God onsdags morgen fra Forus

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God morgen godtfolk!

Da var man på plass og klar for en ny dag. På tapetet i dag står det mye administrativt arbeide.

Blir muligens en tur ut i løpet av lunsjen for å fikse en del småting som.

Ha en fin dag forumister! :)

God morgen fra Upper Deck

....en stille nydelig morgen ute på terrassen med en tripple Latte brygget på Malabar...blå himmel over oss på Solveien...men mørke skyer over Oslo og dalstrøka utafor...dagen fortsetter med dype dykk ned i det som langt i fra er Redmonds "finest moments" sammen med - vi fikk redusert BizTalk backloggen vekk i fra "Vifte Innflygning" (KGL - Kongsberg Gran Lykkja) til mindre forsinkeler...men er ikke på banen ennå....ha en flott dag

Re: God morgen fra Upper Deck

God morgen fra Oslo. Ikke mye blått å se på himmelen, men så bor ikke jeg i Solveien heller ;)

Junior er på vei til Besseggen med skolen så her ble det plutselig stille. Den husfreden varer bare til klokken 1400, da kommer nemlig spetakkelet kona hjem. Får nyte det så lenge det varer. Ha en flott dag.

God morgen alle :D

Lyset begynner å spre seg over nordsjøen, og det ser ut som om det er propellvær med ETA av helikopteret 12.55. Hvilket betyr at jeg går på fri!

Ha en fortsatt god dag :)

God morgen fra BGO! Er klar for å sette kursen mot OSL, så videre med CO039 og etterhvert CO1194. Dette må man vel kalle en fin dag!! =D

Mornings fra Oslo. Her sitter man på bussen på vei til jobb, selv om jeg ideelt sett skulle fått litt mer søvn. Dama skal bort i kveld, så etter en løpetur blir det å slenge bena på bordet og gjøre minst mulig fornuftig i kveld. Ha en fin dag

Go morgen fra STavanger. Er blitt syk etter leir i helgen så er hjemme i dag............. Blir nok og se på tv og slappe av i dag ;)

Ha en fin dag :D

God morgen fra et vindfullt Bodø.
Dagens 2. frokost inttas etter å ha flydd 730 fra mjf til boo. Måtte fly over ssj pga for sterk vind fra øst.
Ønsker alle forumister en relativt fantastisk dag:)

God morgen fra et vindfullt Bodø.
Dagens 2. frokost inttas etter å ha flydd 730 fra mjf til boo. Måtte fly over ssj pga for sterk vind fra øst.
Ønsker alle forumister en relativt fantastisk dag:)

Ah, Helgeland! :)

I Romsaa er det maringeologi på planen, 30 minutters buss for å rekke forelesning 08.00 - som enda ikke helt har kommet seg i gang... :lol: Tok med meg fjellsekken for å kjøpe en haug pensumbøker i dag. Glær mæ til et nytt semester med verdens beste studie!! :)

Ha en praktisk talt flott dag a :)

God morgen fra Rix,
I dag ble det pannekaker og brennevin til frokost . Om en time setter jeg kursen mot Kiev.

God morgen fra Krsand!

da Vår Herre skapte Sørlandet, sa han at "dette er det fineste jeg har skapt!" "La oss derfor vaske det hver dag!" Og sånn ble det!

I ettermiddag går turen i bil til Sandefjord for noen dager der! Håper på oppholdsvær!

Ha en fin dag!

BF:cool2

God morgen fra Stavanger. Sitter på full flybuss på vei til jobb. Nok en spennende dag på flyplassen venter. Skikkelig vestlandsvær her i dag. Men det blir nok en bra dag for det. Ha en magisk dag!!!

God morgen fra den sydlige del af rødpølselandet,
herlig fornemmelse her til morgen :colgate:
selv om det pisregner igen igen og kun 10c her fra morgenstunden!

God morgen fra Rix,
I dag ble det pannekaker og brennevin til frokost . Om en time setter jeg kursen mot Kiev.

Hå hå hå håh. Fytti katta, det kaller jeg power breakfast.

Lugnt her på kontoret i Oslobygda før nesa rettes mot USA imorgen.

ONSDAG! Vi er snart over halvveis til helg! For tiden er det altfor mye å gjøre på jobb til den tiden vi har på oss, i morgen er det direktørbesøk med mer så da må alt være på stell..

Ha en fortreffelig dag :)

God formiddag fra Købehavn. Her er humøret højt efter at "rødpølserne" vandt fodboldkampen igår :)

Løbetur fra morgenen, nybagt brød og nu en travl dag på jobbet.

God dag til alle...

Hepp fra A first loungen i Frankfurt. Her gaar det i Taittinger Rose og Bollinger mens flere er paa andejakt.

Blir annen etage til ORD, old school dessverre, men kaviar anyways.

Hå hå hå håh. Fytti katta, det kaller jeg power breakfast.

Lugnt her på kontoret i Oslobygda før nesa rettes mot USA imorgen.

Hvilket klokkeslett skal vi rulle ut løperen for elefnaten ?

Her kan de forøvrig rapporteres om tidligvakt. Ganske rolig dag, og det er helt greit for jeg er trøtt som f...

Ønsker alle en god dag

S

By the way, glemte jeg å nevne 20 grader og blå himmel i tromsø....? :colgate: NUH er jeg ferdig på universitetas og stikker heim og til fjells! Tuudeluuu!

Back