En meget trist dag for USA, det Amerikanske folk var de store taperene i kveld....dette var bare skikkelig trist....er veldig redd for at uansett valg resultat - Donald Trump vil fortsatt vaere president ...Skikkelig tidlig eller sent alt etter som men man må da se på debatten. Trump avbryter programlederen og Biden hele tiden og fremstår som en respektløs bølle. Ikke helt uventa. Men brød og sirkus er det.
Sent fra min SM-G950F via Tapatalk
God morgen fra???
Bergern fortsetter Corona-reisingen og våknet opp med denne norske utsikten. Ikke spesielt atraktivt beliggende dette hotellet, men meget effektivt om man er bilist. Kan røpe at oppholdet gir penger i kassa til Petter S, men hvor ligger det?
![]()
![]()
Skal meske meg på Borbacka ikveld, så man får bare komme seg opp og ut og så får jeg vurdere Trumps og Bidens innsats litt senere.
Overraskende ordentlig onsdag ønskes!
Det der er jo Quality Airport Hotel Gardermoen. LHL-sykehuset på øverste bildet.
Pass deg for GT'en der. Hilsen 22 år gamle meg på julebord der for en del år siden.
...er veldig redd for at uansett valg resultat - Donald Trump vil fortsatt vaere president ...
Ingen fare med mindre han vinner lovlig og resultatet blir sertifisert. Blir ikke resultatet klart, heter presidenten Nancy Pelosi den 21. januar. Det finnes en del tricks i lovverket nettop med tanke på slike situasjoner. The Founding Fathers har en del tricks i ermet.
Neste debatt vil bli utført med to bokser på scenen som de hadde i gamle spørreprogrammer på TV til deltagerne og mikrofonene vil kun være på når de har lov til å snakke. 'Just precis!'![]()
G'morgen fra 'et sted dypt inne i Trumpland'. Her skinner solen fra skyfri himmel og måleren viser 11 grader. Deilig. Det var i dag man skulle ha fri.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.