God onsdag morgen

God ettermiddag/kveld fra FedEx. Artig overraskelse da jeg kom på jobb i dag: 10 sånne var blitt levert, og har hatt sin første arbeidsdag i dag.

458a0aa0.jpg

Da har de kjørt en del tester - har møtt disse i Prinsdal (where else? ) på Holtet og Lambertseter (var de involvert i Lambertseter IPA ?)

---
I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.856863,10.789507

Da har de kjørt en del tester - har møtt disse i Prinsdal (where else? ) på Holtet og Lambertseter (var de involvert i Lambertseter IPA ?)

Vi har også hatt fire av en litt mindre variant (husker ikke navnet i farten) som har vært i tjeneste siden 3. oktober. Kan det ha vært de du har sett?

Hvor mye disse her evt. har vært på vegen i regi av Bertel O. Steen vet jeg ikke, men da de forrige kom, hadde en av de 26 kilometer på telleren

De som har stått for været på OSL har også vært på RIX. Eneste sted det var tåke i dag var på flyplassen, omtrent som OSL. Rakk møtet etter et par runder i holding (bilde), men det hjalp ikke når de andre satt distribuert ihhv. Tallin, Kaunas og Vilnius.

Nye Q400 som var flotte innvendig, og greit støynivå bakerst. Det som var mest plagsomt var støyen fra aircondition.

Attachments

• 09112011233.jpg
    09112011233.jpg
    37 KB · Views: 74
Last edited:
God kveld fra Park Inn, Stavanger. Jeg vet jeg høres ut som en sytepave, men de to siste dagene på sparebluss har bare avslørt at det er så sinnsykt mye mer behagelig med skarve 40-50% mer i hotellkostnad. And this ain't it.

Hverken Thon hotell Munch eller Park Inn har gitt meg annet enn dyp medfølelse med alle som tilbringer 100 døgn eller fler på slike hotell. Glamfaktoren er virkelig langt unna og det lukter promp i gangene. Elefanten oppfordrer alle til å streike mot rosa hotellheiser og manglende minibar.

Heldigvis er det over imorgen...

Back