T Thomas ScanFlyer Rusty 10 Jul 2008 #21 Skal WF på noen måte starte kontor i Atlanta, eller får du hjemmekontor allweek long?
Farmer ScanFlyer Crusty 10 Jul 2008 #22 LN-MOW said: Jeg er ansatt som vedhugger, og Farmer har gitt meg beskjed at returbillett ikke vil bli utstedt foer jeg er ferdig med 3/4 av denne haugen ... Click to expand... Hehehe.. lurer på om han får start på motorsaga :lol:
LN-MOW said: Jeg er ansatt som vedhugger, og Farmer har gitt meg beskjed at returbillett ikke vil bli utstedt foer jeg er ferdig med 3/4 av denne haugen ... Click to expand... Hehehe.. lurer på om han får start på motorsaga :lol:
BSSW Browncoat 10 Jul 2008 #24 Twin Otter said: WIAS hva er det for noe? Click to expand... Widerøe Internet AS... eller noe sånt. Stemmer ikke det Farmer? Lykke til med veden LN-MOW
Twin Otter said: WIAS hva er det for noe? Click to expand... Widerøe Internet AS... eller noe sånt. Stemmer ikke det Farmer? Lykke til med veden LN-MOW
Egil ScanFlyer Gold 16 Jul 2008 #25 LN-MOW said: Har du motorsag ogsaa?? Det vil jo vaere til stor hjelp ... Click to expand... Nei det har vi ikke sett... E!
LN-MOW said: Har du motorsag ogsaa?? Det vil jo vaere til stor hjelp ... Click to expand... Nei det har vi ikke sett... E!