God onsdag morgen

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra hovedstaden. Nå venter en rask tur på kontoret før diverse møter både i Asker og i Oslo før ettermiddagen og kvelden avsluttes på toppen av Grand Hotel. Ha en flott onsdag...

God morgen fra Stavanger!

Her begynner dagen tidlig - ærender før jobb, så settes turen mot oslo ikveld :)

Ha en finfin dag, alle!

God morning fra Bergen! :)
Ny dag på jobb, nye muligheter!

Ettermiddagen tilbringes på Flesland, hvor det skal skjæres til og tilpasses tepper i en Cherokee med mugsopp-trøbbel.

Ha en fin dag folkens! :)

God morgen

Nå skal snuppa straks leveres i barnehagen. Og i dag er det dagen for årets høydepunkt hvor alle de største barna skal på tur. To netter på et leirsted litt syd av Oslo. Snuppa har gledet seg i ukesvis.

Resten av dagen går nok med til diverse indre- og ytretjeneste. Blir vel også en tur med knotten så han kan sove litt i vogna.

Ønsker alle en trivelig dag

S

Go morn fra Trondheim

Dagen startet med øse-pøsevær, og siden jeg syklet på jobb, ble jeg naturlig nok våt...men nå er jeg tørr igjen :)

Idag blir det litt rydding i utebod og div.enkle gjøremål i heimen. Ha en strålende dag forumister over det ganske land :) :) :)

God morgen fra Oslo. Her skinner solen og det er på tide å komme seg på jobb. Vanlig arbeidsdag før jeg har planer om en tur på Sats i kveld. Ha en fin dag

God morgon #2 frå Trondheim!

Lillelørdag allerede. Skal sei det går fort når ein har det morro :) Nye oppgåver, her er det bare å stupe i det ;)

Ha ein fin dag alle saman!

God morgen fra Norges kjedeligste by akkurat nå! ingenting skjer! sitter på skolen med matte. Er møkka lei dette nå! har hatt matte hver dag i over en uke nå!

Ha en fortsatt fin dag alle sammen!

God morgen fra Forus!

Ny dag, nye muligheter. Kaffen står på pulten og forumet skal skummes før dagen tar til.

Dette er min vaktuke, og da begynner jeg 0900 istedet for å kunne flexe, men det positive er at det er cruise-sesong nå! ;)

Ha en fin en.... :)

Siden BF sannsynligvis har druknet i sjampis eller noe i den duren, så får jeg ta ansvar for dagens hilsen fra Sørlandet. :)

Ikke noe større på programmet i dag, så vi får se hva som kommer. Er på utkikk etter ny sykkel, så kanskje dette er dagen?

God morgen fra Oslo!

Straks lunch, så mer arbeid på kontoret.. Blir vel en halvlang dag i dag til ca. kl. 18 eller 19. Deretter trening, så film hjemme med noen venner!

Ha en fin dag!

God formiddag fra BGO. Passe trekt opp etter en lang kø, både i innsjekk og i sikkerhetskontrollen (kl.11:30!!), så er jeg nå endelig gjennom og har fått kjØLig drikke i glasset. SAS hadde forresten en ny form for biz-bagdrop i dag. De i dress fikk komme foran køen, og det samme gjorde de som disse kjente... Spennende løsning!

Noen dager i sydligere strøk nå skal bli glimrende! Ha en fortsatt strålende dag kosmonauter.

God dag fra Wroclaw. Venter på gås som skal være dagens lunsj. Sol i dag, men temmelig kjølig for å være snart juni. Edit: hveteøl på spiz nå. Ai ai.

Last edited:
God ettermiddag fra hovedstaden.

Nettopp kommet tilbake på jobb etter en svipptur hjemom for å slippe inn serviceteknikeren som skulle se på kjøleskapet. Etter litt feilsøk tror han at det er noe kluss med elektronikken... Ny del må bestilles, så da må man klare seg uten kjøleskap til minst i begynnelsen av neste uke :headbang Hvordan skal man da klare å få seg litt kjØLig drikke på hjemmebane? :p

Ha en fin onsdag alle sammen!

Ny del må bestilles, så da må man klare seg uten kjøleskap til minst i begynnelsen av neste uke :headbang Hvordan skal man da klare å få seg litt kjØLig drikke på hjemmebane? :p

Ha en fin onsdag alle sammen!

Du får ta i bruk de eldgamle jungeltriksene med våte avispapir. Funker det! Skikkelig MacGyver opplegg. :)

Du får ta i bruk de eldgamle jungeltriksene med våte avispapir. Funker det! Skikkelig MacGyver opplegg. :)

Var i ferd med å gå til innkjøp av en tykk bunke aviser (:p), men så tikket det inn en SMS fra learjet. Får låne et lite kjøleskap av han så da er problemet løst. Honnør til learjet for initiativet! :up:

God ettermiddag fra Farmen, hvor jeg er sånn hastigst innom for å pakke en liten bag for to dager i Berlin. Begynner å bli noen år siden jeg var der i en uke for å starte opp Widerøes rute til Tempelhof, så dette skal bli morsomt !

SAS hadde forresten en ny form for biz-bagdrop i dag. De i dress fikk komme foran køen, og det samme gjorde de som disse kjente... Spennende løsning!

Min gamle kompis stasjonssjefen på BGO er en kreativ mann, så det kan godt tenkes han står for denne ordningen. :lol:

Forøvrig samme mann som assisterte meg da vi kjørte alfabetisk boarding på FBU en 1. april for 100 år siden ....

God morgen fra Alpharetta hvor jeg allerede har rukket en tur i torturkamgymmen og frokost på Subway. Nå har jetfuelen funnet veien ned i kaffekoppen min, Anthony Phillips går på anlegget og innboksen er tømt. Da kan man sløve med litt surfing før man offisielt tar over.

God ettermiddag fra Farmen, hvor jeg er sånn hastigst innom for å pakke en liten bag for to dager i Berlin. Begynner å bli noen år siden jeg var der i en uke for å starte opp Widerøes rute til Tempelhof, så dette skal bli morsomt !

Oj, det hadde vært noe! Men det byr vel på en del vanskeligheter å få startet opp igjen..... Det finnes fortsatt mye hvit asparges i Berlin!

Back