• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Onsdag morgen !

Tertit54

Scanflyer Green and white
Medlem
Nydelig ankomstvær for RRB i dag. Ser ut til at ENGM bruker 01R til landing i dag. Dagens store fugl er KE som er ventet inn fra VIE kl.1040. Ha en hyggelig dag !

Ja ja, finere vær i dag, kan SE himmelen, litt skyer i dag.

Leste i går at det hadde vært 23 regnværsdager i Juli, så vi satser på finværet har kommet nå.

Ha en fin dag folkens.

Glad sommermorgen... solen skinner og det skal visst bli en fin morgen - for det kommer skyer og regn vestfra i løpet av dagen. Starter dagen med et større møte på Kaffebrenneriet. I ettermiddag blir det nok en treningsøkt. Ha en bedre onsdag...

God morgen fra Tromsø

Her er grått og lett regn innimellom. Satser på at dette bedrer seg fram mot helga.
Ha en fin dag :nor

God morgen fra Paddington! Her skinner solen igjen - haaper jeg faar med meg finvaeret til Oslo i morgen! Men foerst blir det fly-og-oel med OJB i kveld.

Fortsatt glad dag!

God morgen fra KRS.

Våknet med dunder og brak til sirkelkutter og gravemaskin bråk fra anleggsarbeiderne som har fått en ide om at de vil grave ned fjernvarmeanlegg utenfor der jer bor. Kl 0715 var drittsekkene i gang med bråket sitt.

Overskyet i dag, og første dag på jobb etter ferien for å komme i gang med månedsavslutningen. Det meldes også om dårlig vær i morgen, og det passer jo bra. For til helga melder de knall-vær på Sørlandet, og da skal tiden tilbringes på hytta. Gleder meg allerede og har for sikkerhets skyld satt en kasse øl på kjølen!!

Fortsatt god onsdag!

BF:cool2

Endelig litt ferie! Skal til Tromsø i dag med denne http://www.airliners.net/open.file/0905910/M/ Ei uke avslapping før skolestart.
Håper bare været holder seg.
Ha en god dag :D

Jaa'a, da har man hatt ett par dager fri og nå skal det jobbes hver dag frem til neste Onsdag så hvordan været blir bryr meg fint lite.

Det skjer ikke så mye på plakaten, senjobbing idag - spesielt morro er det ikke å bli vekket av naboens snekker som driver å kutter taksten hver forbaska morra fra 07:00 -> :rolleyes:

Skulle nesten tro jeg var blitt medlem av KrF - har ikke smakt en dråpe alkohol på 4 dager og i kveld er det tredje dag med trening på rad. Dette må ta en slutt - snart!

Originally posted by EB

Skulle nesten tro jeg var blitt medlem av KrF - har ikke smakt en dråpe alkohol på 4 dager og i kveld er det tredje dag med trening på rad. Dette må ta en slutt - snart!

Høres ut som en oppskrytt opplevelse!!:colgate:

I kveld blir det ost og rødvin!!!

Her er forresten dagens restauranttips: I Berlin: Enoiteca Il Calice Drakk en fantastisk god Barbera D'alba Pio Cesare der. nam nam!!

BF:-p

Originally posted by EB

Et glass vin i ny og ne hjelper mot den sykdommen der... ;)

-A

Originally posted by ph-ndr

Originally posted by EB

Et glass vin i ny og ne hjelper mot den sykdommen der... ;)

-A

Eller i ne og ny, for den saks skyld!!:colgate:

... og jeg er akkurat kommet tilbake fra totimers publunch med to kolleger .. SKAAL KOSMONAUTER!!!

.. naa gjelder det aa bli edru foer jeg treffer OJB ..... :cool:

Originally posted by LN-MOW

... og jeg er akkurat kommet tilbake fra totimers publunch med to kolleger .. SKAAL KOSMONAUTER!!!

.. naa gjelder det aa bli edru foer jeg treffer OJB ..... :cool:

Ta han med på en pubmiddag? ;)

-A

God morgen fra Chicago. Sommeren fortsetter med sol og 30+ grader. Klokka 12 blir det lunsj med en viss SAS kaptein på forumet, regner med at han drikker S.Pellegrino mens det blir et par pils på meg :-p

Grønn Farris funker bra det...slenger meg nok på en ny hvit dag i morgen også. Er egentlig ganske overrasket hvor greit det går uten %`er

Originally posted by EB

Grønn Farris funker bra det...slenger meg nok på en ny hvit dag i morgen også. Er egentlig ganske overrasket hvor greit det går uten %`er

Høres ut som en oppskrytt opplevelse!!!:colgate:

Originally posted by EB

Litt skjelven?? ^_^

Det ble faktisk en Corona og en Voss på meg i dag :)

FBUForever kjørte en La Croix og en Kaffe.. Hadde blitt flere øl på oss i dag dersom han ikke skulle kjøre en A340 til CPH i kveld. Varmt varmt varmt i Chicago.^_^

Back