Herlig onsdag:-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God morgen fra Ris som bader i sol:-) Kaffe, forum og NRK P1 før turen går opp til toppen av byen. Ingen planer for ettermiddagen og kvelden… Kjør på:-)

God morgen fra kontoret. Aktiv spurt og styrke i gymmet ferdig og noen fine møter i løpet av dagen. Sykehusbesøk i Lørenskog og grilling på kveldsprogrammet.

Mornings fra kontoret. Foreløpig sitter jeg på takterrassen og drikker kaffe. Men får vel bevege meg inn til plassen min etter hvert. Løpetur i kveld. Ha en fin dag.

Morn fra Lommedalen. Om en time bærer det av gårde for en liten tur til Karlstad via Kongsvinger og litt grensehandling i Tockfors på returen. Stabæk gutta tar imot Haugesund for cup kamp på Nadderud i dag, men den rekker jeg ikke og kona drar til Hamar for å se Jentenes Cupkamp mot Hamkam, sa da blir det heller noen timer hjemme alene før kona kommer tilbake. Blåser heldig vis ikke så mye i dag som i går.
Ha en vind fri dag du også.

God ettermiddag fra Bangkok!
Her var en tidlig på an og fikk labbet på meg 12k steg før brunsj.
Ny nytes en rolig stund ved bassenget. Solen kan såvidt skimtes bakom sløret med skyer som dekker byen, men allikevel måtte en evakuere inn under noen trær.
Ha en fin fin onsdag :)

Last edited:
Morn fra Tønsberg. Sola skinner og tror jeg kanskje tar med meg yngstemann for lunch-date på brygga, men først nytes litt fred og ro mens han lader batteriene. Sykkeltur i kveld, så varmer nok opp med sykkelvogn og gamlesykkelen ned til brygga etterpå

God formiddag fra Forus,
Morgen møter gjennomført , nå er resten av dagen er møtefri. Det gir anledning til å komme ajour med ulike prosjekt oppgaver.
Flott vær her over i sørvest i dag, det ligger an til hagearbeid i ettermiddag.
Ha en fortsatt fin dag.

God morgen fra R14. Startet dagen hjemme med noe prosjektoppgave greier. Nå på vei til bortekontoret. Så er det hjem og ha Teams møter utover kvelden. Heldigvis nærmer det seg slutten på største prosjektet som pågår nå. Eller ihvertfall "the end of the beginning". Det skal bli nokså greit.

Ha en best onsdag.

G’morgen .. Morgenens første plikter er unnagjort. Nå venter tur med ‘prinsessen’, som feirer toårsjubileum hos oss i dag.

To digre catfish ligger klar og skal bli hundestuing. Gjengen er klart bortskjemt .. :D

Frank Zappa står for turmusikken i dag ….

.. og her benket man seg foran TV'n for å se PSG-Arsenal, og CBS fant ut at det var viktigere å vise peisrøyk fra Roma. Heldigvis sender de matchen på Paramount-appen også ... Minnes med gru en dag i 1994 da jeg satt på en bar i NJ og de avbrøt en VM-match for å vise biljakten på OJ Simpson ...

.. og her benket man seg foran TV'n for å se PSG-Arsenal, og CBS fant ut at det var viktigere å vise peisrøyk fra Roma. Heldigvis sender de matchen på Paramount-appen også ... Minnes med gru en dag i 1994 da jeg satt på en bar i NJ og de avbrøt en VM-match for å vise biljakten på OJ Simpson ...

I dag tror jeg at jeg ville foretrukket å se på svart røyk fra Roma fremfor lidelsen det var å se på Brann i 120 minutter som endte at de ble sendt ut av cupen, med hodet først.

Back