God onsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God morgen fra en bilvaskehall. Fordelen med å ikke ha fancy bil er at lyktene tåler å bli vasket i motsetning fra hos diverse statusmerker ut fra hva media skriver. Dagene raser avgårde og jammen har det ikke blitt onsdag. Straks kontorering og om alt hår etter planen blir det skitur i ettermiddag. I går var vi tilbake 17.30 og vi savnet ikke hodelykt.

Glad onsdag fra Hafjell. Snart frokost før det blir kursing frem til lunsj. Retur til Oslo i ettermiddag - skal se jeg rekker en liten treningsøkt i kveld også. Best onsdag ønskes!

God morgen fra Lommedalen. Aj, Aj, Aj det er bare -10 hærlige grader og skulle det bli enda kaldere, tar man bare på seg mer klær. Det er ikke dårlig vær, bare evnen til å ta på riktig klær heter det. Noe helt annet en BKK der det er meldt 34 og man egentlig ikke kan gå i noe mindre klær.
Vannlekkasjen på badet, som vi fant da vi kom hjem på søndag, var lett å finne, det var tilkoblingen til utekranen som hadde tatt kvelden. Dette er av typen som sitter på innsiden av veggen, og så er det en lang stang til selve bryteren på utsiden. Da vi hadde lav innetemperatur da vi var bortreis, det er liten luft sirkulasjon der og den lange stangen i krana fungerte som kuldeleder, klarte altså denne kranen å fryse. Dermed måtte jeg ut i garasjen for å hente verktøy. Problemet var at smeltet sne hadde fått gummilisten i bunnen av garasjeporten til å fryse fast i bakken, vi fikk ikke porten opp. Da måtte vi koke opp det lille vannet vi hadde, for å få tinet isen, etter 3 fulle vannkokere, en del jobbing med is hakke og litt jobbing med en hårføner, fikk vi porten opp, det tok ca 3 timer, så klarte jeg å få løsnet kranen, som vi tok med til Megaflis på Billingstad. Kranen må byttes, så da kjøpte vi heller ett endestykke, som stopper alt vann, så får vi bytte kranen til våren. Vi har ikke noe behov for hagevanning nå.... Da jeg kom hjem fra Megaflis, fant jeg ikke gjengeteip, så tirsdag morgen var det en tur til Biltema for gjengeteip. Jeg kjøpte også en ny 24mm fastnøkkel, som ble kappet i 2 så det er lettere å få skrudd, under skapet, jeg trenger bare lang 24mm på den siste taitingen. Vi oppdaget da at den "proppen" vi hadde kjøpt, ikke passet 100% så da ble det ny tur til Megaflis, for å bytte, til ny propp. Den nye proppen passet som hånd i handske og med gjengetape, var alt i orden på 5 minutter til en kost av 59,90 for propp og 14,90 for gjengeteip.
I går var vi, sammen med svigers, hos mine foreldre og spiste, etter mitt ønske, koteletter, med kokte poteter, surkål og tyttebær. Etterpå viste vi bilder fra turen, og fortalte hvordan vi hadde hatt det.
I dag er planen å rydde i garasjen og å hente min Nissan Leaf, som har stått i garasjen til konas venninne under ferien. Bagasjen vår har stått på terrassen siden vi kom hjem, for å ta liv av mulige skadedyr, men i dag kan vi vaske klærne, så det blir nok litt indretjeneste også. Til middag blir det nok, som på mandag, enda en Pizza Grandiosa.
Ha en trivelig, og produktiv dag du også.

Mornings fra Hvalstad. Ble "belønnet" med en hjemme-med-sykt-barn-dag. Dog veldig syk er han ikke, så ikke umulig det blir en luftetur for litt bakverk i løpet av dagen. Fult aupair program med middag, lekser, kjøring til trening etc, før kona vel kommer hjem så jeg akurat får meg en løpetur i kveld. Ha en fin dag.

God morgen fra flytoget.

Scandic hadde god seng. Så mistet frokosten.
Forlater Oslo S nå og boarding er om 55 min så har ekstra god tid i dag. Kjenner samtidig at det ble en drink for mye i går, noe som var synlige på badet i morges [emoji1785]og at begynnelsen på denne dagen/turen til MEX blir noen unødvendig lang.

Godt det er snart helg [emoji55]

FQTV

God morgen fra Parkveien ved Solli plass. Onsdag allerede... Dagen er preget av eksterne møter rundt omkring i hovedstaden. Da går timene fort. Ha en bra dag!

God morgen fra Lillestrøm. I dag bærer det ut på langhelg ferie sammen med Storsmurfen og Pellefanten. Starter med 1,5t delay på første flight, men ser ut som om vi rekker connection allikevel.

Gir oss ihvertfall litt ekstra tid til å pakke og ta en øl her hjemme før vi drar.

Ha en ekstra best dag!

Morn fra Tønsberg. Her startet dagen med en telefonsamtale til noe som kanskje kan bli en ny arbeidsgiver, så får man se hva det blir til etter man har drukket litt kaffe sammen og pratet litt IT de neste ukene.

Ellers tror jeg at jeg må fri til kona på nytt, da hun foreslo at jeg benytter muligheten som arbeidsledig med full lønn til å ta meg en liten reise, så da blir det kanskje en egotur til Granka for landeveissykling, bok og basseng i mars

God formiddag fra London!

Herlig kveld i går, tok toget ut til Ruislip, spiste på en lokal indisk sjappe med megabra mat, for deretter å bivåne Wealdstone FC-Maidenhead United i National league! :)

Noen av de kara på "Ruislip Social Club" som lå på banen tror jeg faktisk hadde vært der siden like etter krigen.. hehe. Magisk festlig opplevelse, og det de fleste vil kalle "ekte engelsk fotball"!

Nye møter på verdens største spillmesse i dag, før en standsmessig middag skal inntas på Hakkasan.

Nyt dagen!

Kim

God onsdag ettermiddag fra Jåttå,

Business as usual her i prosjektet i dag.
Noe trøtt i trynet etter dagstur til øya i vest i går med småforsinkelser.
Ny tur i neste uke of håperat været skikker seg noe bedre enn denne uka hvor vinter #2 kom fra oven i går.
I ettermiddag planleggingsmøte i Flymuseet for flytting av fly fra gamle hangaren og over i den nye og Sea King fra Sola Land og ned til Sola Sjø.
Ha en fortsatt fin vinterdag.

God ettermiddag fra London City. Lett hangover og litt satt ut etter en fantastisk aften hvor man havnet med noen sv de virkelig store, gamle gutta fra NYC som ikke fløy kommersielt.

Par foredrag før det blir gala-middag i kveld. Fikk booket om hjemturen til i morgen kveld som gir en ekstra natt på Chateu Knaus.

God dagen frå SK344, som ventar på å bli meget stappfull. Etter to dagar med prat og drikke om ting som går fort langt oppe blir det greitt å komme heim. Men vent, der er frøkna borte på seminar, så kidsa blir mine nokre dagar... Skitrening i kveld, trur eg. Bør rekke det.

Vart SK denne gangen pga flytider, men huff kor mykje betre produkt DY har på korte turar innanlands... Kjem til å gå litt motstraums i år, med ein god del meir reising enn i fjor, ser det ut til.

Ha ein bra dag!

G'morgen .. Frokost er overstått, pelsdotten er luftet og hjemmekontoret er oppe og står. Ferdig med morgenens mailer, og da kan man begynne med nye problemer. Blir neppe arbeidsledig på en stund.

Og ikke nok med det, etter jobb må man rydde opp i Svigerbeistets problemer også ... Og siden det nærmer seg selvangivelsestid, må jeg begynne å samle sammen bilag også.

Ingen fritidsproblemer, nei ...

Back