• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God onsdag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Ny fuktig dag...og fuktigere skal den nok bli for en del av oss...;) Noen møter på Skøyen før det blir lunsj her hjemme i formiddag og så Fly&Vin i kveld. Ha en bedre onsdag...

Off... Trøtte i dag ja. 2 av 4 tidlegvakte er i gang. :zzz :zzz :zzz

Ha ein betre dag folkens!

gOd mOrgen fra fOrnebu :)

Her er dagen såvitt kommet igang. Mindre trafikk en ventet inn til OslO idag var det også.

nOen sOm vet Om det skjer nOe mOrrO på Osl denne uka ?? Vurderer en tur en av dagene.

Været idag ser ganske greit ut fOreløpig,men jeg aner en liten fare for at TOr med hammeren skal ut å lufte seg litt idag. Med fare for tilhørende lys/lydshow.

Men i allefall

KOs dere idag fOlkens :D

EDIT: Oh and by the way, sendte en bråta med bilder til airpics her forrige dagen. klikk på linken under, hvis interessen er der :thumbup

Originally posted by Scanor
EDIT: Oh and by the way, sendte en bråta med bilder til airpics her forrige dagen. klikk på linken under, hvis interessen er der :thumbup

Ikke vanskelig å se at du har et godt kamera og vet å bruke det... jeg får aldri så fine bilder med kameraet mitt (som dog koster ca. en 1/4 av huset og linsa di). Jeg bare gleder meg til Minolta Dynax 5D kommer i salg - og til en levelig pris.

Ellers skinner solen omsider over Drammen igjen, temperaturen er helt klart levelig og kaffen er som vanlig på plass i koppen.

Irritasjonen over at Hydro Texaco prakket på meg et MasterCard til (hadde Personkort) økte på enda mer i går da jeg fant ut av at de fremdeles kjører Personkortet som tidligere, stikk i strid med hva de skrev i brevet tidligere i år... det hele kulminerte i at kortet er herved klippet i to og returnert. Fy på lanken!

Etter over 5 ukers pause er jeg nå tilbake på nett.

I starten av juli fikk jeg en betennelse på nervesystemet som gjorde meg midlertidig lam i hele kroppen. En heller fæl opplevelse. Så jeg har ligget på sykehus siden da. Nå er jeg heldigvis på bedringens vei og jobber mot å stå oppreist igjen. Men det er tøffe tak og jeg blir nok ikke helt frisk før bortimot juletider. 5 uker på ryggen i senga uten å kunne snu seg begynner å ta på!

Men nå har jeg iallefall fått internett på sykehuset så da går det noe lettere.

Ha en bedre dag enn meg alle sammen!

BF

Oisann, du får ha lykke til videre.

Selv så venter jeg bare på ei bredbåndslinje som skal kobles opp i dag. *laste bilder til airpics*

Originally posted by Bizflyer
Etter over 5 ukers pause er jeg nå tilbake på nett.

I starten av juli fikk jeg en betennelse på nervesystemet som gjorde meg midlertidig lam i hele kroppen. En heller fæl opplevelse. Så jeg har ligget på sykehus siden da. Nå er jeg heldigvis på bedringens vei og jobber mot å stå oppreist igjen. Men det er tøffe tak og jeg blir nok ikke helt frisk før bortimot juletider. 5 uker på ryggen i senga uten å kunne snu seg begynner å ta på!

Men nå har jeg iallefall fått internett på sykehuset så da går det noe lettere.

Ha en bedre dag enn meg alle sammen!

BF

Himmel og hav. God bedring!!! :up:

Whoa! Godt aa hoere at du iallefall er paa bedringens vei!!!! Godt aa ha deg tilbake!! :hi2

BF! Du har vært savnet...og er definitivt velkommen tilbake... God bedring...:up:

God bedring til deg, Bizflyer! Det hørtes ut som en svært ubehagelig opplevelse.

Jan Y

Uha, Bizflyer, sånne "moderne" greier er pyton! Man vet jo aldri når ekle basselusker eller viruser tar seg til rette i en ellers frisk kropp. Hang in there!

And thank heavens for the internet, ellers ville tilværelsen i senga blitt uutholdelig kjedelig.

Kun A-mennesker påstår at morgener er gode. B-mennesker synes morgener kommer altfor tidlig. Men snakk til sistnevnte utpå natta, da er de helt på G!

Min onsdags ettermiddag ble kraftig forbedret da jeg hørte en dyp rumling i lufta over Bærum. Kikket opp og så silhouetten av LN-WND overhead.

:thumbup :spin:

Back