• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Onsdag

Scandinavien_Airlines

ScanFlyer Gold
Goodmorgen fra Schweiz her klokken lorte morgen hvor turen klokken 7 går til København med Swiss.

Senere idag står turen på en tur til Aalborg over Amsterdam med KLM.
God dag alle sammen :-)

God morgen fra Stavanger. Det føles allerede godt værmessig at vi nærmer oss halvveis av august, høstlig og friskt vær. Her er det fortsatt fri, men blir litt hjemmestudier og forberedelser.
Skulle også ha vert en tur på treningssenteret hvor jeg har har very en god støttemedlem de siste 8-10 månedene.
Ha en glitters onsdag :)

God morgen fra havet vest om…….eh…..fløy hvertfall ut fra Sola.

Det fine med sommer er bra vær og lite sjø.
Det gjør dagene lettere på en flyter.

Ny innreise dato mottatt og jobben med ombooking av flybilletter taes i løpet av dagen.

CT telefonen skal testes. Min tur til MEX i september har blitt ombooket siden LH har kansellert en avgang og jeg står fast i Køben. Vil nå bruke 2 netter på hjemreisen og det er ikke aktuelt.

FQTV

God morgen fra Larvik!
Her står en tur ut til Nevlunghavn på planen i finværet! :)
Ha en staselig dag alle sammen!

God morgen fra kontorkontoret. Sommerstillheten er definitivt over, dagens første Teams-møte er allerede gjennomført. Ettermiddagen blir tilbrakt i en bakgård i sentrum, der vartes det opp med både mat, drikke og live musikk. Ha en strålende onsdag[emoji3]

God morgen. Sykkelturen til jobb er gjennomført. Overraskende brukbar tid med tanke på jeg våknet med et lite snev av dagen-derpå tendenser. I tillegg til den betalte jobben så skal det også lages litt podcast i dag. Ha en fin dag

God morgen, våknet på Copenhagen camping. Det var en rar opplevelse, første gang jeg opplever «dauercampern» (altså tysk for campere som bor der). 6000km snart unnagjort. Phew.

God morgen fra Oslo. Her surrer reiseradioen på mobilen mens jeg vurderer å stå opp. Kveldsvakt i dag så har høvelig ok med tid. Må si jeg elsker turnusarbeid. 8-16 Blir for monotont .

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

God formiddag fra Bergen. Her er det planlagt en lang dag med møtevirksomhet helt frem til kl 19! (Dårlig planlegging? Ja, helt klart). Ellers har jeg begynt å bestille litt flybilletter fremover, noe som jo er helt klart et godt tegn på at verden går fremover!

Hei hei fra Sandnes. Gårsdagens korona-test var som forventet negativ (men alltid greit å være på den sikre siden) så da kan man ta seg en bytur bare frøkna får trent seg ferdig. Må vel også prøve å spore opp noe godt man kan ha i grytene eller på grillen også. Ha en fin dag forumister!

G’morgen fra vestsørøst. Ny varmebølge har trukket innover. Effektive temperaturer innunder 40 er ikke unormalt, men ikke desto mindre litt for varmt for lille meg ..

Ny arbeidsuke skal sparkes i gang, heldigvis av den korte sorten.

Kaffe i koppen og på radio’n tralles det om en salt hund. Nyt dagen i øst eller vest.

Back