• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Fra gullstua. Fast track funket selvfølgelig med LH og billigste økonomi. Til Graz for gløgg med noe ekstra . Ha en topp dag.:up:

Onsdag i SIN-city

Da er det onsdag i Singapore, og unge Fnatstadbraathen skal videre til Bangkok.

Kan også bekrefte til herr EMG at det ble lite klokker og kulepenner i CGK. Hadde det vært et varp?

Dagens agenda er belt clean, så det blir å subbe seg igjennom den. Er såååå innmari trøtt at selv ikke en dram hjalp. Men når jeg ser på flightmemory at jeg foreløpig har børna 310.000 km i år, og fortsatt har 4 intercont + 8-10 shorthauls igjen før nyttår... Så tror jeg det har noe med saken å gjøre. Håper dette blir det året i mitt liv med mest reiser. Satser på mindre reising og mer reisning til neste år.

Ha en fenomenal dag.

Re: Onsdag i SIN-city

God morgen fra Sola!

Hadde en stygg mistanke om at det kunne bli nødvendig å skrape bil i morges, men det slapp man heldigvis unna. Men merker at det har begynt å bli markant kjøligere de siste dagene, så mon tror om ikke det er noe snø på gang etter hvert?

Blir vel "eksternt kontor" i dag og. Det vil si Risavika og litt ærlig "håndarbeid" som må til.

Ha en fin en forumister! :)

Re: Onsdag i SIN-city

God glatt onsdag fra Trondheim
Glasert på sideveiene i morres, men lot meg friste til å gå til jobb i morres. Ingen lårhalsbrudd eller andre brudd senere har jeg fått min første kaffe :D :D
Litt stiv og røder på armen etter gårdagens 4-timers session til tatovørinnen, men du verden for et resultat :colgate: :colgate:

Ha en stødig onsdag :) :) :)

Goden morgen fra Oslo Nord - det er mye trafikk på veien i dag og mye tåke i Oslo nord. Klar for å bestille et par turer i januar med B737 i ulike utgaver.

Ha en god dag.

Jan

Mornings fra Skogen hvor det er -3 grader og klart, imotsetning til hjemme med 0 og tåke. Litt småplukk på månedstallene venter, samt en time spinning på Sats i kveld. Ha en fjong dag

God dag fra gjemmekontor. En smule lei og sur om dagen, så holder meg helst til jobbing frå heimen. Ha en bedre dag, hjemme og ute!

God mor'n fra sørvest om Trondheim. Det blåser godt fra nettopp sørvest, opp i liten storm for øyeblikket, men de neste dagene ser lovende ut. :) Ellers er en kopp te plassert på bordet, og dagen åpnes med en episode av Dubai-den ultimate flyplass. Skal og hente en pakke som er sendt av posten, satser på at de har ordnet klagen min på håndteringen av SAS A340'en som de ødela. ;)

Ønsker alle forumister og #avgeeks en topp dag! :D

God morgen fra minussiden.
Måtte jo skrape is av sleden i morges. Den var ny. Håper jeg slipper tilsvarende resten av vinteren. Kan ikke se å ha bestilt verken minusgrader eller is.
Mye å gjøre på kontoret, så låser meg inne, setter på headset med morgenklubben og lar det stå til.

Ingen planer for kvelden heldigvis.

Er det jul snart?

God onsdag fra Skottland.
I dag er det førjulsforberedelser som står på planen da jula i heimen har blitt flytta til førstkommende helg, storhandel og juletrehugging (hagesenteret) er blant dagens aktiviteter.
Lyspunktet er den nye optikken som blir levert i dag, kanskje man skal snike seg litt unna og teste??

Ha en julestrifri onsdag

God Morgen fra Jåttåvågen, Her måtte bilen skrapes og Vinterdekk graves frem fra Garasjen. Men to timer, 3 politisperringer og noe hundrelapper fattigere er man på jobb med vinterdekkene fint festet på bilen.

G'morgen ... nærmere 25 grader i går blir muligens det samme i dag. Julelys og -pynt skal opp. Forhåpendtligvis virker fortsatt flynissen min, som står nede ved veien.

Da ble det såvidt over 10 tonn co2 i år også. Stoppet på 44 flighter og 128 timer i luften. Er nok for meg, det. Blir det mer i år, er det ikke av den hyggelige typen flytur, så håper det er slutt nå ...

Ha en grom tirsdag, hvor du enn er i verden.

Back