• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Jeg gikk til innkjøp av 3 stk billetter i Oslo, men lurer på å gi de to andre i julegave til "oppdretterne" mine. Satt i kø på Billettservice.no fra ca 0845 og det var vel verdt ventingen.

Ha ein god dag, med eller uten Springsteen-billetter!

Med smørmanglen i tankene er jeg dyp bekymret for hvordan tusenvis av barn skal kunne fargelegge trestammer, gjerder og andre tegningselementer som krever brune fargestifter - ALI "Kaffe" maler jo opp alle disse og selger dem dyrt som "kaffe"

Kom til Mosjøen så skal du få Peet's Major Dickerson Blend! :p

Begynner så smått å lysne før det plutselig blir mørkt igjen ... ! Jaja .. det har iallefall sluttet å regne.

Fnate, ticket confirmed :)

S

Du er kongen blandt oversheriffmestere!!! Jeg tar med kæsj imorgen!

Da hjalp det tydeligvis å løpe rundt, hyle og veive med armene for meg også. Bra at elefanten har lært meg dette utspekulerte ninja-trikset.

Men som Fnaten sa, det var problemer med betalingssiden.

Sleit skikkelig med MasterCard, men greide til slutt med Visa....

S

God onsdag fra Akersgata. Her kan man faktisk se sola i dag. Ellers klarte jeg rekorden - å vinne tre ganger på rad i vinlotteriet. En innsats på 150 NOK har gitt vin for godt over 1.000-lappen, så det kan man leve med.

En tur på Lompa etter dagens dont. Får vel smake litt på noe juleinspirert mat og nyte et par øl av det mer spennende slaget. God onsdag !

Fnate:

Det er lagt ut ekstrakonsert den 24. Juli, løp til billettservice og kjøp!

Edit: For seint, utsolgt enda en gang..

Edit 2: kom nettopp et nyhetsbrev om at det også er satt opp ekstrakonsert i Göteborg, billettene er lagt ut på ticnet.se

Det var vel også Bergen her til lands som fikk en ekstra konsert og ikke Oslo?

God formiddag fra Bodø, hvor noen fant ut at jeg skulle være med å vaske fly idag. Møkkaarbeid, men grunnet div regler så skal man ha tre timer hvile etter å ha vaset rundt i alle kjemikaliene, så da er det avslapping som gjelder fram til middag nå. Ellers er det det vanlige møkkaværet som gjelder her...

God formiddag fra Rotterdam. Litt pensumlesing og oppgaveskriving på programmet, før årets første julebord i kveld. Solen gløtter til og med frem, så satser på å en fortsatt produktiv dag!

Indeed, så det først etterpå..

Jeg ble bare litt smånervøs da jeg leste innlegget ditt i halvsøvne på mobilen i senge. Trodde jeg hadde gått glipp av salget til en ekstrakonsert ^_^

Men jeg tar det som en Fnat. Løper rundt på gulvet, hyler og veiver med armene. Får se om det hjelper slik det pleier å gjøre for elefanten.

At du av og til ønsker god morgen fra Gaustad gav plutselig litt mer mening ^_^

God ettermiddag fra FedEx. På plass, og nesten i rute, så får andre også ha en godd tirsdag.

Jeg ble bare litt smånervøs da jeg leste innlegget ditt i halvsøvne på mobilen i senge. Trodde jeg hadde gått glipp av salget til en ekstrakonsert ^_^

Beklager å ha ødelagt morgenen din, men jeg tar ikke selvkritikk.. ;)

Kveld herfra - ingen billetter her, halve dagen tilbragt på fire forskjellige flytyper hos to selskaper og har vært innom fire forskjellige land i Norden takket være kansellert fly og liten velvilje til korteste raskeste-/rerouting. Og som "toppen av kaka" blandet LN-RRF seg inn i dagens turer...

Klar for julebord i morgen - sees

Last edited:
Back