God onsdags morgen fra Forus

He he he. Elefnaten skal med BA0761. Han gleder seg veldig.

Kantina er varslet om at brusbeholdingen bør være bra og det er bedt om ekstra rens av sete 1F slik at den litte elefnat kan sitte stansdsmessig :)

Kantina er varslet om at brusbeholdingen bør være bra

Har du sendt beskjed videre til LHR også? Da jeg var der sist, var det nemlig veldig tomt for cola i den kantina jeg var i (de hadde riktignok Diet Coke, men jeg vet ikke om det er noe for elefnater).

På den annen side, kanskje de hadde satt den til side til i morgen.

God onsdag ønskes forøvrig herfra :)

Ingen problemer med Cola-beholdningen i Super-Kantina på LHR ;) Har nettopp vært borte ved kjøleskapene og sjekket :) Brus til pappa'n til elefnaten finnes det også mye av.

God ettermiddag fra BA First Lounge på LHR.

Fin tur over dammen med BA. Dusj og tannpuss er unnagjort så nå føler man seg vasket nok for idag :p Ser at BA768 er 47 min forsinket ut herfra foreløpig. Ikke bli for avslappet på jobb nå, learjet ;)

God onsdag ønskes alle!

G'morgen, ja .. straks klar for dagens arbeidsøkt etter en sjau med adresseendringer. Ingen sol i sikte her heller og temperaturen er behagelige 16 grader. Ser ut som viskal få en uke med behagelige temperaturer - det må være høsten som nærmer seg!

Kantina er varslet om at brusbeholdingen bør være bra og det er bedt om ekstra rens av sete 1F slik at den litte elefnat kan sitte stansdsmessig :)

Dødsbra! Fnates bestemor mente at det muligens ville være viktigst med grundig rens etterpå. Fnate selv stilte seg selvfølgelig helt uforstående.

Ingen problemer med Cola-beholdningen i Super-Kantina på LHR ;) Har nettopp vært borte ved kjøleskapene og sjekket :) Brus til pappa'n til elefnaten finnes det også mye av.

Gennialt. Takk for sjekken. Her er det rigget for suksess.

God kveld. Hjemme etter en hel dag med sløving faglig påfyll på konferanse. Rakk en liten ettermiddagstur i friskluft også.

....en stille nydelig morgen ute på terrassen med en tripple Latte brygget på Malabar...blå himmel over oss på Solveien...men mørke skyer over Oslo og dalstrøka utafor...

Det tårnet seg opp noen mørke skyer på himmelen som jeg sendte i retning Solveien i ettermiddag. Fikk du dem ved 1830-19-tiden?

By the way, glemte jeg å nevne 20 grader og blå himmel i tromsø....? :colgate: NUH er jeg ferdig på universitetas og stikker heim og til fjells! Tuudeluuu!

E6 i Oslo har et maritimt innslag. I sted seilte jeg i bilen min forbi en makrellstim ved Helsfyr på babord side. Nærmere sentrum var det full stans pga grindhval i Ekebergtunnellen :cry:

Det tårnet seg opp noen mørke skyer på himmelen som jeg sendte i retning Solveien i ettermiddag. Fikk du dem ved 1830-19-tiden?

Nei, det havnet på Sandaker. Nesten så jeg vurderte å droppe dusjingen etter løpeturen.

Dessuten kan jeg ikke huske å ha sett så mye vann i Akerselven før

Jesus Christ Superstar! Stable over 1 favn med ved tar tid!!! Har ved nok til å fyre hver dag fra nå og til jordens undergang. Hilsen 1 stk vedlei Thomas

Back