• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Skikkelig vær i Bergen. Fem min fra taxi til gjennom security inkludert forsøk på å endre sete med DY. Hvordan gjør en det på automatene når sete allerede er tildelt. Mener jeg har klart det tidligere.

God morgen fra Forus!

Trøtt.no, men på jobb er man, og jobb skal unnagjøres. Kom du arbeidslyst og du skal motstand finne.

Ha en fin en forumister! :)

Skikkelig vær i Bergen. Fem min fra taxi til gjennom security inkludert forsøk på å endre sete med DY. Hvordan gjør en det på automatene når sete allerede er tildelt. Mener jeg har klart det tidligere.
Det gikk fint tidligere - oppgraderte alltid fra FullFlex Preferred sete 28B uten problemer.

Her på Solveien er ligger nysneen - motstrøms mot trafikken på Solveien minner om smale veier langs Gardasjøen. Ha en bedre dag

God morgen fra Bergen. Her er det omsider sommerferie. Weeee!!

Stikker om en drøy time til BGO, hvor første lille hoppet går til OSL, der den egentlige reisen starter. En skikkelig Flyprat-reise som går OSL-LHR-ICN-SIN//SIN-DPS. Retur om noen uker DPS-BKK-OSL. Blir nok bra, ja.

God morgen fra Lillestrøm. I dag skal man på ekspedisjon til Fredrikstad. Om ikke lenge blir det å vandre ned mot toget.

Ellers ikke de helt store tingene på gang.

Ha en fin dag, alle flyeksperter.

God morgen fra Lillestrøm. I dag skal man på ekspedisjon til Fredrikstad. Om ikke lenge blir det å vandre ned mot toget.

Skal du ned å planke i Plankebyen? (eller det var vel kanskje såå 2011?)

God onsdag fra 331-bussen. Er i utgangspunktet for kollektivtransport hadde det bare ikke tatt nesten to timer å komme seg på jobb. Godt en får igjen bilen etterpå. Så kan en lure på om det var noe vits å betale så mye i verkstedsregning når jeg allikevel snart skal kjøpe ny bil (om jeg vinner i Viking Lotto i kveld, da...).

Bedre onsdag ønskes. Nå er det sightseeing-tid på diverse grusveier i Nannestad og Gjerdrum.

God formiddag fra Crown Lounge Schiphol!

Første strekket er tilbakelagt etter en alt for tidlig morgen. Litt Cremant i glasset og en espresso får hodet igang. Ferden gortsetter med en av KLMs 777 200 til Dubai om noen timer.

Ha en strålende en :)

God ettermiddag fra det Sørlandske.
Regn her i dag. Godt man jobber inne.
Har et par hastesaker i gang som må landes i løpet av dagen.

Ellers er det styremøte i borettslaget i kveld. Så da gjenstår det bare å vinne 214 millioner i Viking Lotto før man går til sengs så er den dagen også overstått.

Halveis i uka alt! Hu hei hvor dagene går!
Kommer sommeren snart?

BF:cool2

G'morgen, ja .... første av tre arbeidsdager denne uken. Fortsatt sommertid her så jeg begynner en time senere enn vanlig også.

Solen skinner og vinden har omtrent gitt seg. Fortsatt kaldt, dog. Har åpnet dagen med å lage reiseregning. Nå er det ut og leke litt med bikkjene for kaffekoppen fylles og dagens arbeide begynner.

Har så smått begynt å glede meg til morgendagens Rush-konsert .....

God ettermiddag fra Stavanger,
Dagen har gått med til HAZOP forut for start-up av produksjon på feltet.
Rimelig vått og grått her over i sørvest idag.
Morgen dagen skal brukes på andre siden av sjøen i vest.
Det gjelder å holde liv bolaget og bidra til inntekter.
Ha en fortsatt fin dag alle.

Last edited:
Hopla, da var det kveld. Så fort dagene flyr nå, selv om jeg ikke flyr. Ha en flott aften

Back