(God) fredag morgen!

Originally posted by Trety

Originally posted by TOS
Skal tanken på min bil fylles (når den er bortimot knusktørr) så snakker vi om 120-130 USD. Jeg gleder meg til hver gang det skal gjøres....:huh:

Kjør hardt, kjør stil, kjør dieselbil! :cool:

Det har du nok rett i, men det hadde vel vært omtrent like dyrt å fylle tanken selv om det ville vel vært behov for å fylle litt sjeldnere... Jeg får vel si at jeg tar mitt ansvar for å redusere partikkelutslipp, så får dere andre som kjører dieselbil ta dere av CO2-utslippene.:smile2

Originally posted by Trety

Originally posted by TOS
Skal tanken på min bil fylles (når den er bortimot knusktørr) så snakker vi om 120-130 USD. Jeg gleder meg til hver gang det skal gjøres....:huh:

Kjør hardt, kjør stil, kjør dieselbil! :cool:

Nåja, 70 liter diesel koster fortsatt rundt $120.....huff om 1,5 år må jeg skaffe egen bil:( :p

En lang arbeidsdag på over tolv timer har endelig tatt slutt og den står i overbokingens tegn. Jaggu de sykeste pax antallene jeg har sett, har tilog med måtte foreta noen "INVOLOFF" idag også, men men.. de fikk da en god slump penger og sikker plass på neste avgang.

Nå venter lasagne, salat og rømmedressing i solen.. mmm!!

...en ting til; HELG!!!! :clap

Ugh, Thomas

Gleder meg hemningsløst til i morgen..... Noen ide om morgendagen blir lik??

Her har dagen stått i indretjenestens tegn. Besøk av feieren og generell rydding på planen. Akkuratt lagt prinsessa og vurderer en kald øl i varmen før en tidlig kveld og tidlig vakt i morgen.

God helg

S

Hey,

På meg kunne det virke som de fleste reiser idag og tar seg fri Mandag. Dog håper jeg ikke på dine vegne at flyene også i morgen står i -7 og -9 på det værste :o

Back