg nok

Ha en strålende dag folkens :nor :nor :nor

Da var jeg i tåken på ENGM, med oppgradert rom og alt. Til den prisen jeg måtte ut med på kort varsel synes jeg rett nok at en gullbelagt plakett i heisen med mitt navn på burde vært et minimum.

Nå er det en halvtime med litt krisefiksing for en kunde mens jeg venter på lunch, og så er det 4 timer søvn. Kansje ENGM sitter i toppen av tårnet i natt?

-A

Tr heldigvis som normalt så langt med de begrensninger som det er i slikt vær. KE kommer inn fra VIE utpå dagen og hente sin tilmålte "kvote" med fersk laks (mmmmmmmm)

Kommer Korean både på onsdager og lørdager nå?

God Onsdag formiddag har det vel blitt, fortsatt tåke og kaldt. Vel hjemme etter endt arbeidsøkt, dårlig vær i Europa gjorde dagen litt mer spennende enn håpet, men dog - fikk hilst på Mr MountainDew idag også!

Vel vel, nå er det hviletid.

Kommer Korean både på onsdager og lørdager nå?

KE har vel flydd Tirsdag, Onsdag og Lørdag en goood stund?

Oja, så lite har jeg fått med meg. Trodde det bare var lørdager jeg. Noen som vet tidstabellen for nå KE lander på OSL?

Tirsdag, Onsdag og Lørdag

Back