• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdags morgen

seilfly

Infrequent traveller ;-)
Til tross for eksamensforberedelse i et fag med 1500 siders pensum, deltar klassen min i 17-tog dette året.

26 ivirge Luftkrigsskole-kadetter går forrest i toget i Trondheim, bak det første korpset selvfølgelig.

Ha en god nasjonaldag og syng pent til nasjonalsangen! -Vi må stå stille og hilse, vi! :nor

Replying to Topic 'God onsdags morgen'

Her i ATL skal ihvertfall flagget opp! Noe saerlig mer feiring blir det neppe, unntatt muligens en smaaoel eller to til Arsenal-Barcelone ... :up:

Og den 17. ser ut til aa bringe stort sett pent vaer med muligheter for litt Tor med Hammer'n paa ettermiddagen.

God morgen fra Bergen også !

-Noen som må være på jobb også på slike dager !
Men vi er bare to stykker mot tre normalt. Skal gjøre oss tidlig ferdig så det blir etpar timer på puta før det blir liv i leiren.....

Litt duskregn her i sentrum nå. -Men betydelig mildere enn tidligere i uken !

Gratulerer med dagen alle sammen ! -Kos Dere på den store dagen ! :nor

Gratulerer med dagen...:nor Skal på flaggheising på Smestad Skole klokken 08.00. Ellers blir det en rolig dag hjemme som avsluttes med middag med flere venner. Ha en flott dag...:nor

Litt døgnvill etter østenturen.Full frokost kl. 05:30!
I dag skal det flagges for første gang i den nye flaggstanga her i gården.Kun en time og 10 minutter til.:nor
Og så har EB passert 10000 innlegg her på forumet med god margin,ser jeg.Jeg sliter med å nærme meg de første tusen!:cool2

Ha en fortreffelig nasjonaldag,alle sammen!:nor

Snart har jeg også finere bil...;) Men du slår meg på vin...:up:

Gratulerer med dagen fra Monaco der dagen bringer arbeid og en "lunch cocktail" på konsulatet samt lax, vaniljeis og jorbaer i aften :nor :nor :nor

Gratulerer med dagen fra Oslo. Kom hjem 7.45 i dag morges etter å ha vært russebilsjåfør i hele natt hvilken vil di 0 søvn. Men allerede nå har jeg fått tatt en dusk og dressen er halveis på og det er tid for familiens 17mai frokost

Ingen har sagt at folketoget igjennom lille Trondheim sentrum varer i 1,5 timer... Hører vi gnagsår av Luftforsvarets permsko? -For ikke å snakke om sjokkabsorbsjonsskader i benbygning på brustein? Nja... :skep skeptisk :)

hipp hipp fra Evenes international:nor

Hvor heeeeen du går i liiiii og fjell, tra la la la la laaaaaa la la la la la la la laaaaaa.

God kveld fra Alta.

Kald 17. mai her i nord i dag. Litt snø har det også vært i luften. Under toget var det ikke så ille heldigvis. Tok meg en sykkeltur litt senere på dagen, og da kom det en skikkelig snøbyge.

Nå er det like før CL finalen og jeg skal rigge meg klar til den. Satser på det blir en bra kamp.

Originally posted by SK384

Nå er det like før CL finalen og jeg skal rigge meg klar til den. Satser på det blir en bra kamp.

Terje Hauge faar gjennomgaa paa ESPN ... de var ikke fornoeyde med doemmingen hans. Selv om han IMHO ikke gjorde noen spesielt daarlig kamp, burde han ha brukt fordelsparagrafen da Lehmann ble utvist. Henry's gule kort var ogsaa bort i veggene - han var jo helt tydelig paa ballen ... Men kampen var absolutt severdig, den .. :up:

Back