• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdags morgen.

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Det begynner så smått å dra seg mot ferie for min del. Har den pågåënde + to nattevakter til før jeg tar ferie. Og det kjenner jeg skal bli overmåte godt!

Enormt med regn her i Stavanger i natt. Ikke mye som minner om sommer. Man får trøste seg med at man reiser avgårde til varmere strøk på lørdag. For en gangs skyld på en direkteflight til destinasjonen. Satser på det blir en avslappende opplevelse med splitter nye hodetelefoner til pop-anlegget.

Last edited:
God morgen fra Forus!

Som Twin Otter skriver, er ikke mye til vær i Stavanger for tiden. Men men, man kan da (heldigvis) ikke styre været.

Nok å ta fatt på i dag og, så jeg regner med at dagen skal gå unna som et lite uvær.

Ha en fin dag forumister! :)

God Morgen fra Hardanger!

Skyer og øs pøs her og, får håpe det blir bedre utover dagen;)
Triller straks avgårde til arbeit, der det er litt stille og rolig nå i fellesferietiden. Ingen store planer etterpå, fare for litt indretjeneste ;)

Ha en herlig dag folkens!

G'morn fra Trondheim :)

Litt trøtt og allergisk, men opplagt nok til å stille på treff i kveld. Harry Potter igår kveld var .....tja OK'ish - ikke noe mere liksom

Ønsker alle en strålende dag :) :) :)

God morgen fra Oslo nord. Forsov meg i dag, i tillegg til at formen var noe uggen i morgentimene. Heldigvis har formen steget betraktelig. Hektisk på jobb i dag, noe som er litt uvanlig siden det er midt på sommern, men man klager da ikke :)

I kveld blir det indretjeneste og muligens et kinobesøk.

Ha en fin dag :)

Kristiansand byr på delvis skyet vær i dag. Det er lovet oppklaring utover dagen, og morgendagen skal visst heller ikke bli så værst. Men så kommer drittværet til helgen igjen selvfølgelig.

Da vår Herre skapte Sørlandet sa han at dette var det vakreste han noensinne hadde skapt. Så det er best vi vasker det hver dag. Og sånn ble det!!

Akk ja! Er det rart at man drikker???

BF:cool2

Bæskjerringer :D

*kremt*

På el office of explorations skal Polaris holde sin store presentasjon om sommerprosjektet i dag. Rett etter lunsj. Så da blir det sånn som det nederste bildet :colgate: (Akkurat nå føler jeg meg litt som på det første bildet).

2.png

Ha en fin fin dag!

På el office of explorations skal Polaris holde sin store presentasjon om sommerprosjektet i dag. Rett etter lunsj. Så da blir det sånn som det nederste bildet :colgate: (Akkurat nå føler jeg meg litt som på det første bildet).

Lykke til da, Polaris. Give them hell!

I dag er nok en dag uten særlig mye større planer enn å kjøpe litt dill til kåken og å se på Tour de France. Første gang på noen år jeg har tatt sånn lang ferie (3 uker), og når man først får "winda" ned så er det jammen fabelaktig.

Ha en fin dag alle sammen.

Her skal ettermiddagen/kvelden tilbringes med råkjørere, turister og asfaltarbeidere, for ikke å glemme fergemannskap og andre sjåfører. Ja, dere gjettet riktig: jeg skal kjøre til Sortland! ;)
Kl 1515 er avgang fra la terminal de autobuses, med ankomst 2155 i den blå byen. :)

Ha en fin ettermiddag/kveld! :colgate:

God morgen fra Red Carpet på MCO.

+2 (familie) gikk helt fint på EBG samt priority insjekk, tags og ekstra bagasje.

Nå er det med CO 7ABC opp til EWR og 6 dager med oppmot 37 grader.. puh.

!

En ny generasjon arbeidstagere oppdager kontorliverts realiteter ... :lol:

Lykke til!

God morgen fra et dype sør! Nå venter tre arbeidsdager før det blir tre uker fri.

For en gangs skyld på en direkteflight til destinasjonen.

Kjedelig! :D

God onsdag fra FedEx. Dagan går, og om dagen går det rolig. T-30 til ferie, og da skal jeg vise Twin Otter (og resten av forumet) at det går an å reise omveier ;). Fikk også gjort den aller siste bookingen til ferien i dag, så da er det meste i boks.

God onsdag ønskes :)

Kjedelig! :D

God onsdag fra FedEx. Dagan går, og om dagen går det rolig. T-30 til ferie, og da skal jeg vise Twin Otter (og resten av forumet) at det går an å reise omveier ;). Fikk også gjort den aller siste bookingen til ferien i dag, så da er det meste i boks.

God onsdag ønskes :)

Kan vel reise alternative routinger jeg også... Kommer en i oktober....

God morgen fra San Diego. Fortsatt i sengen, men en telefon ble nettopp tatt til room service, så da satser vi på at det snart dukker opp noe frokost snart. Ser folket klager på været hjemme.....vel hva forventer dere når dere velger å tilbringe sommeren i Norge :stir Her i San Diego kan man melde om sol og temperaturer midt på 20-tallet. Etterpå blir det å gi gass med Mercedes opp til Huntington Beach, hvor to dager med minimal aktivitet venter :)

God lunch fra Hotlanta. Sent inn i gaar kveld, kjapt moete med Delta paa morran i dag, sitter naa ved gate T14, straks boarding for flighten hjem.

I kveld blir det bursdagsfeiring for damen, Dag Johnsen har til og med meldt sin ankomst

Da er vi fremme i JC. Her kan man trives selv om man allerede savner Florida litt allerede.
Iron Monkey var herlig sted for lunsj.

Attachments

• IMAG7759.jpg
    IMAG7759.jpg
    65.7 KB · Views: 53
  • IMAG7755.jpg
    IMAG7755.jpg
    63.8 KB · Views: 52
  • IMAG7735.jpg
    IMAG7735.jpg
    56.6 KB · Views: 52
Back