• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdags morgen!

God ettermiddag fra Oslo. Bestilte idag min første forretningsreise.......litt irriterende at når det endelig lyser C Business mot meg på bekreftelsen skal jeg skal fly med DAT innenriks:rolleyes:

Forretningsreise til Florø? DAT, eller 'Dansken' som vi kalte den da jeg jobbet på Flesland, er litt kjipt, men det kan være temmelig windy og moro ved ankomst og avreise fra Florø. God tur!

Forretningsreise til Florø?
Ja, eller i "nabolaget" for å være nøyaktig. Men FRO er nærmeste flyplass.

Og uken etter er det Mosjøen som står på programmet. Billetter blir vel bestilt i morgen siden jeg nå har mottatt det "riktige" kredittkortet som gjør at arbeidgiver får rabattene sine og ikke må ut med full-fullpris....:drunk: (Dog skal det sies at det var utsolgt i de billigere klasser på avgangene jeg måtte ha og derfor måtte ut med fullpris, selv om det bryter litt med policyen.....men det står jo at man skal prøve å få det så billige så mulig, men å sitte i Florø å blomstre fredag kveld det utgår)

Last edited:
Back