God onsdag

Someone

Moderator
Medlem
Mornings fra SAS Flybussen på vi til OSL. Dagstur til KRS står på programmet, hvilket betyr SK205 og 216 som vanlig. Planer om fly&løp i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra Forus!

Da var man på plass til en ny dag. Kaffen er allerede på pulten, og jeg er redd for at det kan gå noen av de i dag. Snart på tide å sette i gang med å flikke på yndlingsapplikasjonen min, Citrix :drunk:

Vel, ha en fin dag da foumister. :)

God morgen, her er man på vei til kontoret for ukas siste fulle dag før helg! =) Fikk ordnet meg vennebesøk i januar igår takket være Norwegians tilbud, men ellers intet nytt å melde.

Ha en fin dag!

G'morgen fra et fuktig Mosjøen .. her er iallefall sneen borte. Egg&bacon er unnagjort og nå står Peet's Coffee og putrer på kanna. Poppis å være tidlig på jobb hos WIAS - første kanna er SKIKKELIG kaffe når jeg er på besøk. ;)

Er på kontoret. Ikke mye å gjøre siden kjøretime 09.30 men etter det myye arbeid venter, ha en fin dag flyvenner :)

God morgen fra Smestad. Snart klart for å komme seg i dusjen, og opp på kontoret. Kort kontordag til 4 i dag, før bussen setter kursen nordover mot Trysil i et par dager. Blir nok bra, ja.

God morgen fra Kløfta, jeg lar Citirix være foreløpig i dag, har funnet en snarvei inn i IFS uten å måtte sveive igang Citrix.
Her ser det ut til å være relativt skyfritt og det kan bli en fin dag, ser ut som soloppgangen er klar til å gjøre sin inntreden i sørøst!

Jeg må komme meg igjennom oslogryta før rushet starter for fullt i ettermiddag, så da blir det tidlig avreise fra jobb.

En god dag til dere alle.

God morgon frå Fornebu!

Starter å bli kjent med bilkøen som oppstår på Drammensveien, og det er jo ein salig terapi. Thank God for P4! Omsider på kontoret, og det blir hektiske timer med oppgåver og møter ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God mooornings :) Sitter og forundrer meg over menneskesinnet her ved kjøkkenbordet - hvor utrolig solgt jeg ble av kjæresten sine 3 roser til meg på bursdagen. Jeg som jo egentlig ikke kan noe med/bryr meg om blomster, her ble jeg helt solgt.... Ligger visst innebygd i alle jenter? :p

Tur til tannlegen er dessverre på timeplanen, før en tur på skolen er planlagt. Håper jeg slipper å være så kvalm i dag. Have a good one folks! :colgate:

God morgen fra OSL badet i sol.

En deilig høst, unnskyld, vinter dag. Her har man kommet seg på jobb og er i ferd med å få full oversikt over dagens flight. Med så fint vær, kan det det hende at jeg må ta meg en tur ut når den kommer for å få noen bilder.

Får se om været holder seg litt i kveld og at man kanskje kan få dekorert litt ute i dag. Det er jo tross alt jul snart.

Ønsker alle en trivelig dag

S

God morgen fra Helsfyret - hvor en sitter fordypet i "inner works" i et av SINTEFs nye IT Prosjekter. Takket være JetLag ble det en svært hyggelig morgenstund sammen med den lille Italienerinnen mens solen kom opp over Malmøya. Med smørmanglen i tankene er jeg dyp bekymret for hvordan tusenvis av barn skal kunne fargelegge trestammer, gjerder og andre tegningselementer som krever brune fargestifter - ALI "Kaffe" maler jo opp alle disse og selger dem dyrt som "kaffe" - Ha en flott dag

God morgen fra Kinshasa. Det er rolig her etter valget, men ting kan skje naar resultatene kommer i neste uke. Det krever sitt aa organsiere valg i et saa stort land uten infrastruktur aa snakke om.

Gretten morgen fra Gaustad. Igår satt jeg en time og forsøkte å logge meg inn på LiveNation for å kjøpe Springsteen billetter. Det var ikke mulig.

Idag satt jeg 54 minutter i kø hos Billettservice. Fin fremdriftsindikator på skjermen, som til syvende og sist kom til slutten. Skjermbildet forandret seg til.... "Du blir nå sendt tilbake til startsiden. Vennligst prøv igjen om noen minutter". AAAAAAAAAAAAARGGHHHH!! Tipper Springsteen skal få ha hele den dumme konserten i fred.

Vel, vel... Ny kaffe er traktet og det er en travel dag på jobb. I kveld skal det pyntes pepperfnater.

Ha en fin dag alle sammen.

God ettermiddag fra smilets land. Her er 32 grader og fint vær.
Får vel ta en tur i bassenget. :cool:

Gretten morgen fra Gaustad. Igår satt jeg en time og forsøkte å logge meg inn på LiveNation for å kjøpe Springsteen billetter. Det var ikke mulig.

Idag satt jeg 54 minutter i kø hos Billettservice. Fin fremdriftsindikator på skjermen, som til syvende og sist kom til slutten. Skjermbildet forandret seg til.... "Du blir nå sendt tilbake til startsiden. Vennligst prøv igjen om noen minutter". AAAAAAAAAAAAARGGHHHH!! Tipper Springsteen skal få ha hele den dumme konserten i fred.

Vel, vel... Ny kaffe er traktet og det er en travel dag på jobb. I kveld skal det pyntes pepperfnater.

Ha en fin dag alle sammen.

Fnate:

Det er lagt ut ekstrakonsert den 24. Juli, løp til billettservice og kjøp!

Edit: For seint, utsolgt enda en gang..

Edit 2: kom nettopp et nyhetsbrev om at det også er satt opp ekstrakonsert i Göteborg, billettene er lagt ut på ticnet.se

Last edited:
Fnate:

Det er lagt ut ekstrakonsert den 24. Juli, løp til billettservice og kjøp!

Edit: For seint, utsolgt enda en gang..

Takk for tips, kekker.

Klarte til slutt å komme meg inn og booket via LiveNation idag. Just now. Men da låste betalingssiden seg mens den skulle laste bankID, og mens den tygget på dette ble det utsolgt igjen.

Men jeg tar det som en Fnat. Løper rundt på gulvet, hyler og veiver med armene. Får se om det hjelper slik det pleier å gjøre for elefanten.

FNATE, jeg er inne på Billettservice nå, og har greid å reservere 2 stk billetter,

You want ???

Back